Goedenavond!!! Ik spring er hier even in! Zag alleen de foto's van Wonder! GAAF!!! En je hoeft niet bang te zijn dat er iemand herkend wordt! whahahahahaha
Haai meiden, Alleen even een snelle zwaai: ik heb vakantie en natuuuuurlijk ga ik dan ziek worden....Afgelopen weekend al een mega migraine aanval gehad en nu heb ik het gevoel dat ik óf de griep ga krijgen óf voorhoofdsholteonsteking...Allebei niet leuk en handig nu En dan ook nog een vent die op dit moment lekker ( not) bezig is...Ik weet gewoon even niet wat ik met hem aanmoet...Ik ben alles aan het doen en aan het regelen hier in huis met de kids enzo. Als ik dan wat vraagt gebeurd er niets of tegen die tijd heb ik het alweer gedaan...Straks ging ie gewoon de hond uitlaten terwijl G.uusje alleen in de box lag te huilen ( ik was t.omas op bed leggen)!!! Daar valt écht mijn mond van open; hoe kun je zomaar weglopen! Wacht dan even tot ik beneden ben of geef haar de fles en laat dan de hond uit...Zucht....
Wow, veel werk, maar het wordt vast heel mooi! Je hebt nog genoeg te doen tot de bevalling in ieder geval
LZ hi Franka he meis wat een narigheid allemaal wat betreft mannen, zou je als je tijd hebt toch even terug moeten lezen, wat je schrijft is precies wat hier eerder op de dag ook aan de orde kwam.....
@Franka och meis vele hebben dr last van of van gehad. zal wel een mannending zijn.. @jewe Fijn dat ze aan de badkamer gaan beginnen! @eylem gezellig naar her hertenkampg geweest. Leuk he dat ze steeds meer gaan kletsen
Volgens mij ga ik maar kippenverkoper worden, want we kunnen straks beter allemaal kippen houden dan die mannen.....
@ jewe, kan me voorstellen dat je daar tegen op ziet! Wordt heel de badkamer vernieuwd of worden er wat aanpassingen gedaan? @ eylem, nou ik vind je nog wel zeer productief geweest voor emand die hoog zwanger is! Fijn dat jullie nog even lekker hebben kunnen "strompelen" in het zonnetje! Leuk he, die woordjes! N.oa heeft opeens ook een hele boel nieuwe woorden onder de knie. En steeds meer zinnetjes en gesprekjes. Vanmiddag hadden we het volgende gesprek: Zij: n.oa poesje (=snoepje) hebben? Ik: nee, eerst je boterhammetje eten Zij: nee, N.oa poesje hebben! Ik: nee, eerst boterham, dan snoep. Zij, denkt diep na. En zegt dan: okee. Koekje dan?. Haha! Moest er zo om lachen! Ze zegt ook heel de dag "kijk eens!" tegen me! Volgens mij zeg ik dat ook regelmatig.
@eylem: had even terug zitten kijken voor de foot's van wonder en smile ( allebei kei leuk!!) en toen las ik het idd: heerst het op het moment ofzo... Heb hier idd al vaker mee gelopen en wat cm zegt raakt wel: ik weet niet meer of het met hem nog wel leuker is als zonder hem ( wordt er helemaal verdrietig van als ik het zo schrijf)... Edit: Komt vast wel goed, maar kan het er nu gewoon even niet bijhebben denk ik omdat ik me niet lekker voel
@ Wonder: Hahaha, na de meeting kan ik me enigszins voorstellen hoe E. duidelijk heeft gemaakt dat ze ook op de skies wilde . Supergaaf ziet dat eruit! S. ook lekker stoer op zijn lange latten. @ Franka: Wat Eylem zegt idd, het is de moeite waard om even terug te lezen . Wel balen dat het even niet zo lekker loopt. Ik heb wel eens gelezen dat veel relaties het echt heel zwaar te verduren krijgen na de geboorte van een 2e kindje. Hier klopte het iig. Het kaassouflé-incident (jaja, daar is ie weer eens een keer) is niks vergeleken bij hoe het er hier een tijdje geleden aan toe ging... Zo zeg, ik heb zojuist eens even uitgebreid gedoucht. HEERLIJK!
Er is er maar 1 die dat kan beslissen.... maar ik denk dat je wel het gevoel, wat de uitslag ook is, moet hebben dat je er alles aan gedaan hebt. Mede omdat er toch ook kinderen in het spel zijn....
Ik denk dat ongeacht hoeveel kindjes je ook hebt de druk behoorlijk op je relatie komt te staan., maar zeker als er 2 of 3 kindjes zijn dat het nog moeilijker is.. Want soms kun je gewoon evengeen tijd voor elkaar vinden omdat je of te moe of te druk bent.. hier liepen de spanningen ook hoog op eerst maar na een paar goede gesprekken gaat het nu veel beter.
@lz: ja, daarom had ik ook even een edit bij mijn berciht gezet Edit: Komt vast wel goed, maar kan het er nu gewoon even niet bijhebben denk ik omdat ik me niet lekker voel Ga niet zomaar ergens een stekker uittrekken Maar: zo wel uit de laptop, want ik verdwijn mmijn bedje in met een kop thee en een paracetamol...
@lm: leuk een hondje @akoya: herkenbaar, hier ook een vent die ik soms kan schieten. hopelijk kan de ka meer duidelijkheid geven. @am: balen de kids vroeg wakker, herkenbaar soms relatietroubles!! @kleintje: wat goede het hartje gehoord. brb en dan verder lezen nu nu eerst ff lotte troosten die ligt te huilen
@Franka, Balen dat je je zo beroerd voeld en dat je relatie op het moment zo onder druk staat. Beterschap.