@ Akoya: Lekker wezen zwemmen. Leuk! @ Ka: Ook naar de Ikea dus? Ik ga vanavond. WOEHOE!!! Moeders heeft een uitje (ik lach erom, maar eigenlijk is het toch om te janken dat ik de Ikea al een uitje vind ). @ Opvang-troubles: Nou, het lijkt zich toch nog prima op te lossen. Bij beide kdv's hebben ze per 1/4 plek op woensdag. We weten eigenlijk al welke het gaat worden, want daar betalen we ca. 150,-- p/m zelf en bij die andere 238,--. Keuze is dus niet zo moeilijk. Oh en een andere g.o. wil ik eigenlijk niet. Ik vind het idee van een vreemde die alleen op mijn kind past (maw, er is geen sociale controle) niet zo'n fijn idee...
Tijd samen is een beetje schaars dus iets voor een leuke avond ofzo. Deze week slapen we ook maar 1 nacht in hetzelfde bed. Ik heb 2 slaapdiensten, hij 2 slaapdiensten en 2 nachten beveiligd. Erg gezellig... Al die avonden zijn we dus ook weg/werken. Het nadeel van beiden onregelmatig werken!
Das een leuk idee Ka! Met allemaal lekkere dingen en/of een leuk spel, een dvd erbij, theelichtjes erin.. Oftewel een gezellige-avond-mand.
E had vanmorgen, heeeeel fijn...., op de grond gepoept! Gaat eigenlijk heel goed het plassen op de wc of het potje, alleen het poepen doet ze altijd in een luier. Nu wou ze weer geen luier om en stond ze even stil 'oooooh poep! Bah!' roept ze. Je kan wel raden wat er op de grond lag....
Ja hoe vies! J ook al wakker... Jammer is dat. E zat nog lekker in bed te rommelen, maar is nu gaan staan. Zal haar er eens even uit halen voordat ze L wakker maakt.
@Ka, oh bah poep op de grond...moet er toch wel om grinneken. @Am, lekker van genieten dan vanavond van je uitje. En kdv probleem opgelost. Fijn vooruitzicht.
@ Ka: Oh *KAK*, kak! @ Akoya: Balen dat J. alweer wakker is. Ik heb net even gezogen en zit nu te lunchen, maar nu hoor ik ook A. Perfecte timing .
Zo ben ik weer ben een uur bezig geweest om T in slaap te krijgen pff Maar tis me gelukt bij hem liggen en net doen of je slaapt En dan is hij ook zo vertrokken ! N zit k3 te kijken Am gelukkig is het oppas probleem opgelost! Ka sorry geen idee wij doen er ook niet echt aan Al komt A meestal wel thuis met een roos of een bos bloemen Hahah gepoept op de grond Akoya lekker gezwommen dus Ik vind het ook zo heerlijk met T En gelukkig was die gister al minder bang voor het water Zo ziekenhuis gebeld we moeten om half 9 in het ziekenhuis zijn Morgen gelukkig niet zo vroeg, alleen ze moet natuurlijk nuchter zijn Dus vanavond krijgt ze een lekkere volle fles pap
Ka, oh getsie!! Je hebt geen vloerbedekking hoop ik voor je.... Am, gelukkig dat het is opgelost! Zal wel even wennen zijn voor A. en T., naar een KDV, maar kan me voorstellen dat je dat een prettiger idee vindt dan een vreemde g.o. Valentijn doen wij ook niet aan....tenminste, ik wil er best wat aan doen, maar weet nu al zeker dat ik never nooit iets terug krijg of wat dan ook dus dan doe ik het ook niet natuurlijk
Brrr meiden volgens mij vind ik het enger dan N voor morgen Het idee dat ze morgen zoveel pijn heeft brr
@am fijn probleem op gelost! Geniet ervn vanaaf @lm kan ik me voorstellen tis niet niks, komt vast goed! @akoya leuk zwemmen! @Ka jakkes das dan weer minder die poep op de grond. @Valentijn doen wij niet echt aan.. @hier l. is een beetje vervelend miept om alles, wil alleen met mij spelen en niet alleen. pff
Vermoeiend Spikkel.. Hier net J. zijn kast uitgemest en wat geruimd. Daarna peer en banaan gegeten en samen zitten kleuren. Toen ff richting het plein gelopen om te kijken of ik ergens een strandbal kon scoren, want J. had er eentje waar hij mee voetbalde binnen, maar die was lek. Nu heb ik er 2 gratis gekregen bij de drogist van Lief!. Echt leuke ballen! Nu zit J. aan wat nibits met water met de strandbal naast hem . Ik ga zo ff de container aanstampen (veel weggegooid net tijdens het ruimen) en de buggy in de auto gooien.
Valentijn: wij ook niet. Lovely: lijkt me ook niks.. maar ja, wat moet dat moet hè. En als jij sterk bent voelt N.oa dat goed aan.