Ieks! Wat verschrikkelijk dat met die (kans op) overstromingen. Napo: tuurlijk, je komt gewoon wanneer je zin/tijd hebt hier meekletsen, vrijheid blijheid. J. ligt al sinds 18.30 uur op bed.. rust. Ik heb was weggewerkt en bed verschoond. Manlief is naar nieuwjaarsborrel. Ga zo gtst kijken en lekker koffie zuipen en veel koek eten .
@Akoya, had het al gezegd op fb maar vind je foto's echt super gaaf. @Napo, Hoorde net op het nieuws dat het grootste gevaar is geweken. Ik hoop het voor jullie. Had gister trouwens nog een stapeltje kleren voor Tygo gekocht bij de We voor een leuke prijs. Had 2 blousjes, een polo en een longsleeve. Alles was voor de helft van de prijs.
Haai! Hoe is het hier! Sorry, even geen puf om terug te lezen. Ik begin echt oud te worden! Kan niet eens meer tegen een dagje shoppen! Ben kapot! Net nog wel even hardgelopen, dat was wel weer lekker. We zijn goed geslaagd vandaag. Ik heb laarzen, een gebreid jurkje, 3 t-shirts, een longsleeve en een strakke zwarte broek gekocht. Manlief heeft schoenen en een spijkerbroek gekocht. En wonder boven wonder..... we hebben helemaal niks voor de kids gekocht!!! Ook heerlijk geluncht bij de Bijenkorf. Het was een gezellig dagje zo samen!
Het wateroverlast in Dordt is voornamelijk in de binnenstad. Hier in de woonwijken hebben we er geen last van. Er wordt hier ook geen wateroverlast verwacht.
Haaai! @cm: fijn dart je het leuk hebt gehad en na een dag shoppen nog hardlopen: petje af hoor! doe het je niet na @napo: HAAAi! Water komt dihctbij zeg bij julllie! JOEPIE!! G.uusje en ik doen mee met de openingsstunt van de negenmaandenbeurs in de Amsterdam RAI op 22 februari!! We zijn uitgekozen uit alle aanmeldingen!!! Wie komt er kijken
@ Caro: Dat klinkt als een geslaagde dag! @ Franka: Dat klinkt spannend , wat houdt het in dan die openingsstunt. ARGH! Heb weer (of eigenlijk nog steeds, maar erger geworden weer) pijn in mijn keel. Schiet lekker op zo. T. ligt al vanaf ca. 18.30 uur te slapen, maar hij heeft om 16.00 uur zijn laatste voeding gehad en toen rond 18.00 uur groente, dus ik ga hem zo nog maar eens even voeden.
@AM: nog geen idee: krijgen we nog bericht van (weet het al wel, maar weet niet of ik het al mag zeggen) Niet teveel kletsen en dan hoop ik dat het snel over gaat...G.uusje ligt hier lekker op kleed te spelen...Ze is zich steeds aan het afzetten met haar voetjes dus ik denk dat de eerste rol niet ver weg is
@lm: balen van je keel pijn. @eylem: niet gelezen. maar klinkt niet best. @franka: leuk openingsstunt, ik ga wel naar de negenmaandenbeurs maar weet nog niet wanneer @napoleon: hopelijk houden jullie het droog. @cm: haha moe van een dagje shoppen maar wel goed geslaagd!
Oh *KAK* ik wilde zo'n 2 uur geleden T. al gaan voeden, maar ik krijg mezelf maar niet van die bank afgehezen...
@Franka, wat leuk ben benieuwd wat het inhoud. Ik ga eigelijk elk jaar wel maar dit jaar weet ik het niet eigelijk. Ben een paar keer met m'n collega's geweest en een aantal keer met vriendinnen die toen ook zwanger waren. Maar tot nu toe weinig mensen die interesse toonden om te gaan. Babyplanet gaat dit jaar geloof ik ook weer op de beurs staan dus wie weet mag ik wel mee @Cm, Leuk dat jullie het gezellig hebben gehad samen. En na een hele dag shoppen ook nog gaan rennen....petje af! @Am, moet altijd zo lachen om jou oh kak! Ik heb net zwaar gezondigd....ik heb Mac gegeten...en nu ben ik best wel een beetje misselijk
Franka, leuk!!!!!! Akoya, mooie foto's!!! Am, hup van die bank af en voeden Jewe, lekker mac!!!! Spontaan ook zin in maar ga nu niet naar de mac rijden dus is maar goed dat ik het niet eerder heb gelezen hahaha CM, was dus wel een geslaagd dagje!! Wat goed dat je nog bent gaan hardlopen! Napo, komt wel dichtbij zo! Uhmmm.... ik niet meer weten, sorry!!!
