@cm: haha die l.ukas met gers pardoel ik zou het ook zo gedaan hebben. ik hoop voor jullie dat hij droog blijft. @am: balen van je trage laptop. @eylem: lekker vers brood. leuk met kleertjes bezig geweest. @akoya: pff balen nog steeds geen duidelijke uitslag!
@wonder: haha vakantiestress!! @spikkel: zou toch ff langs de ha gaan. sorry meiden het is echt ff snel snel, ik moet ff me draai vinden nu ik weer werk.
Goedemorgen @Cm hier merk ik inderdaad ook dat N.oelle meer gaat spelen met andere kindjes. Het dochtertje van mijn vriendin daar kan ze nu echt samen lief mee spelen en hele gesprekken voeren ze zo schattig. @Eylem fijn dat de echo goed was. 2800 gram is inderdaad geen grote baby zoals ze eerst dachten ben benieuwd wat het bij de geboorte is. @akoya spannend heb je al de volledige uitslag van het bloed? @Franka wat goed van G.! @Am jeetje wat erg voor het kindje van je nicht. Er zit wel heel veel tegen. @Spikkel al de huisarts gebeld. @Ingrid jij morgen dus 9 jaar samen. Ik ben morgen al 14 jaar samen met mijn man toevallig dezelfde dag. Hoorde net van mijn moeder dat mijn broer misschien as maandag al wil komen voor het muurtje te plaatsen des te eerder des te beter lijkt mij.
goeiemorgen meiden !!! hoe gaat het hier ben jullie een beetje aan het verwaardlozen maar de kids vragen best veel aandacht van me want ze zijn steeds ruzie aan het maken en ik probeer mezelf er telkens toe aan het zetten om me huis schoon te maken ga namelijk zwart bijverdienen bij de buurman als huishoudster hij heeft er een hekel aan en ik heb een vrijgezelle feest die me een beetje duur is en niet zomaar kan betalen hahah dus komt mooi uit maarja dan moet ik me eigenhuis ook wel netjes gaan bij houden
@Lm lekker wat centejs bij verdienen @Smile nee nog niet moet nog bellen maar pijn is weg,dus bel vanmiddag even telefonisch spreekuur.. Fijn dat het muurtje misschien eerder gezet word! @hier half 9 wakker, vandaag weinig plannen behalve wassen
goeiemorgen meiden ! Hier nog zo 1 die jullie aan het verwaarlozen is... Ik heb er gewoon de fut niet voor om alles bij te houden en de hele dag mee te kletsen... hihi zwanger zijn terwijl je al een kleintje hebt is toch een stuk vermoeiender hoor... Hoe is het hier met iedereen ?? Liefs,
Hi! Who ist everybody?? @kleintje: vorige week termijnecho gehad zie ik: fijn hoor! Al 10 weken op weg: gaat hard @lm: leuk toch als je zo je vrijgezellenfeestje kunt betalen @spikkel: ben benieuwd wat HA zegt... @smile: oh dat zou fijn zijn als muurtje eerder geplaatst kan worden alles is weer meegenomen! @pamsie: succes met je draai vinden komt vast goed! Vandaag ook v.alentijn naar de opvang toch?
franka jaa heerlijk!! N krijgt trouwes eindelijk haar kadootje voor het overwinnen van zonder speen slapen ze krijgt hem morgen ben benieuwd wat ze er van vind woehoee
@Lm, lekker toch als je op die manier een centje bij kunt verdienen en de buurman ook weer blij hoeft hij het niet zelf te doen. @Spikkel, en wat zei de Ha? @Smile, oh dat is fijn als het muurtje al eerder wordt geplaatst. Kan maar klaar zijn. @Pamsie, hopelijk vind je snel je draai weer. Komt vast helemaal goed. Bevalt het een beetje op die nieuwe groep? Hier ligt er een klein kereltje op bed. Als hij straks wakker wordt even naar de Aldi voor frisdrank en worstebrood voor Carnaval aangezien wij bij het centrum wonen dus ons huis waarschijnlijk weer een zoete inval wordt. Maar even groot inslaan.
