APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ik heb het niet gelezen maar zag het wel staan
    idd dan voel je pas machteloos brrr

eylem mijn tante die woonde in waardenburg en heeft toen der tijd ook bij mijn oma gewoond
    maar wat dacht je van volgende week ! dan is het springtij
    als het dan weer z'n weer is als afgelopen dagen
    dan moet toch echt de stormvloedkering dicht
    anders krijg je herhaling van '53

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Cm, leuke jurkjes, hopelijk gaat ze akkoord met je bod.

@Pamsie, balen dat V zo slecht slaapt. Ook geen tips eigelijk.

@kleertjes verkopen, hier nog even afwachten wat het is en anders gaan er hier ook een hele hoop dingen op mp. Niet alles want van sommige setjes kan ik echt geen afstand doen.

@Eylem, oh bah wat naar van die kindjes. Heb het niet gelezen of gehoord maar volgens mij wil ik dat ook niet.

@overstromingen: woont er iemand van hier daar in de buurt? Is niet te hopen dat we een herhaling van 53 krijgen maar zou er niet van staan te kijken met al die rampen de laatste tijd.

En nu ga ik als een gek naar me werk anders ben ik straks nog te laat.
    Fijne dag allemaal

3. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    heel A zijn fam woont in zeeland
    zijn oma en opa hebben het al een x meegemaakt
    dus allemaal best angstig voor de mensen daar
    maar de kering gaat echt wel dicht als het zo ver komt
    en eerlijk gezegt denk ik dat de stormvloedkering al dicht is gegooid
    wij hebben hier ook z;n kering en die was de afgelopen dagen al dicht

4. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Goeiemorgen meiden

@ caromama
    Haha wat een boefje !
    mike wil ook nog weleens zijn bord en al op de grond gooien, maar meer omdat hij het zo leuk vind dat de katten het dan opeten ! haha

vandaag mijn 1e werkdag van het nieuwe jaar, van 15.15-22.45, maar ik ben zooooooooo moe ! kan wel een eeuwigheid slapen voor mijn gevoel haha.

Straks maar ff een frisse neus halen op de markt

5. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    zo ik ben mezelf nuttig aan het maken hier!!! de rommel kamer is zo goed als leeg! T krijgt zijn eigen kamertje weer
    dus ben alles als een gek om aan het zetten
    en mocht ik volgend jaar zwanger raken
    dan gaat die kleine eerst in een wieg de eerste maanden bij ons op de kamer en als het een jongentje word gaat het samen met T 1 kamer
    en een meisje met N op de kamer

het is alleen nog een otplofte bende boven hahah zo bij de buurman T zijn bed op halen daar staat nog een peuterbedje van mij

6. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag,

Ik wilde gaan bijlezen, maar ik hoor J. alweer.
    Vanochtend naar tandarts geweest, mijn moeder pastte ff op en daarna nog gekletst en koffie gedronken met mijn moeder, net alles gezogen en gedweild en ik heb ff 2 uitzendingen van gtst gekeken op rtl gemist, dus ik ben weer bij..

Shit, J. is echt al wakker, balen!

Later! x

7. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    heeey akoya

wat rust hier :p:p

me vriendin komt zo een bakkie doen met K.enji

ow en N die krijgt van der oom zijn playstation 1 hoeft ze niet telkens meer op A zijn playstation

8. Amethist

Amethist Niet meer actief

Even snel:

@ Jewe: Napoleon woont in (de buurt van) Groningen.

@ hier: Ik moet verplicht shoppen van A., dus dat ga ik binnenkort maar eens doen :D!

Zo, nu weer aan de arbeid. Toedels!!!

9. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    zo am niet verkeerd verplicht shoppen hahaha

10. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Goedemiddag meiden,

Ben ik weer...

Gistermiddag zat ik er klaar voor om bij te lezen, had ik geen i-net verbinding en T.omas heeft de hele middag lopen spoken en dus niet geslapen. Nu ligt hij weer in bed ( uurtje) maar hoor hem nog steeds, dus ben benieuwd of hij zo wel slaapt. Gisteren uiteindelijk maar vroeg gegeten en hem om kwart voor 6 op bed gelegd. Was geen land meer mee te bezeilen zucht...

@kleintje: zo, dat zijn duidelijke test!! en wat duurt wachten altijd lang he!

@cm: wat een leuk idee om de tantes/ooms zo te bedanken zeg! Ben benieuwd naar het resultaat! Hier wordt plastic trouwens wel opgehaald geloof ik aan de straat in plastic zakken...

Wat is er trouwens weer lekker veel gekletst! Wordt weer stapels teruglezen volgende week als ik weer aan het werk ben...

