Jewe KNUFFEL meid het is ook absoluut niet niks....probeer toch 's avonds als T. slaapt een beetje je rust te pakken voor zover dat gaat, je lichaam heeft dat ook nodig.....Sterkte!! CM, super zeg, de box verkocht! WAUW, wat een mooie foto's! Ze hebben echt precies dezelfde haarkleur he? Ah ja bij die laatste heeft ze echt een rood neusje...jammer. Maar toch een hele lieve foto, als je het niet weet zie je het niet. Wonder ah de laatste loodjes euh kiesjes
@ Am, dat vrouwtje wat voor mij de geboortekaarten altijd deed schilderen op canvas is er helaas mee gestopt. Maar onderstaand een paar links. Misschien heb je er wat aan. Je kunt volgens mij ook het geboortekaartje laten scannen en op doek laten printen. Ik zelf vind het schilderen leuker, maar volgens mij is scannen wel voordeliger en ook lastige kaartjes om te schilderen kunnen daarmee wel op canvast worden gezet. uniek kraamkado, geboortekaartje op canvas geschilderd, met de hand! Prijzen schilderij - Bijzondere handgemaakte kraamcadeaus met naam voor elke gelegenheid, It's all in the present !!, handmade gifts.
Zo, net even mijn vers bevallen vriendinnetje gesproken. Was snel gegaan allemaal. Om 03.30 uur spontane vliesbreuk, N.ina had ik het vruchtwater gepoept, dus ze moest naar het zh, waar ze aan de weeënopwekkers moest en vervolgens een weeënstorm kreeg. Met 5 cm had ze al persdrang, dus ze heeft nog een lekkere tijd persweeën weg moeten puffen. Toen ze eindelijk mocht gaan persen bleek N.ina een sterrenkijkertje te zijn, maar toch was ze er al na 15 minuutjes persen. Uiteindelijk is ze om 12.35 uur geboren.
Oh jaaaaa, ik ga dit cadeau doen voor de geboorte van N.ina Spaarvarken, exclusief kraamcadeau, origineel cadeau, spaarpot beschilderd met geboortekaartje - Bijzondere handgemaakte kraamcadeaus met naam voor elke gelegenheid, It's all in the present !!, handmade gifts.! Ik ga dinsdag op kraamvisite, dus dan koop ik gewoon nog wat kleins als ik het nog niet binnen heb (zal wel niet, want heb natuurlijk ook nog geen geboortekaartje) en dan houdt ze het echte cadeau nog tegoed.
@am: leuk morgen even naar ikea. @spikkel: thanks meid, knuff terug. @jewe: he bah meid, je hebt soms van die dagen he!! @cm: leuk voor l.ukas een vriendje om te spelen. leuk een collage voor je sm. @wonder: lekker rustig dagje dus. of was het druk bij burgerzaken? arme E. maar nog heel even vol houden en dan is ze voorlopig klaar.
Leuk kraamcadeau Am. Ik ga slapen.. morgenmiddag, nadat J. en ik hebben gezwommen, gelunchd en J. op bed ligt, kom ik weer meekletsen. Trusten meiden!
Wat een leuk kado Am! Best een heftige bevalling maar toch snel geboren. Was het haar eerste? Hey Chloe!
Haaii lieve meiden! Zal ik me even opnieuw voorstellen haha.. M'n nieuwe baan valt me best zwaar, ben erg moe s'avonds en ook nog veel thuis aan het werk in de avonden als Yes op bed ligt, omdat er zoveeeeel moet gebeuren in zo'n opstart periode... Dus dan weten jullie iig dat het geen onwil is dat ik er niet ben Am, gefeliciteerd met N.ina!! En wat een gaaf kraamcadeau zeg! Zo T. alweer 7 maanden! Gaat echt hard! Caro, geweldige foto's! Je kan het idd wel aan N.oa zien, maar ik vind het niet storend, het blijft een leuke foto! En jeeej L.ucas mag bijna afzwemmen! Pams, leuk zeg die fotoshoot! Oooh iewl cornflakes met moedermelk!!! Wij hadden op de peuterspeelzaal ook een kindje die nog borstvoeding kreeg (ook nog met 4 jaar toen ze bij ons wegging en naar de basisschool ging) Maar wat een drama hebben we daarmee gehad zeg.. Dat meisje kon gewoon niet loskomen van haar moeder. De twee jaar dat ze op de psz heeft gezeten heeft ze eigenlijk helemaal vol gehuild, en haar troosten zat er niet in, want dat mocht niemand anders dan haar moeder.. Eylem, pff gelukkig hoefde t plafond er niet uit.. En die wraps klinken echt heerlijk! Jewe, jeetje wat naar weer allemaal! Verschrikkelijk! Sterkte, maar je moet ook echt aan jezelf denken! Gewoon de rust nemen die je nodig hebt.. LZ, jaaaa! Gefeliciteerd met je examen!! Wonder, oooh heerlijk, je zou maar bijna op wintersport gaan! Jaloers!! Hier ook de laatste achterste vier kiezen.. Ze komen alle vier tegelijk, en Yes heeft er goed last van.. Maar goed, hierna is hun gebitje in elk geval compleet KA, ahh sneu, beterschap voor de kleine meid! Franka, haha ik moest echt lachen om het stukje over je leerlingen.. Akoya, ahh arme J. gevallen! Maar dat stukje klinkt precies als mijn mams.. Ohja echt iets voor de Ikea.. Zo irritant Kris, ooh bah wat een vreselijk naar bericht! Je zou het maar te horen krijgen, gedverdemme! Spikkel, goed dat je een mail gestuurd hebt! LM, Fijn dat het gesprek goed is gegaan, en dat jullie eruit zijn! Zooooooooo nu ben ik zo goed als bij
@AM: leuk hoor dat spaarvarken!! @CHloe: heeeeeeeeyyyy!! Aah die arme Y. die krijgt het dus allemaal tegelijk.... Wel spannend hoor je nieuwe baan....kan me ondanks dat wel voorstellen dat het enorm zwaar is. Wijntje?
Hahaha telepathie, ik schenk er net eentje in haha.. Je kent me te goed, of ik ben heeeeeel doorzichtig