gatver gatver gatver.. krijg net een emotioneel berichtje van een vriendin van mij dat haar kinderen op het kdv in vlissingen zitten Medewerker kinderopvang verdacht van ontucht | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl ze weten niet meer dan dat er nu bekend is. Dus dat er aangifte is gedaan van ontucht met 1 3 jarig meisje. Maar of er verdenkingen zijn van meer of wat.. is afwachten. BAH ben er gewoon misselijk van. Ze heeft 3 kinderen op dat kdv zitten althans nu nog 2 een is er al af en naar school ondertussen Het is altijd vreselijk hoor, maar dan komt het wel erg dichtbij zeg.
sorry trouwens dat ik zo kom binnenvallen.. maar goed.. iedereen is al lang naar bed zo te lezen.. dus.. trusten
Nog toch even dit.. de andere kant is dat de jongen alleen nog maar verdachte is en het ook nog zomaar kan dat het niet waar is. Dat is voor die jongen natuurlijk ook vreselijk dan. Maar ja dat afwachten lijkt me ook slopend.. Goed nu ga ik ook mijn bedje in
Morning! Even snel voor ik naar mijn werk ga: @ PamsieL Supergaaf die fotoshoot! @ drinken: A. wil geen water, dus die drinkt roosvicee. @ bv bij oudere kindjes: Mwah, ik zie het mezelf ook niet doen, maar zo "schokkend" vind ik het nou ook weer niet. Ik denk dat als de moeder het af zou kolven en het in een bekertje zou geven iedereen het heel normaal zou vinden . Het is waarschijnlijk meer het echt live drinken wat wat "vreemd" overkomt... @ Kris: Oh bah! Dat zijn van die dingen waar je de rillingen van krijgt. Ja, ik ga weer afsluiten en op naar mijn werk. Tot vanavond!
Goedemorgen dames! @Bv tja 5 jaar is wel een beetje te lang denk ik.. Komt idd onnatuurlijk over dan.. @Am werkse vandaag! @hier net bed uit, straks komen ze van de woningbouw daarna boodschapjes doen en verder beetje aanrommelen
Morning! Kris oh bah, dat zijn hele nare berichten. Hopelijk snel meer informatie voor je vriendin. Am, werkze! BV, tsja ik begrijp eigenlijk niet zo goed wat er mis mee is....nogmaals, ik zou er zelf ook niet voor kiezen, zeker niet voor live voeden op die leeftijd, maar als moeder en kind er gelukkig mee zijn, want is dan het probleem er heeft toch niemand 'last' van en gezond is het zeker. Leven en laten leven Zo ik ga zo eerst even I. onder de douche zetten (even moed verzamelen ) en daarna als haar haar droog is toch maar even met de auto wat boodschappen halen, ik krijg lopend echt bijna niks meer mee en had maandag meteen de hele dag rugpijn van die paar dingetjes tillen dus dat doe ik maar niet meer. Zal mijn moeder even bellen of ze ook meekomt want die zit al een paar dagen 'opgesloten' omdat ze niet meer op de fiets weg durft met dit weer.
@Bv mm dr is op zich niets mis mee maar vind het toch onnatuurlijk.. Dat je 3 jaar lang bv geeft oke maar 5 jaar dan gaat kindje toch ook naar het kdv en naar school en zo. ik zou er niet aan moeten denken laat ik het zo zeggen
Goeiemorgen! @Kris: heh getsie wat een naar bericht!!! Hopelijk hebben ze snel meer duidelijkheid! @BV: ja ik blijf het gewoon geen porum vinden....er zijn rond die leeftijd meer dingen die errug gezond zijn dus nee...bij mij gaat het er niet in. (of uit) Maar goed ieder zijn mening toch?
zo hier staat de vaatwasser aan wc in de chloor, heb een mailtje de deur uit gedaan naar mn vader. ik loop nogal te worstelen met mijn verleden en erover praten kan ik haast niet dus in overleg een mailtje gestuurd. dat lucht gelijk al een hoop op.
Goedemiddag! @ kris, he getsie, wat een naar bericht. Er is dan nog niks bewezen, maar de twijfel is gezaaid en dat is zowel voor de ouders erg als voor die jongen mocht hij het niet hebben gedaan! Hier vanochtend een tijdje staan strijken. En ik zei van de week nog dat N.oa nooit zelf speelt..... Nou heeft ze denk ik anderhalf uur lang superlief gespeeld in d'r eentje. Ja, ze kwam af en toe wel iets aan me laten zien, maar dan ging ze daarna weer lief verder. Heerlijk! Nu ligt ze lekker te slapen. Heb net cakejes gebakken met L.ukas en een vriendinnetje. Die zijn nu even buitenspelen en dan gaan we zo de cakejes versieren. Vanmiddag nog even snel een boodschap doen en dan is de dag alweer bijna voorbij en de week gebroken. Jeeh!
@kris: jeetje meid, dat is wel een bericht om naar van te worden. hopelijk is er wel snel duidelijkheid voor je vriendin. @spikkel: rustig dagje dus. @eylem: suc6 met de laatste boodschapjes. gezellig ff je moeder mee. is zij er ook weer even lekker uit. @spikkel: goed bezig met het mailtje naar je vader. ik worstel ook met me verleden maar kan er nog niks mee denk ik. @bv: tsja ieder zijn mening natuurlijk, maar ik vind het niet echt gezond hoor. ja de voeding zelf is gezond. maar voor de rest betwijfel ik of het gezond is om nog echt uit de borst te drinken. afgekolfd oke. maar als 5 jarige nog echt aan de borst hangen. nee dat vind ik raar. @cm: leuk hoor cakejes gebakken met de kids. en n.oa die dus wel lekker zelf kan spelen
@Pams balen dat jij ook worsteld. bij mij luchte het erg op door eht op te schrijven en dan vandaag ooknog naar mn pa te sturen.. t geeft een klein stukje rust.. @hier laetitia ligt te slapen Whoehoe.. Straks ff boodschapjes doen en dan zit er het weer op..
@spikkel: ik ben bang voor wat komt als ik dat zou doen. vrees dat ik dan een beerput opentrek die heel veel meer te wegen brengt.
@Pams, mm ja dat is lastig daar zat ik ook mee dat ik bang was dat ik iedereen in het harnas zou jagen en mensen zou verliezen.. ik heb toch besloten om het te doen omdat het me zo begon/begint op te breken. ik heb zo iets van als ze me laten vallen dan is dr altijd al wat fout geweest. en doen ze het niet dan erkennen ze hun fouten en kunnen we daar op doorbouwen. maar dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk.. Ik vond zelf dat het tijd werd om die beerput eens open te trekken zodat er duidelijkheid voor mezelf komt en dat ik alles een plekje kan gaan geven over een tijdje. Dikke knuf!
@hier de boodschapjes zijn weer binnen manlief is de laatste dingen halen en dan lekker ff spelen met laetitia. Zaterdag feest van mn moeder dus dan eten we niet thuis dus dat scheelt weer iets