He meieden, hoe is het hier?? Zit het in de lucht slapenloze nachten?? Ik heb een, op zich super vrolijk, mannetje die al 2 dagen ontzettend hoge koorts heeft....
Goedenavond dames, @Lm leuk een midweekje weg! @Cm mm das wel irritant dat je dr niet achter kankomenw at er is.. @Am dan is eent weede auto wel handig ja.. @hier vandaag spaarrekening geopend voor l.aetitia. verder boodschapjes gedaan, en huishoudentje l. aetitia op bed dus nu lkker avond
@ LM: Lekker een weekendje weg! Over weekendjes weg gesproken: Mijn moeder heeft ons natuurlijk uitgenodigd voor een weekendje en we mogen ook nog zelf bedenken waarheen (in NL of BE). Maar ja, wat is nou een leuke plaats/provincie om heen te gaan (niet de wadden, daar gaat ze met haar vriend al heen). Er moet wel wat te doen te zijn. Iemand ideeën?
Wonder aaaaah arme E!! En arme jullie! Hopelijk zijn de kiezen snel door!! CM N ook wat huilerig... Altijd maar gissen waar het vandaag komt hè. Am ik krijg het ook spaans benauwd als ik nooit weg zou kunnen als mijn man aan het werk is. Straks kunnen ze wel allebei op de fiets mee. Met mooi weer is dat wel lekker, maar in de regen/kou... De kosten houden ons ook wel tegen. We hebben nu ook weer pech met de auto. Waarschijnlijk ergens een slangetje los, maar ze kunnen niet vinden waar dus moeten er een heel stuk auto gedemonteerd worden wat heeeeel veel manuren kost... LM wat een ontzettende leuke verrassing!!! Ik heb net al even stof gezogen, gedweild en de wc gedaan. Morgen jarig en krijg de hele dag door visite. Hoef ik dat 's ochtends niet meer te doen. Vriendin van ons heeft lymfklierkanker en ligt heel slecht. Ze moet eigenlijk geopereerd worden en haar milt moet eruit om de verdere behandeling te bepalen, maar ze ligt zo slecht op de ic nu dat ze niet geopereerd mag worden. Een waarschijnlijke optie is dat de kanker ook al te ver uitgezaaid om er nog wat aan te doen Hopen dat ze de nacht door komt en nog geopereerd kan worden. Naast de kanker heeft ze nog 2 infecties en is er nog iets wat ze nog niet weten, omdat er allemaal waardes in het bloed heel erg raar zijn. Eerlijk gezegd heb ik er een beetje een hard hoofd in Het is de moeder van onze oppas en de oppas is mijn beste vriendinnetje. Toen we jonger waren zaten we altijd met een hele groep bij haar en haar moeder thuis. Ze ging ook wel mee stappen. Bij de volleybal hadden we altijd een groep van een jaar of 15 t/m 45. Echt jong en oud en heel hecht. Ze heeft nog een dochter van 18 thuis wonen. Ze is gescheiden en met vader is geen contact. Zo zielig!
Ka wat naar allemaal!! Getsie. Sterkte! Am, de Ardennen misschien? Is een mooie omgeving en over de grens krijg ik altijd wat meer het vakantiegevoel dan in Nederland. Of was je daar nou vorig jaar al geweest?
Ardennen is mooi inderdaad! En ook wel wat te doen en te zien. Ik heb er echt een blok van in mijn maag. Voor mijn gevoel kan het nooit goed gaan. Ze is zo ontzettend ziek. Ze moeten haar continu bloedtransfusies en zoutinfusen geven, ze krijgt sondevoeding, valt steeds weg of in slaap, is helemaal verward, kan niks meer, heeft gigantisch veel pijn ondanks alle medicatie en zegt zelf ook dat ze helemaal op is...
@ Eylem: Ja, vorig jaar zijn we met mijn vader en stiefmoeder naar de Ardennen geweest (zooo zonde dat ik geen foto's in het bos had gemaakt...remember ?). En daar was eigenlijk ook geen drol te doen. We willen nu wel ergens heen waar we leuk een dagje weg kunnen en lekker uit eten en daarna misschien nog wel naar een kroegje (gezien het feit dat mijn moeder zich opwerpt als nanny ).
