Mirjam, super, gefeliciteerd!! CM ach arme N. . Zo sneu als ze zo ziek zijn! Lekker verwennen met sapjes en fruit en veel vocht....tenminste, dat hielp bij I. wel, dat was het enige wat ze met mate wilde toen ze ziek was. Wat hier ook goed ging waren van die knijpfruitjes (ook weer vocht ). Hier geen Nutrilon/Bambix in gebruik anders had ik graag voor je gespaard LM sterkte!! Akoya, ik zal een setje oren naar je opsturen, zou het helpen? Hier zit I. al een half uur aan een tosti te knagen dus die kan zo naar bed. Vanochtend even bij mijn moeder koffie gedronken en verder weinig gedaan...I. was om 6.00 uur wakker dus ik ga zo ook even liggen, ik vind het wel goed allemaal
Haai! Kom even binnenvallen: G.uusje rolt van buik naar rug Kleine meisjes worden snel groot!! Nu moet ik eerst boven even ingrijpen, want ik hoor van allesheen en weer geschoven worden op kamer van T.omas...Zijn slaapvisitevriendinnetje ligt lekker te slapen, g.uusje ook en meneer zet de boel op stelten, typisch...
Zo, hij liep met zijn koffer door de kamer te sjouwen...Maar weer even in bed gelegd...Hij is echt doodmoe, dus hoop dat ie er deze keer in blijft. Anders dan draai ik het bed even om en tegen de muur aan, kan ie er niet meer uit... @lm: hier hebben we de klinken van de kamer van T.omas omhoog staan, dus hij kan die niet zelf open maken, missfchien ook een idee om te doen? En daarnaast idd traphekje dicht... @cm: balen van je plannen van vanavond...andere vriendin die zin heeft om op stap te gaan?? @wonder: ben benieuwd naar de uitkomst van het gespre... @jewe: herkenbaar toetsenbord probleem : @ka: wat een grappig ding is dat toch die E.!! Leuk als een kindje al zoveel humor heeft zonder dat ze het persé door hebben! @amL: hahaha, ophangsysteem vergeten, dat zou mij ook kunnen gebeuren, maaara: mooi excuus om nóg een keer naar IKEA te gaan @cm: banner pamsie: ik zag het ook ja hahaha!! Helderziende!! ( kun je dan ook voorspellen of T.omas nog gaat slapen vandaag. want hoor weer vanalles gebeuren boven) @spikkel: fijn zo'n goede reactie van je vader op de mail!! @am: wassen met natuurazijn: gewoon een scheutje in de machine doen waar je ook wasmiddel in zou doen./// @lm: succes in ziekenhuis! @wonder: leuk spreekwoord weer! @cm: ah zielige n.oa! @mirjam: super gefeliciteerd meis!
Mirjam: super gefeliciteerd! Franka: E. aan het logeren? Hopelijk gaat T.omas ff slapen. Applaus voor G.uusje! EyelM: groot gelijk, ff liggen. Oren heb niet geholpen, maar J. slaapt, dus ff rust. J. slaapt sinds 12.30 uur, net ff stofgezogen en gedweild, nieuwe was erin en straks als J. wakker wordt naar de huisarts, nog steeds dunne, breierige poep hier.. kapotte billen. Ik word er moedeloos van! Laat staan hoe J. zich moet voelen, arm ding.. N.oa zit aan het ijs en de ingreep is meegevallen! Fijn Lovely! (via sms gehoord)
@lm: fijn dat alles is meegvallen en N. nu lekker ijsje aan het eten is... @akoya: poe wat een on going verhaal met J. zijn poep/billen...hoop dat er snel duidelijkheid komt... Volgens mij slaapt T.omas nu eindelijk: heb zijn bed omgedraait zodat hij er niet meer uitkon...ga nu even kijken, want hoor ook G.uusje wakker worden...
Heey meiden Akoya thanks voor het melden Ze is net wakker en we mogen om 2 uur naar huis Ze zit nu lekker tv te kijken en ze praat alweer Mirjam las van je goeie echo Gefeliciteerd !!
@akoya: thanks for asking: hoest nog wel veel: was vannacht ook 2 uur voordat ik sliep omdat ik maar bleef hoesten, maar verder is mijn kop niet meer zo vol...scheelt weer... ben fles voor g.uusje maken..
Dat scheelt inderdaad weer.. hopelijk snel weer de oude! Lovely: lekker weer bijna naar huis! bestelling kleertjes.com = binnen; witte longsleeve met blauwe print van Mexx, Speedo zwemshort en een donkerblauwe sweater van SaltyDog. Straks meteen ff passen.
Hier is T.omas ook al weer aan het brullen: met 20 verkeerde benen uit bed...heb hem eruit gehad en toe ging ie op g.uusje liggen en over haar heen rollen al krijsend, dus die ligt weer op bed....ga hem er zo maar even uithalen als hij gekalmeerd is....
Sweater, longsleeve en zwemshort passen, maat 92 al.. Pfff. J. heeft trouwens wat nieuws; slok drinken nemen, mond open en alles eruit laten lopen.. Ik was boos! Hij was ervan onder de indruk; nu drinkt ie weer normaal. Dadelijk op naar de huisarts, tis lekker weer met die zon erbij! Franka: balen.. ze wisselen elkaar lekker af daar met slapen..
@akoya; ja wisselt idd lekker af: nu allebei beneden... Fijn dat de kleertjes passen...hier mijn vandeweek gekochte kleertjes gepast van t.omas ( maat 98) en die zitten gewoon goed :O Kleerjtes van g.uusje was helemaal bijzonder: jurkje van bakaboe,maat 80: zit nu al aan de kleine kant: die ga ik dus terugbrengen want daar klopt iets niet....Wel jammer was super lief jurkje... succes bij de HA!
Ah, m'n mopje is echt niet lekker. Zo hangerig! Manlief heeft L.ukas inmiddels naar oma gebracht, die blijft wel logeren. Maar N.oa hou ik lekker thuis. Heb net wel bij de slager een stokbrood gekocht helemaal gevuld en belegd met van alles en nog wat. Heb ik vanavond in ieder geval iets lekkers te eten in mijn eentje! Want denk dat ik er bij N.oa niet veel in ga krijgend. Die wilde tussen de middag al geen boterham en heeft toen maar een half bordje pap op.
@ akoya, fijn dat de kleertjes passen. Wat balen dat hij steeds zo'n last heeft van zijn ontlasting! Oja, en drinken met open mond probeert N.oa ook regelmatig. Erg fijn! NOT! @ franvka, huh? Wat raar van dat Bakkaboe jurkje!