@kleintje: foto 2

@eylem: wat een nacht weer! respect voor jou meis! en balen dat hypotheek net niet lukte, maar zou idd ook niet voor onzekerheid kiezen...

@akoya: stoere dame hoor met dat kitten!!

@am: leuk de vakantie geboekt!! nu al genieten van de voorpret! en die schoentjes: moeilijk! Ik denk de 2de...of de 3de....welke is het geworden?

@smile: gaat goed met de verkoop zeg! super! en die babykleertjes...erg he! die van t.omas ook allemaal verkocht :(

@lovely: leuk idee dat brandweerjurkje: hoop dat je er 1 vindt...

@ingrid: wat vervelend dat je bent afgewezen voor de 1, maar wel heel positief dat hetzelfde bedrijf je wel wilt hebben voor de andere functie ( of tenminste dat je solliciteert)!

@wieisdemol: vergeten!!! dan maar via uitzending gemist :D

@cm: gelukkig is alles droog bij jullie: zat gisteren al een en ander op het nieuws en dacht al, als het maar niet bij jullie is!! Veel plezier in A.rnhem! En fijn dat het met L.ukas zo goed gaat: grote jongen :D

@jewe: volgens mij betaal je alleen voor de uren die je afneemt bij een GO...maar ik zou gewoon eens informeren bij een gastouderbureau...

@GO: hier ook uitgezocht of ik geen GO kon worden ( heb het toch niet naar mijn zin op werk en op die manier bespaar ik reiskosten en kinderopvangkosten) Maar ik zou dan echt 5 dagen in de week het max aantal kinderen ( 5 ) op moeten vangen om het rendabel te laten zijn voor ons...En daarvbij het grote nadeel dat je geen zekerheid hebt op werkgelegenheid en dat je dus zomaar een hee tijd niets kunt verdienen als je geen opvangkindjes hebt...en aangezien we wel een hypotheek te betalen hebben gaat dat dus niets worden helaas...

@pamsie: kan me voorstellen dat je je bed terugwilt. En fijn om te lezen dat het tussen jou en M wel weer goed gaat...Zien we je volgende week op de meeting?

G.uusje wordt de laatste week ook ineens s'nachts wakker. Als je haar dan speen indoet slaapt ze weer verder. Na een keer of 3 dan pikt ze het niet meer...leg ik haar in ons bed en is ze gelijk weer vertrokken...Geen idee wat dat nu kan zijn: ze heeft in ieder geval geen honger maar.... iemand een idee??

@cm: ik hou me aanbevolen voor de kleertjes van N.oa :D Mail me de foto's maar als je hebt tegen die tijd :D

@eylem: bericht niet gelezen van die 2 meisjes: linkje?

@am: heerlijk verplicht shoppen!!!

pfffff weer helemaal bij...ik hoor G.uusje, dus die ga ik de fles maar eens geven :D

11. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    WOW wat een lap tekst haha!

12. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals beloofd; een foto van de 2 canvasdoeken. Ik is helemaal in m'n nopjes, papa komt ze dinsdag ophangen :D.

13. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    wow wat gaaf akoya

14. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @akoya: echt gaaaaaaaf: ik wil dat ook, maar manlief niet...dus compromis: er komt er 1 op G.uusje haar kamer...

15. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks dames! Ben er echt blij mee..
    Manlief net een foto doorgemaild, die vindt het ook echt geweldig.

Dankzij mijn sv trouwens, want die heeft deze mooie foto's geschoten.

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hoi! Ik ben napoleon, 30 jaar en mama van 5 kindjes waaronder Femke die eind maart 2 wordt. mag ik hier meepraten???;)

17. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    hahah napo tuurlijk mag dat :p:p

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    overstromingen: wij wonen in de buurt ;) hemelsbreed ligt het evacuatiegebied hier nog geen 5km vandaan.

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Het blauwe is het evacuatiegebied. De rode cirkel linksonder is waar ik woon. Verder hebben ze in de stad ook stukken die bedreigd worden en ook een waterweg die hier in de buurt langsloopt is behoorlijk buiten zijn oevers. Vriendin van mij woont in zutphen, practisch aan de ijssel, die is ook erg hoog. Mijn nichtje woont net niet in het blauwe gebied maar is wel vertrokken.

Bekijk bijlage 212684

Maar Caro woont in dordrecht toch? of was dat iemand anders? Daar is het ook behoorlijk nat...

20. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    caro woont idd in dordt
    !!
    jeetje maar dat komt dan wel heel dichtbij!!
    ik hoop dat jullie het droog houden!!

Deel Deze Pagina