Oh ja het uitje zonder foto's . Hmm ja dan is 'bewoonder' gebied wel iets leuker. In Limburg misschien ergens? Ook een mooie omgeving. Of de Veluwe, maar da's misschien erg dicht bij huis? Ka wat voel je je dan machteloos he, ook tegenover haar naasten
Hahaha, wel foto's gemaakt hoor (je moet echt aan Facebook, kan je ze ook zien ), maar niet in het bos (echt hè...zoooooo zonde ).
@Ka, Jeetje wat erg zeg. Wat is het toch een klote ziekte he? @LM, oh leuk zeg even lekker er tussenuit. @Am, geen idee...pfff ehm Friesland is leuk. Sneek, Leeuwarden zijn leuk om te winkelen. Valkenburg is gezellig voor het eten en wat leuke bezienswaardigheden zit je ook vlakbij Maastricht om te shoppen. Is maar net waar je van houdt. Natuur of meer stadse omgeving. @Cm, Wat goed van L dat hij mag afzwemmen. @Ka, fijne dag morgen. Morgenn ga ik lekker naar de efteling met Tygo en me moeder gaat ook lekker mee. Die heeft ook een abbonnement van ons gekregen. Mijn vader is al in de Efteling want die is aan het bouwen aan die nieuwe attractie met dat water: Aquarama of zoiets. Dus die zien we misschien ook nog wel.
@ Jewe: Leuk morgen naar de Efteling! Ik wil ook weer eens een keer, maar ben bang dat A. (kleine A. wel te verstaan, hahaha) 9 v/d 10 attracties waar we ingaan eng vindt en dan vind ik het toch wel een beetje een duur grapje. Dank voor het meedenken. Limburg gaat 'm niet worden. In Valkenburg en Maastricht zijn we al geweest, dus niet zo leuk om nog een keer heen te gaan.
@ka: aaaah wat onwijs naar zeg! Het klinkt allemaal niet echt hoopvol idd.... @LZ: hoe hoog is zijn koorts?
Nee, dat is het rare... verder wel ok... Ka: gatsie... wat een vreselijk verhaal.... Snap dat je een knoop in je maag hebt... Am: Of ergens in het Noorden. Groningen is bijv ook heel leuk!
Avond meiden! @ingrid: nee nog niet gevonden, maar wil binnenkort wel eens echt goed gaan zoeken Ben benieuwd naar je taart! Hier ga ik woensdag een geboortekaartje namaken als kraamkado voor zondag @pamsie: nou, dat is idd echt balen ja! Kan Valentijn nu dus pas volgende week terecht? @am: lekker dat T. een hele boterham op heeft @smile: oh leuk 4D echo!! Weer even spieken! @ka: hi! Wat een grote dame wordt L al zeg!! Hier moet ik de 29ste weer met G.uusje: ben benieuwd! Hier in ieder geval wel een fruitliefhebber Gister heeft ze een mango en een banaan weggesloeberd @wonder: hoop dat kiesjes van E. gauw door zijn, kun je weer lekker slapen! Dacht al wat zie ik hier voorbij komen, maar het zijn je wallen Hoe is het met je teen? @am: drenthe is mooi!! @lm: lekker weekendje weg! Geniet ervan! @lz: ah wat sneu gek he dat ze dan wel zo vrolijk kunnen zijn! @ka: alvast gefeliciteerd als ik het morgen vergeet en wat een vervelend bericht over die vriendin zeg: veel sterkte! @hier naar dokter geweest: alles klinkt goed..wel codeine gehad, maar dan mag je eigenlijk geen auto meer rijden, dus echt handig is dat ook niet als je moet werken, maar goed
@ LadyZ: Vreemd dat hij verder niet ziek is. Misschien kiezen idd die doorkomen. Groningen of Friesland ben ik nog nooit geweest, dus is een goeie optie. @ Franka: G.uusje klein fruitmonster . Drenthe...ja, da's ook mooi idd, maar is daar wel wat te beleven? Wij zijn niet zo van die natuur- en/of wandelmensen .