BOE!!! Ik spring hier in.. Alles goed met jullie? Smile: morgen eindelijk uitslag. Vanochtend gezwommen, J. slaapt net.. Nu op jacht op i-net naar sneakers.
klopt ! 9 februari heb ik mijn termijnecho gehad. ik was toen 10 weken en 2 dagen Ben 1 dag vooruit gezet, dus mijn uitgerekende datum staat nu vast op 4 september wel zag je op de echo nog een "open buikje" maar dat schijnt "normaal" te zijn voor deze termijn, en vanzelf te sluiten.
Mooie echo Kleintje! Ik heb sneakers gevonden! Deze: adidas Originals DRAGON I - Klittenbandschoenen voor kinderen - fairway - Zalando.nl
Oh wat een leuke sneakers Akoya!! Jewe, gezellig! Wanneer begint carnaval eigenlijk? Smile, hopelijk staat het muurtje snel. Hier alles z´n gangetje....vanochtend even wat bijgeslapen, was vannacht veel wakker, blegh. Gelukkig is mijn man deze week ´s ochtends thuis. Strakjes bij mijn moeder eten en dat is mijn spannende leventje voor vandaag
Officieel begint het zaterdag maar hier is het al vanaf donderdag. Jeroen mnoet heel de carnaval draaien behalve de zaterdag avond dus dan gaan we met z'n allen en voor de rest ga ik alleen zondag en dinsdag middag met Tygo.
Ik ga zaterdag carnavallen met vriendinnen in my hometown. En dinsdag gaan mijn ouders met J. kindercarnavallen.
Hey meiden, hoe gaat het hier? Eylem, spannend meis, de laatste loodjes! Ben heel benieuwd naar je spruitje Jij zelf vast helemaal niet Hoe is het met je schoonvader? En Jewe ook al ruim over de helft! En ik lees dat N van haar speen af is, goed hoor! Hier: druk druk druk. Ben zelf niet zo lekker helaas... Heb zaterdag een verschrikkelijke migraineaanval gehad en mijn hoofd is nog niet helemaal fit... Ook psychisch niet helemaal top, maar ja, dat kennen we van de andere 2 jongsten dus zal ook wel weer over gaan. Zit nu in de zw en ondertussen probeer ik mijn studie af te ronden. Lieze gaat inmiddels naar het kdv en dat gaat zowaar heel erg goed, wie had dat een paar wk geleden gedacht Ze kan nu ook langer dan 1 minuut in de box liggen en sinds een paar dagen slaapt ze niet meer ingebakerd. Vergeet alleen zelf steeds te kolven... hahaha as we speak moet ik het nog doen... Sinds ze haar lichamelijke ongemakken heeft overwonnen is het zo'n lachebekje en een heerlijk knuffelmonster . Dinsdag word ik gesteriliseerd! Spannend hoor. Echt een afsluiter. Ik sta er volledig achter hoor maar toch is het wel een beetje emotioneel. Ik wil echt geen kinderen meer, laat staan dat mijn lichaam dat aankan. Het is gewoon tijd voor een stap verder en dus is het goed zo. Wel heb ik nog steeds buikpijn en ik had last van contactbloedingen. Vorige week bij de gyn geweest en die heeft mijn baarmoedermond aangestipt met zilvernitraat en dan zouden de bloedingen op moeten houden. Verder blijk ik een soort spataders bij mijn baarmoeder te hebben, daar is niks aan te doen en die gaan vanzelf wel weg. geeft alleen een wat zeurend en zwaar gevoel en het kan zo'n anderhalf jaar duren. zo, weer genoeg getypt
Haai Napo! Tijdje geleden weer Fijn dat alles goed gaat met L.ieze! Zie ook leuke foto's voobij komen op FB! Fijn dat ze haar rust en knuffel/lach modus heeft gevonden! Kan me voorstellen dat het wel emotionele stap is om je te laten steriliseren, maar je klinkt er goed onder en je hebt denk ik goede afwegingen gemaakt...Wel spannend! Is het eigenlijk poliklinisch?
heey napo snap best dat het een hele stap is ! hoe druk druk druk en vanavond ben ik er ook niet dan ga ik bij de buurman schoonmaken