Het zat er wel aan te komen ja. Maar blijft zonde van zo'n getalenteerd iemand. Net even naar m'n ouders gelopen met Tygo voor een bakkie koffie. Tygo ligt nu lekker op bed en moeders ff zp tijd.
Zo echt waar? Gister misschien een drukke dag geweest voor hem? Meestal als de dag ervoor heel druk is geweest kan Tygo ook heel lang slapen.
Am, hij is vast heel moe nee zou me niet al te snel zorgen maken...mss even om het hoekje van de deur kijken of ie nog goed ligt Jewe, carnaval nope hier niet, maar ja boven de rivieren he Hier even lekker anderhalf uur bijgeslapen vanochtend, dat scheelt wel! Verder vandaag geen plannen. Hoop dat de sneeuw wegblijft hier.
Goedemiddag! Hier lekker geslapen. N.oa was om 8 uur wakker en L.ukas was bij oma aan het logeren. Dus na het ontbijt en wasritueel L.ukas op gaan halen. Toen we terug kwamen om half 1, kwam de buurvrouw naar buiten met de vraag of L.ukas misschien een pannekoek wilde, want ze was aan het bakken. Nou, stomme vraag, want natuurlijk wilde die een pannekoek! Ondertussen was zijn vriendje ook al bij ons aangekomen, want die zou mee gaan schaatsen, dus die heeft hier ook nog lekker mee zitem smikkelen van de pannekoeken van de buurvrouw! Nu zijn de mannen naar het ijs en ligt N.oa op bed. Ik ga zo nog even wat strojk wegwerken, maar eerst even op de bank! @ kris, hoop dat je een leuke dag hebt in de Efteling, zodat je deze bijzondere dag op een mooie manier hebt doorgebracht. @ pams, fijn dat je schoonfamilie wel is geweest gister. Rare familie heb jij! @ am zo wat een slaapkoppie die T.! @ eylem, jammer van de vroege ochtend en van de tegenvallende kaneelbroodjes! Heb je nog even kunnen slapen vandaag? @ jewe, hoe is het nu met het huis van je ouders? Is de schade nog te overzien? @ ingrid, fijn dat je het wel leuk vondt op je werk, ondanks de chaos! Heftig van Roeland z'n oma!
@ carnaval, thuis doe ik er niet aan, maar op het werk ontkom ik er niet aan. Staat nu al anderhalve week radio Hollandio op! Aaaarrrrgggghhhhh!!!
@Cm, gezellig joh radio Hollandia. haha. Ik ontkom er thuis ook niet aan hoor die muziek. Elk jaar weer dan is Jeroen weer alle cd's aan het uitzoeken en draaien+ een klein jongetje dat helemaal uit zijn dak gaat en dansen als hij carnavals muziek hoord. De muziek zelf vind ik ook niks aan, maar carnaval wel. Het is dus maar goed dat tygo het ook leuk vind anders had hij echt een probleem haha.
@ingrid: fijn dat je werk leuk is. en gezellig een bezoekje gehad van R. oma. @jewe:dank je. veel plezier bij je vrienden. wij vieren geen carnaval. @eylem: jeetje wat was het weer vroeg voor jou! balen dat je broodjes tegen vielen. @whitney H: was wel een beetje te verwachten alleen blijft zonde. @am: zo die T. is moe. hier ook sneeuw. @cm: wat een lieve buurvrouw heb jij zeg!!
Hmmm lekker zeg, helemaal bijgelezen, loopt mn laptop vast Dus is alles wat ik getypt had weer weg :x Heeeeeeeeel irritant.. Nou dan moeten jullie er maar gewoon vanuit gaan dat het uit een goed hart kwam
Am, lekker slaapkopje die T.!!! Carnaval, doen ze hier niet aan dus geen 'last' van, zou het best een x mee willen maken. Eylem, bij jullie in de buurt doen ze daar toch ook wel aan of zit ik nu aan een verkeerde plaats te denken waar jullie wonen....
Hoi meiden, @am zoo die heeft lang geslapen! @witney houston ja zonde.. @Cm gezellig :d lekker pannekoeken @rest sorry weet niet meer. @hier gister een gezellige avond gehad, alles was goed ggaan hier dus super! vandaag lekker gewandeld met vriendin en haar hond. laetitia ligt nu op bed dus avond
@ chloe, nou vooruit dan maar! Verwacht volgende keer wel een uitgebreide samenvatting hoor! @ spukkel, fijn dat je een leuke avond hebt gehad en dat alles goed was gegaan. @ jewe, wij gaan wel vaak in Roosendaal naar de carnavalsoptocht kijken. Mijn bedrijf doet ook mee in de reclame optocht en maakt daar altijd veel werk van. We hebben daar ook een aantal keer al de eerste prijs voor gewonnen. Zo, kids liggen weer op bed dus even rust. N.oa was vanmiddag nog even mee geweest naar het ijs, maar ze vond het helemaal niks, dag gladde! Haha! Toen we terugkwamen heeft ze met L.ukas nog wel ruim een half uur in de tuin gespeeld in de sneeuw. We waren eigenlijk heel de week nog niet in de achtertuin geweest, dus daar lag nog best een pak ongerepte sneeuw. L.ukas had heel lief de tuin met de sneeuwschuiver schooongemaakt. Maar toen begon het dus weer te sneeuwen en nu ligt de tuin weer helemaal bedekt. Arm ventje! Al zijn harde werk voor niets geweest!
