akoya weltrusten!! eylem ow gelukkig maar hoe ver is ze nu ?? balen dat je zo beroerd voelt mssn een vitamine c? hier werkt dat echt goed
LM, ze is 2 weken verder dan mij dus 33 weken nu.... oh en vit C heb ik niet in huis, tenminste, alleen als hot coldrex en dat lust ik niet....ik zal nog een sinaasappeltje eten zometeen
33 weken is nog wel heel erg vroeg ik lag met 30 weken plat in het ziekenhuis met weeenremmers en kreeg toen longrijpers wat zijn dat trouwens van die gemene prikken zeg
Nee leek mij idd ook goed dat ze nog geen ontsluiting heeft.... Jeetje LM met 30 weken al dat is ook heftig, wanneer ben je uiteindelijk bevallen toen?
Am, nope....ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje namen-struisvogelpolitiek heb bedreven de laatste week, had er even geen zin meer in .
Eylem, goed nieuws van je nichtje!! Gelukkig geen ontsluiting! Balen dat je je zo beroerd voelt! Akoya, slaap lekker!!
@Eylem, Is wel positief dat ze nog geen ontsluiting heeft. Hopelijk blijft dit ook zo voor haar. Ach die naam komt vast wel goed toch? @Akoya, slaap lekker.
ik ben uiteindelijk ingeleid met 37 weken maar als ik niet ingeleid zou worden zou T denk ik gewoon op tijd zijn gekomen
@ eylem, fijn dat het goed lijkt te gaan met je nicht. Ik heb het toen ook nog 11 weken vol kunnen houden, dus het zou zo maar kunnen dat ze straks keurig op tijd bevalt!
Met L.ukas plat vanaf week 27 en bij N.oa week 29. En L.ukas is geboren met 38+2 weken en N.oa met 40+1. Bij beide ingeleid.
Ze krijgt sowieso een keizersnede maar het zou fijn zijn als ze dat nog een aantal weken kunnen uitstellen in ieder geval!
zou idd fijn wezen hoe langer in de buik hoe beter ik wou namelijk heel graag bv geven maar T was te zwak om aan de borst te drinken
Jeetje, dan heb je beide zwangerschappen ook lang plat moeten liggen! Poe! zeker bij de tweede echt onhandig lijkt me! Thuis of in het ziekenhuis? En bij beide dezelfde reden?