Zwaai! @Pamsie: hopelijk heb je snel je draai weer gevonden op het werk... @Smile: wat fijn dat je broer het muurtje kan komen doen! @Akoya: leuke sneakers!!!!! @Smile: fijn dat de echo goed was. @Napoleon: kan me voorstellen dat het gek is om het straks definitief te laten zijn....Wat balen van je buikpijn zeg en dat dat ook nog eens zo lang kan duren...pfff Wat fijn dat L.ieze het zo goed doet!!! @Hier...nog steeds druk druk druk druk....S. had vanmiddag carnaval op school en was verkleed als Piet Piraat...zo leuk!
Vanmiddag zo gelachen bij de Aldi. Lopen er daar 3 donkere mannen in van die stoere hiphop outfits..beetje van die gangster types loopt Tygo er zo naar toe en roept heel hard HEY! tegen ze met zijn vingertje omhoog. Whaha je had die gasten moeten zien kijken ze waren er gewoon even van overdonderd denk. Daarna gingen ze helemaal in gesprek met hem Tygo vond het geweldig. @Lm, Poetze! @Napoleon, dat is lang geleden. Wat fijn dat L het zo goed doet ook op het kdv. Dat geeft rust en kun je lekker je opleiding afronden.
@Akoya jeej schoentjes gevonden! @Jewe hahaha die tygo goeie actie! @Lm schoonmaakse vnaaf! @Napo wat fijn dat Lieze het zo goed doet! Succes dinsdag! @Wonder wat leuk s verkleed naar school :d @hier ha belt morgen even zelf terug om te bespreken of ik alsnog langsmoet komen. verder vandaag foto's gemaakt buiten zijn een paar echt goed gelukt. Boodschappen gedaan en wasje gedraaid.
Ha meis, kan me voorstellen dat het wel heel dubbel is, die sterliisatie! Toch zo definitief he! Vervelend dst je lichamelijk en psychisch nog niet helemaal fit bent. Gelukkig herken me het van de vorige keren, dus weet je een beetje wat je ermee kunt doen. Au, klinkt naar van die spataders! Wat fijn dat het zo goed gaat met Lieze! Heerlijk dat ze zo vrolijk en knuffelig is!
Hier echt een helse nacht gehad. N.oa werd wakker toen wij net op bed lagen en sliep pas weer om kwart over 3! En om 6 uur ging de wekker weer! Ik dacht dat ik gek werd! En er was echt niets aan de hand met haar hoor! Gewoon alleen klaarwakker! Zodra ik bij haar kwam lachen en kroelen, en als ze dan weer op bed lag na vijf minuten weer brullen en gillen! Zo frustrerend!!! Ik heb nu het logeerbedje binnen handbereik gezet en als het vannacht weer zo gaat, dan zet ik het bedje in de woonkamer en dan mag ze daar gillen wat ze wil! Ber er zo klaar mee!:x
Groot gelijk CM! Zo te lezen is het een en al dramaqueenerig gedrag....vervelend! Napoleon, vervelend dat je in de zw zit...hopelijk gaat het snel weer een beetje beter! Ik heb hier nog een waardebon van 15 euro van Otto liggen en nu probeer ik iets uit te zoeken wat ik helemaal gratis (dus ook geen verzendkosten) kan bestellen maar dat valt nog niet mee, haha....
@ Akoya: Toffe sneakertjes zeg! @ Carnaval: doen wij hier gelukkig niet aan. @ Napoleon: Spannend dinsdag je sterilisatie. @ Caro: Oh jee, wat een nacht heb je achter de rug zeg. Hopen dat deze nacht beter gaat worden. @ Eylem: Ik vind de rode leuker. Hier weer druk geweest vandaag. A. had vergadering op zijn werk, dus mijn moeder heeft meegegeten. Echt fijn, want T. is elke keer rond het avondeten echt niet te genieten. Met A. gaat het met oefenen met staan helemaal niet zo goed . Dinsdag moeten we weer naar de fysio, maar ik heb helaas niets goed om te laten zien. Ik baal er best van
Ik vind de rode ook leuker denk ik. Maar ik heb maar een mail naar Otto gestuurd waarom die stomme code het niet doet. Heb er weinig vertrouwen in want de klantenservice daar is echt 0,0, maar goed. Am, wat vervelend dat de oefeningen niet zo goed gaan! Wat moest je voor oefeningen doen precies?
We moeten nu gaan oefenen met (gaan) staan. Dus ze moet dan op haar knieën bij de bank gaan zitten. Dan leg ik iets op de bank buiten haar bereik om haar uit te dagen om het te pakken. Dan houd ik haar met 1 hand onder haar kont vast en met de andere hand pak ik 1 been en zet daarvan de voet op de grond. Vervolgens moet ze dan zelf kracht gaan zetten en gaan staan. En dan dus ook even blijven staan. Maar meestal laat ze haar kont al op haar hakken zakken en dan krijg ik haar echt niet zo ver dat ze omhoog komt met haar kont. En als ze wel echt op haar knieën zit en ik til haar ene been op om haar voet op de grond te zetten, dan gaat ze alsnog op mijn hand die ik onder haar billen heb hangen en zet ook gelijk die andere voet neer. Maar ja, dat is natuurlijk niet de bedoeling, want zo kan je natuurlijk niet gaan staan .
Ik snap ´m . Kan ze wel staan met steun (dus tegen een randje zeg maar), ja toch? Deze oefening gaat puur om het opstaan als ik het goed begrijp?
Nee, dat kan ze ook nog niet helaas. Ze kan niet zelf gaan staan, maar ook niet blijven staan als je haar bijvoorbeeld neer zou zetten. Dan zakt ze binnen een poep en een zucht weer door haar knieën.
Ah oke. Dat is jammer anders zou je haar misschien eerst nog soort van ´half´ kunnen neerzetten, ofzo, maar dat gaat dus niet. Heeft de fysio nog wat gezegd over hoe het komt dat ze die kracht nog niet heeft, of is het gewoon toeval? Je hebt toch ook hypermobiliteit als ik het me goed herinner, heeft het daarmee te maken? ARGH ik heb last van mij benen....restless legs noemen ze dat geloof ik, word er helemaal leip van, zo´n naar wiebelig gevoel in mijn benen.