Eylem, vooral niet gaan stofzuigen. Dat was het advies die ik toen kreeg bij de fysio, schijnt iets in die beweging en houding te zijn wat niet goed is als je last van je bekken hebt. Verder veel proberen af te wisselen, tien minuten lopen, tien minuten zitten, tien minuten liggen. Dat laatste gaat zo ongeveer onmogelijk worden weet ik want als je al kindjes hebt rondlopen kan je nou eenmaal niet zo maar gaan liggen. Sterkte en succes nog even!! Gelukkig is het nog max 4 weken!!
Joepie!!! Zometeen lekker carnavallen. Ben er al helemaal klaar voor. @Ingrid, ah wat lief van Julian dat hij iets leuks voor zijn broertje wilde kopen en het overige geld in zijn broekzak stopt...slim anders wordt je nooit rijk he? @Eylem, oef half 6 is echt vroeg. Ik hoop echt dat de volgende kleine weer net zo'n slaapkoppie wordt als Tygo. Ik kan er echt zo niet tegen zo vroeg te moeten opstaan. Respect voor jou. En doe rustig aan he met je rug. Tygo is bij mijn ouders logeren dus morgen vroeg lekker uitslapen en dan naar de optocht kijken en even de kroeg in. Iedereen nog een fijne avond.
Ingrid, thanx, voor de tips. Stofzuigen doe ik al weken niet meer dat doet mijn man gelukkig. En inderdaad een beetje afwisselen, nou ja overdag gaat dat wel vanzelf, moet opletten dat ik 's avonds niet te lang blijf zitten. Merk inderdaad dat als ik een tijd op de bank gezeten heb er bijna niet meer af kom. Am, oh jammmmie, tapas! Jewe veel plezier!! Hier weinig bijzonders....ga vroeg naar bed denk ik!
hoi moppies, wat heb ik allemaal gemist?? pff ik ben zo moe nu ik weer werk. ik ga ff proberen wat bij te lezen.
@wonder: applaus voor dr. jaspers!! lekker bijna met vakantie!! veel plezier. @eylem: wat gaat de tijd toch snel 38 weken al weer gehaald. pompstok: fijn om te weten. was er iemand van plan te gaan schieten dan?? @eylem: zo I. was er vroeg bij vanmorgen. @ingrid: ook lekker druk dus. fijn dat noah goed gekeurd is. gaan ze zijn tongriempje knippen of niet?
@ingrid: wat is julian ook een lekker mannetje he! slim kind! @eylem: balen van de pijn meid. doe je een beetje rustig aan. je moet ook nog bevallen he
Hello! Hier een ziek klein mannetje in huis. Hij was de hele dag al niet echt in zijn hum. Zijn ook niet naar de carnavalsoptocht geweest, onder andere daar door. Maar vanavond na het eten begon hij te klagen over buikpijn en toen hij naar bed ging lag hij echt te kermen van de pijn. Uiteindelijk heeft hij alles eruit gegooid (gelukkig boven de pot!) en daarna is hij redelijk rustig gaan slapen. Even afwachten hoe het vannacht gaat! Hopelijk blijft het bij vandaag, want morgen hebben we een uitgebreide lunch tijdens een vier uur durende boottocht met mijn schoonouders en bijna 50 genodigden, ter eren van hun trouwen nog. Maar als hij morgenochtend nog niet lekker is blijf ik thuis met hem.
oei dat klinkt echt niet prettig! Heeft hij koorts? Hopelijk knapt hij snel op....beterschap! Zou erg jammer zijn als het morgen niet door kan gaan...
@ jewe, carnavalse! @ am, lekker rustig kunnen eten samen? @ eylem, balen van je bekkenpijn. Tsja, de laatste loodjes he! @ ingrid, haha, slim mannetje die Julian!
nee, geen koorts. Misschien moet je na je wintersport met je kids op de koffie komen! Gister heeft N.oa heel de dag mrt mijn neefje gespeeld en die heeft de waterpokken!
@ Caro: Arme Lukas . Ja, heerlijk gegeten! @ Wonder: Have fun skiën. Breek geen botten! Ik ga afsluiten en naar bed. Trusten!!!
DEAL! Prikken gelijk ff een datum! Wel fijn dat hij geen koorts heeft....vind buikpijn toch altijd iets naar ivm blindedarmontsteking...
Caro, beterschap voor L. Hopelijk is hij morgen weer opgeknapt en kunnen jullie met z'n allen naar het feestje!! Wonder, hele fijne vakantie gewenst!!! Ben benieuwd hoe S. het vindt op de ski's!!
hey ! CM; ahhh hopelijk was dat het en is hij morgen weer opgeknapt.. Ik ben echt heeeel dom bezig.. moet morgen nl om 06u mijn bed uit om te gaan werken, maar zit nog zo lekker... daar ga ik echt heel veel spijt van krijgen.. Dus... hup schop onder mijn kont.. bedje in !