APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Akoya juist daarom wil ik sterk zijn

Zo ik kreeg net een hartverzakking T lag op bed
    Dus ik dacht om half 4 ga even kijken sta ik in de gang komt ie net de trap aflopen
    Volgende keer maar traphekje dicht doen boven

2. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    WOOOW! Das schrikken.. en toch ook en gevalletje van 'niet slim'.
    In het vervolg al-tijd traphekje dichtdoen.

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    wat dat betreft benik hier blij dat ik geen trappen heb. alles gelijkvloers

4. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Ja zeg dat maar 'normaal'komt ie nooit zelf naar beneden
    maar hij kan nu bij de deur klinken dus kan die ook zijn deur open maken

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Lm, Vroeger zijn bij mij ook m'n amandelen geknipt en het doet niet echt veel zeer hoor. En een ijsje maakt heel veel goed ;)
    Oei traphekje vergeten...dat gebeurd je geen 2e keer meer van de schrik.

@Am, kan me vorstellen dat het oplucht nu het oppas probleem uit de wereld is.

Grrr wordt knetter gek van m'n toetsenbord. Sommige letters pakt hij niet altijd. Volgens Jeroen m'n eigen schuld en komt het door de kruimels van de chips :D Zou best wel eens kunnen kloppen, maar irritant is het wel al die spelfouten.

@Akoya, Lief dat hij de strandbal heeft gekregen bij de drogist. Kan die weer lekker voetballen.

@Ka, wij doen ook niet aan Valentijn dus ook geen idee eigelijk.

6. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    nee maar het gaat meer omdat ze je kind onder narcose brengen en je er geen grip op hebt
    maar als je dat nooit hebt meegemaakt snap je het gevoel denk ik niet

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Denk dat ik vorige week gnoeg heb mee gemaakt met Tygo in het ziekenhuis dus denk dat ik zeker wel weet hoe klote het is om geen grip te hebben op wat er gebeurd.
    En ik reageerde op je stukje dat jij het er moeilijker mee hebt dat ze straks zo'n pijn heeft en ik aleen uit mijn ervaring aan geef dat het toen bij mij bijna geen pijn deed en dat een ijssje het meeste leed al verzachtte.

8. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    dat is ook zo ! sorry slipt mine mind
    bedoelde het ook niet bot:):)

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hallo!

Even snel wat ik heb onthouden:
    @ am, hier ook een dame die totaal niet luisteren wil! Ik zet haar meestal op de gang, maar of het echt effect heeft?
    Hopelijk ben je god geslaagd bij de Ikea!
    Fijn dat je opvang probleem is opgelost. Maar volgens mij als je twee dagen van 8 uur werkt heb je recht op vergoeding voor 140% van 8 uur per dag opvang, dus 11,2 uur per dag. Over het algemeen moet je hier toch wel uit de voeten kunnen toch? Bij ons op het kdv betaal je van 7 uur 's morgens tot 6 uur 's avonds. 11 uur dus. Ik snap dat je wel iets duurder uit bent misschien dan bij de GO omdat je daar alleen de daadwerkelijke uren betaald, maar qua KOT zal het niet zo zijn dat er uren zijn waar je geen KOT voor zult krijgen.
    Wat een leuke site van die Billy en Lilly! Superleuk shirtje ook!

@ franka, whahaha, zoekgemeld! Zou ik ook wel eens willen doen! Beterschap meis!

@ lm, succes morgen met N! Oei, T.. die zelf de trap af komt! Gelukkig liep het goed af!

@ eylem, balen van je nacht. Heb je vandaag nog even kunnen dutten?

@ ka, oepsie, poep op de stoep..eh vloer! Wel super dat ze al zo goed op het potje plast. Hier wil ze nog wel af en toe, maar niet meer zo vaak.
    Leuk idee, een valentijnsmand!

@ wonder, ben erg benieuwd naar je sw van morgen! Haha! Ben bang dat ik in maart niet aan de wijn kan! Moet nog best een eind rijden!

@ jewe, oh oh, een eigenwijs toetsenbord. Daar hebben wij ook last van. Alleen dan weigert hij gewoon even en kan ik typen wat ik wil, maar gebeurt er niks! Heel irritant!

Uhm ,sorry, weet het verder even niet meer.

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hier echt een klote dag gehad. Superdruk en we hebben sinds kort een nieuw systeem voor verlofaanvragen en dat loopt voor geen meter, dus allemaal gezeik. Zucht. Nu dus koppijn. Maar gelukkig wel weeeeeeekend!!!!

Oh ja, en ik baal! Ik zou morgen met een vriendin een hapje gaan eten en lekker een borreltje gaan drinken in Breda. Krijg ik net een berichtje dat ze niet lekker is en morgen niet kan. Echt k*t. Heb oppas geregeld voor de kids, die slapen bij mijn sm. En S. is ook op stap, dus nou zit ik morgen dus only de lonely thuis. Gezellig hoor!:(

11. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hiiiii!!!