@jewe: heerlijk de mac! heb ik ook zin in!! maar net als ingrid ook geen zin om er nog heen te rijden
vandaag met Noah naar het umcg geweest, eerst heeeeeeeel lang moeten wachten. Toen eindelijk aan de beurt voor wegen en meten, hij weegt ineens 5950gram!!! Das dus wel veel gegroeid ineens dus zondag nog een x wegen voor de zekerheid. Daarna heeft de chirurg even naar hem geluisterd omdat hij nog wel wat knorde, die vertrouwde het niet helemaal dus andere arts erbij gehaald. Die vertrouwde het ook niet helemaal maar anesthesist mocht de uiteindelijke beslissing nemen. Dus toen daar weer op wachten, ondertussen mochten we wel wachten op zijn kamertje. Dit x geen privé kamer maar 1 die we moeten delen met 2 andere kindjes en hun ouders. Anesthesist langs geweest en die heeft ook naar hem geluisterd, die had zijn dossier al doorgelezen en die vond onder algehele narcose brengen in zijn geval sowieso nog te risicovol en nu hij toch ook nog een beetje knort helemaal dus wil ze het doen met een ruggenprik. Op zich wel een fijn idee alleen mogen we nog steeds niet mee naar binnen want dat is pas vanaf een half jaar en is mijn mannetje daar dus gewoon wakker tijdens de operatie maar half verdoofd en zonder mij Had wat dat betreft liever gehad dat hij onder volledige narcose was geweest.
haha hier ook 1 die spontaan trek krijgt in de mac. maar denk dat het verstandiger is zo naar bed te gaan @franka: ben nou wel heel benieuwd. de 22ste? is de openingsstunt elke dag? ik dacht het start op de 18de dus dan is de openingsstunt dus ik moet er ook nog vroeg zijn dan haha
ohh trouwens tot mijn verbazing heeft valentijn afgelopen nacht van 12 uur tot 5 uur vanmorgen in zijn eigen bed geslapen ( het is een zeldzaamheid maar god wat ben ik blij als het gebeurt) @eylem: nu wel dat bericht van die meisjes gelezen. wat heftig zeg!
sorry mop, door mijn eigen sores had ik wat gemist. waaraan moet noah precies geopereerd worden? kan me voorstellen dat je dan liever gehad had dat hij helemaal onder nacose had gegaan.
@ingrid: pff meis, heftig weer hoor! Kna me voorstellen dat je eigenlijk bij hem zou willen zijn als hij niet helemaal weg is...gek dat ze dat oas vanaf een half jaar doen...kindjes die jonger zijn voelen en merken de aanwezigheid van hun ouders toch ook wel!?! @pamsie: 22 februari is de 1ste dag van de negenmaandenbeurs en dan is dus ook de opening: is alleen die dag...misschien is de huishoudbeurs in de hal ernaast wel vanaf de 18de...
@pamsie: wat lekker dat valentijn in zijn eigen bedje geslapen heeft: hopelijk vanavond weer! Jij bent er ook bij met de meeting toch? vandaag een badsteuntje voor badje van G.uusje gekocht...ik had zo'n hekel aan haar in badje doen omdat het altijd zo'n gedoe is...pijn in je nek en rug en armen, kind die niet of nauwlijks iets kan: maw niet handig. Begin van de avond met dat badsteuntje gedaan en wat een verademing zeg! Heerlijk!! Zo kan ik haar iedere avond wel in bad doen Ze heeft lekker liggen spartelen en ik heb haar gezellig ingesopt