Goedemorgen @Eylem wat spannend al wat voorweeen. Fijn dat je rugpijn minder is. Succes bij de vk vandaag hopelijk ligt de kleine nog steeds goed. @Ka wat erg van die vriendin. @Cm hopelijk heb je vannacht weer een goede nacht gemaakt. @Am leuk een 2e auto dat geeft inderdaad veel meer vrijheid. Vannacht werd N. ook wakker maar we hebben ontdekt dat als mijn man naar naar toe gaat dat ze veel sneller weer gaat slapen want als ik kom wil ze meteen mee naar ons bed. Dus ik hoef er lekker niet meer uit hihi. Denk dat ze eng droomt of toch ook haar tandjes.
goedemorgen hier was het zoals gewoonlijk 7.15 straks met N naar het cb dan krijgt ze de ogentest voor de rest moeten we nog steeds binnen blijven dus doen we dat maar
@eylem succes bij de vk vandaag! @Smile dat zijn leuke regelingen haha @Lm succes bij het cb vandaag! @hier om 09.15 wakker dat was weer ff geleden vandaag ff naar de speeltuin denk ik
Mogguh! @Ka: GEFELICITEERD!!!! @Eylem: oooooh spannend voorweeen!!!! Ik ben benieuwd wanneer je gaat bevallen joh! @Hier: goed geslapen!!! Man dan voel je je meteen een ander mens he?! Aanstaande zondag vertrekken we naar Oostenrijk dus de lijstjes liggen al klaar....zo eerst maar beginnen met de strijk...
@eylem: spannend de voorweeeen!! ik ben zo benieuwd naar jullie nieuwe kleine spruit! @ka: gefeliciteerd meis!! @smile: wat een vervelende ontwikkeling dat jij in je bedje moet blijven liggen zeg @lm: succes met de ogentest! @wonder: oh zondag gewoon al op vakantie!! lekker hoor!! vrijdag nog tijd voor een kopje thee??
Oeps.... KA van harte GEFELICITEERD!!!! Wonder, jeetje al bijna weg! Vakantiestress dus LM succes bij het CB! Spikkel, zo, lekker uitgeslapen! Franka ik ben ook erg benieuwd Hehe, de keuken is van boven tot beneden gepoetst....HEERLIJK. Ok het poetsen was niet zo heerlijk maar als het dan weer allemaal schoon/vetvrij (wat is zo'n keuken toch goor eigenlijk ook) is dan voel ik me wel voldaan . Nog een tip trouwens; ik las ergens anders dat het schoonmaakmiddel van de Zeeman (jaja) zo goed is, ik heb die ontvetter gekocht (1,50 dus niet echt duur) en wauw, wat een superspul zeg. Schijnt hetzelfde te zijn als dat Dasty van de Wibra (maar die zit hier niet dus dat ken ik verder niet). Zelfs vlekken die ik er met mijn dure Cilit Bang niet afkreeg waren hiermee zo weg! Dus een aanrader I. zit hier een sinaasappel en peer weg te werken en daarna ga ik mijn man eens uit zijn bed schoppen.
jaaaa gaat snel he?! Ik moet alleen nog zoveel doen...pffff. Vrijdag moet ik wel werken, maar in de ochtend ben je welkom hoor!!!
Goedemorgen meiden! Ik val vanaf hier gewoon weer in.. Teveel teruglezen. Heb ik nog wat leuks/spannends/niet leuks gemist? Hier alles goed, aan het werk, were erg rustig vandaag..
Ka: gefeliciteerd! Wat een verschrikkelijk nieuws zeg van/voor de moeder van je beste vriendin.. brr! Och arme G. Sneu! Gelukkig wel vrolijk! Ik ben ook als de dood voor koorts(stuipen), één keer meegemaakt, nou dat wil ik nooit meer. Am: 2e auto, fijn! Eylem: voorweeën, spannend! Uhm... Lovely gaat man verrassen! Ben benieuwd!
@akoya: nee, tot nu toe nog niet...maar zei arts ook al, dat het niet wetenschappelijk aangetoont is dat het werkt. Voor de een wel en voor de ander niet... Ik wil manlief verrassen door uit eten te gaan , maar heb geen idee waar Dus nog even doorzoeken...
@akoya: haha heb zin om uit eten te gaan en wordt echt tijd dat we weer eens wat samen doen: is veel te lang geleden en tsja dan is het ook nog valentijn
heey meiden heey akoya!! hoe is het met jou?? hier was het goed bij het cb ogentest was ook goed ze deed het keurig!