@Luisteren: waaaaaaaaaas dat?! Pfffff herkenbaar hoor....troost je met de gedachte dat er ook een tijd komt dat het consequent zijn zn vruchten afwerpt!

@CM: getsie dat is balen zeg! Zeker als je je ergens op hebt verheugd!

@LM: succes morgen..

@Ka: kak op de vloer.......oehhhhhh dat heb ik hier ook meegemaakt ja!:D Lekker is anders!

@Hier: pffffff gezeik op het werk....echt die lui van boven behandelen ons echt als een stelletje strontvliegen! Echt ik kan zooooooo niet tegen dat arrogante gedoe! Pfffff heb er afgelopen week even een die da duidelijke mail uitgedaan (namens beneden) en nu hebben we binnenkort een gesprek. Zo dus dat!;)

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hier is manlief net even bij de overburen wezen praten over het voorvalletje van afgelopen weekend.;)

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    ooooh die heb ik gemist....vertel...

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

CM, he baahhhh wat een vermoeiende dag. En morgen ook al geen leuk uitje :( . Misschien nog iets met een andere vriendin te regelen?

Wonder, goed dat er een gesprek komt!

Jewe, heb je je toetsenbord al eens geprobeerd uit te 'kloppen'? Omkeren en dan met de onder- of bovenkant op de tafel tikken (ok beter even naar de keuken of prullenbak lopen haha), komt echt veel troep uit dan...misschien helpt het! Doe in ieder geval niet zoals mijn man; de stofzuiger erop zetten want dan mis je opeens een aantal toetsen....

He ik heb elke keer na het eten van die vage krampen/voorweeen? maar na een half uurtje is het weer over....irritant en ik word er ook zenuwachtig van want dan ga ik bedenken wat ik allemaal nog niet klaar heb voor de baby, haha!

15. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    CM balen van je shitwerkdag!!
    Gatver en ook niet gezellig zeg, morgen!
    Tevreden met het gesprek met de buren?

Wonder goed bezig met je mail! Hopen dat het effect heeft! Zooooo irritant dat arrogante gedoe.

Eylem dat is vervelend dat je na het eten last van je buik krijgt!

Hier weer gelachen met E vanavond. Ze schoof op haar kont de trap af, gaat ineens staan en laat me toch een dikke scheet :$ Zegt ze 'Oh bah!! Dee (=scheet) hier' en wijst ze even aan waar die lekkere scheet vandaan kwam om vervolgens keihard te lachen en daarna met een stalen gezicht de trap weer verder af te gaan ;)

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Eylem: aah ja spannend hoor die voorweeën!! Ik kreeg daar ook altijd de kriebels van.

@Ka: wahahahahahahaha die E. Leuke dingen zijn dat he?! Ik kan daar ook echt van genieten!

17. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @am: je geeft sowieso gewoon de uren op die je op contract hebt met het kdv bij de bd. je zal ze wel minder uren laten komen maar dat maakt niet uit. aangezien je recht hebt op 140 procent van de uren die je per week maakt als je minste uren werkende ouder.

@mirjam: wat balen dat de ruil niet doorgaat.

@eylem en jewe: balen van afgelopen nachten.

@eylem: auww vinger tussen de deur.

ben verder bijlezen meiden.

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

ja op basis van je contract ( die 52 uur dus. )

19. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @wonder groot gelijk!

@Ka haah die e leuk hoor!

@Eylem oei ja das niet lekker!

@hier haha ik heb sindskort whatsapp das best grappig haha

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ eylem, oeh, misschien toch beetje voorweeen! Spannend! Ach, volgens mij ben je nooit echt helemaal klaar voor je gevoel!

@ ka, whaha! N.oa ligt zegt hier altijd "oh oj!" en begint dan schaapachtig te lachen als ze een scheetje laat. Echt grappig!

@ wonder, we hadden van 't weekend om kwartover twee 's nachts ruzie met de overeburen omdat die nogal luidruchtig de verjaardag van hun driejarige dochtertje vierden. Onze buren waren het zat en vlogen naar buiten en toen escaleerde dat een beetje, waarna S. door het raam naar buiten leunde en er ook wat van zei en toen ging de overbuurman helemaal uit zijn stekker tegen hem. Maar ja, hij heeft nu met ze gesproken en ze snappen ons wel, maar eerlijk gezegd denk ik dat het volgende keer gewoon weer hetzelfde gaat hoor. Die mensen komen echt van een andere planeet volgens mij. Hebben totaal geen empathie en zijn heel erg egocentrisch. Maar we hebbe in ieder geval vanuit ons geprobeerd er als volwassenen oveer te praten, dus aan ons ligt het niet.

Deel Deze Pagina