Arme L.ukas!! Zo hard gewerkt en dan valt het gewoon weer opnieuw! Al denk ik niet dat hij het erg vindt dat het weer heeft gesneeuwd of wel?! Spikkel, fijn dat de avond weg zo goed is bevallen en alles ook met L. goed is gegaan!! Hier net Noah zijn kast uitgezocht, hangt nog steeds propvol maar wel ligt er iets minder omdat ik alle kleren t/m 56 eruit heb gehaald. Nu zag ik dat het er allemaal nog goed uitziet dus denk dat ik het maar als pakket te koop ga zetten. Zitten 5 setjes bij van noppies, 1 tom tailor setje en dan nog een prenatal en zeeman setje en nog wat los van noppies en name it. Zat te denken aan 50euro excl. verzendkosten, wat vinden jullie???
@ ingrid, ik zou er denk ik bieden vanaf 40 euro op zetten. Dan blijf je incl. Verzendkosten onder de 50 euro (psychologische grens), maar mensen die het wel echt er voor over hebben gaan toch wel bieden. Hopelijk tref je er een paar die tegen elkaar op gaan bieden.
Avond! Zo, eindelijk weer even bijlezen....Gisteren gewerkt ( open dag op school) en vandaag vrienden over de vloer: nu dus het gevoel van een tekort weekend Had toch verteld dat G.uusje vrijdag voor het eerst van buik naar rug gerold heeft: gister rolde ze ook zo goed als van rug naar buik!! Knappe meid @wonder: hier ook teen gestoten aan het bed 2 jaar geleden en was ook gebroken. Enige wat je kunt doen is hem spalken aan de teen ernaast en er zo min mogelijk op lopen,,,hoop dat het nu beter gaat! @cm: bah wat een naar topic! daar wil je toch niet aan denken! Haha, en wat lief N.oa als Gers @jewe: oh super van dat behang! had wel de foto's gezien maar wist niet dat het via mp was...Altijd leuk!! @eylem: oh wat irritant die late telefoontjes van nutteloze bellers van P**P bedrijven! groot gelijk dat je er wat van hebt gezegd! @jewe: ik vond het voor een meisje ook makkelijker om een geboortekaartje te vinden: heb je al eens op koningkaart.nl gekeken? @am: oh wat een heeeeeeerlijk aanbod van je moeder zeg! Echt helemaal super! @laboheme bonbons: ken ik niet...ga eens op zoek, want klinkt heerlijk! @jewe: leuk kaartje van geboortedorp! @pamsie: nog gefeliciteerd meis!! leuke dag gehad? @ingrid: hi!! hoe bevalt je werk?? oh lees het al: wel fijn dat je orde in de chaos hebt kunnen scheppen @am: jeeh! de ladeklemmen werken! @kris: leuke dag gehad vandaag in de Efteling?? @jewe: hier geen carnaval: vindt het verschrikkelijk altijd al gevonden... @sneeuw"hier ook weer
Wat een rust hier...ga er zo ook weer vandoor - NIKITA kijken met een kop thee en een groooooooot stuk chocolade
Franka, wat goed van G.uusje dat ze ook al van rug naar buik draait!!! Hier blijft het gillen zodra hij denkt lang genoeg op z'n rug te hebben gelegen, wel probeert hij het maar komt dan altijd klem te zitten hahahaha. Wel balen dat je nu zo'n kort weekend hebt!! Gaat het al wat beter op je werk of ga je nog steeds met veel tegenzin heen??
Ingrid, nee nou ja wij wonen net tussen de rivieren eigenlijk, niet boven, maar hier in het dorp wordt het niet gevierd, gelukkig . Lijkt me op zich een goede prijs voor het setje maar ik ben niet zo thuis in merkkleding op MP, ik zou even wat soortgelijke ad's opzoeken om te kijken wat mensen vragen CM, lekker buiten geweest dus! Franka, he getsie kort weekend zo! Wat goed van G. dat ze aan het rollen is! Nou ik dacht vanmiddag toen I. wakker was, goh, laat ik weer eens wat nuttigs doen, dus ik heb muurstickers geplakt, babybedje opgemaakt, reiswieg opgemaakt (daar willen we de baby overdag in laten slapen), dingetjes uitgezocht, opgeruimd etc...Blijkbaar teveel gedaan of een verkeerde beweging gemaakt want toen ik terugliep naar de huiskamer merkte ik dat ik dus bijna niet meer kon lopen van de rugpijn :x kon gewoon echt een paar uur bijna niet vooruit komen. Erg irritant en pijnlijk. Van eten koken is ook niet veel terecht gekomen zodoende, I. en man hebben pasta gegeten en ik heb een broodje met tonijn voor mezelf gemaakt. Nou ja, nu gaat het wel weer gelukkig. Nog even geskyped met mijn schoonzusje en nu is het ineens alweer 21.00 uur...