@ Eylem... haha.. ja 38 weken !! Het wordt spannend.. een vriendin van mij is ongeveer evenver als jou, maar die is de vorige keer met 35,5 week bevallen. Dus daar is het helemaal spannend nu.. ! @ Wonder.. wauw dat is niet niets.. gelukkig gaat het nu weer helemaal goed ! Groot / klein.. Sanne is vooral lang volgens mij .. de laatste keer dat ik haar lengte opnam was ze 89 cm.. Nou trusten.. iedereen is naar bed ik niet stom eigenlijk zou met mijn snothoofd ook allang plat moeten liggen.. maar ja.. dwars he !
Goedemorgen, Nou ben ik zo laat en toch nog de eerste . I. was vanochtend 5.30 uitgeslapen ik was echt wanhopig maar gelukkig heeft mijn lieve man haar even meegenomen en heb ik nog 2 uurtjes kunnen slapen. Nu ligt hij weer in bed, gezellig huwelijk zo . Ik ben weer eens verkouden geworden voor de tigste keer deze winter, zucht, irritant. Verder weinig spannends, vanmiddag even wat boodschappen halen met de auto en ik loop zo nog wel even met I. naar buiten ofzo.
Goedemorgen!!!! Afgelopen dagen beetje druk geweest, op het werk was het redelijk druk, thuis was het super druk dus zp is er bij in geschoten. Donderdag met Noah naar het cb geweest, hij was daar 6400 gram en ongeveer 64 cm en verder waren ze helemaal te vreden. Hij volgt gewoon helemaal zijn eigen lijntje. Gisteren naar de kinderarts geweest en die was ook helemaal tevreden, wel had die liever gehad dat hij wat meer aankwam en gaat dat overleggen met de diëtiste. Ook heeft hij naar het tongriempje gekeken en die vond hij indd wel erg kort dus daar gaat hij het ook met de diëtiste en de chirurg over hebben want op deze manier wil er nog wel eens redelijk wat voeding naast gaan en dat is natuurlijk zonde want hij kan alles goed gebruiken. Dus daar horen we vrijdag meer over met een telefonische afspraak. Verder gisteren met m'n moeder naar de stad geweest, twee nieuwe shirts voor mij gekregen, een super cute tuinbroekje voor Noah, wat speelgoed voor de jongens en Julian wilde heel lief iets voor Noah kopen. Had hij eerst een echt babypakje gepakt, dat vond ik dus niet zo'n goed idee dus heeft hij nu een poloshirtje voor de zomer uitgekozen. Hij wilde helemaal zelf afrekenen en alles. Super trots dat hij was Hoe is het hier??
oei ja half zes dat is echt vroeg! Wat lief dat je man haar even meegenomen heeft! En wat onwijs irritant dat je weer verkouden bent! Ik had dat tijdens de zwangerschap van E. ook heel erg.
Hey! Snap dat je druk bent hoor....drie kids is niet niks! Wat fijn dat ze tevreden zijn over Noah. Maar wel goed dat ze er toch bovenop zitten en wellicht iets aan zijn tongriempje gaan doen. Aaaaaah en die Julian...dat is toch echt te lief! Smelt!
Ja en slim! Ik had hem tien euro gegeven, shirtje was 5,95 dus zeg tegen hem dan krijg je centjes terug en die moet je aan mama geven. Krijgt hij het geld terug zegt hij: zo die moet ik even in mijn zak bewaren hoor mama voor straks als ik een auto koop.
Half 6!!! Dat is ongeacht welke dag het is, echt veel te vroeg!!! Gelukkig dat je man haar heeft meegenomen zodat jij nog even kon blijven liggen! Je hebt je rust hard nodig, zowel voor de bevalling als daarna!!
Ingrid, balen dat Noah nog niet zo goed aankomt...wel fijn dat ze er goed op letten! En wat schattig van Julian!! Jemig ik voel me echt een wrak. Wilde net even naar de supermarkt lopen, normaal een stukje van 5? minuutjes....nu heb ik er ik weet niet hoe lang over gedaan, ik krijg gewoon zo'n last van mijn rug na een paar meter, de hele linkeronderkant doet pijn en dan kan ik bijna niet meer lopen. Handig, als je al halverwege bent. Ik ben weer thuisgekomen maar vraag niet hoe. Baal er wel echt van want ik heb geen zin om nog weken opgesloten in huis te zitten. Vraag me af of het zou helpen als ik een pcm slik, dat ik dan misschien iets minder verkrampt ga bewegen en het daardoor beter gaat..of juist niet...
Hmmm ik dacht dat het geen bekkenpijn was omdat het aan 1 kant zit maar nu lees ik op internet dat dat juist een teken is van bekkenpijn, links of rechts pijn...dat verklaart het wel maar weet niet of ik er nu blij mee moet zijn.
@eylem wat balen van de pijn! @Ingrid haha lekker jong @hier al wasje gedraaid en uitgehangen vaatwasser gedaan,tas klaar gemaakt voor vanmiddag want dangaat Laetitia en ik naar vriendinnetje toe
@ Eylem: Tering zeg, wat een ochtendmens is die I. toch. Superfijn dat je man er met haar uitgegaan is. Balen dat je zo'n pijn hebt met lopen. Voortaan dus maar niet meer lopend naar de supermarkt. @ Ingrid: Ach wat schattig van Julian. Lekker bijdehand ook met zijn excuus om de centjes wel even te "bewaren", hahaha . Kindjes liggen op bed en A. is boodschappen doen. Vanavond eten de kids apart en gaan wij voor ons samen lekker tapas maken. Mjammie!
Hallo meiden ! Wilde ik nog wel zo me best doen om weer mee te gaan, ben ik gister de hele dag doodziek geweest.. Dus daar kwam mooi niks van in. Nu ben ik weer een beetje opgeknapt, maar is de kleine vanmorgen en vanmiddag ziek geweest. Waterdiarree en overgeven.. zo sneu ! Gelukkig gaat het nu goed ! @ Ingrid wat een lekker binkie ook ! Slim hoor !