APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Am, jeetje wat een drama, enig idee wat er was met A. dan? Vervelend!

Pamsie, ahh ja het gaat zo snel! Wel fijn dat het kolven zo goed gaat!

Hier weer terug van de VK, met de baby was alles goed, ze raadde me toch aan ondanks dat ik bijna aterme ben naar een bekkenfysio te gaan dus daar kan ik donderdag terecht. Daarna nog even kleertjes gekeken maar ik vond dat er bar weinig leuks was....bij de Hema helemaal niets, heb nu 2 truitjes bij de Zeeman gekocht en verder maar even afwachten tot er weer nieuwe dingen hangen. Nog even 2 gratis tandenborstels voor I. bij de Kruidvat gehaald :D en nu blijf ik even zitten, I. slaapt dus even rust....:)

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Pamsie: Zo zeg, Valentijn groeit goed!

@ Eylem: Er was niks, dat is juist het k*tte. Ze gaat gewoon heel hard en hysterisch krijsen, maar houdt echt niet zomaar meer op. Ik heb altijd gezworen dat ik mijn kinderen niet bij me in bed zou laten slapen, maar ik wilde nu echt gewoon dat ze stil werd en vooral ook dat T. niet wakker zou worden, dus ik ben nogal makkelijk van mijn geloof afgestapt ;). Nu zojuist heeft ze weer een half uur hysterisch liggen doen voor ze eindelijk ging slapen, maar ik heb haar gewoon laten gaan (ben 1x naar haar toe geweest), want ik heb geen zin in elke keer van die drama's...

Hm, ik denk niet dat het nog erg lang verantwoord is om T. in de wipstoel te zetten. Hij probeert zich gewoon om te draaien in dat ding, dus het is natuurlijk een kwestie van tijd voor hij met wipstoel en al omkieperd :cool:.

3. Amethist

En waarom doet mijn banner het niet :x!

4. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Middag meisjes!

Ik hoop dat T.omas nu wel gewoon gaat slapen: hij slaapt al dagen niet meer tussen de middag en dan aan het eind van de dag instrorten: niet handig! En deze mama wil eigenlijk ook even slapen :D

Heb even kort bijgelezen ( meer baldzijdes gescand)...

Ik heb een kopvol snot en beginnende oorpijn! Ik baal daar zo van want morgen is die openingstunt van de 9maanadenbeurs waar ik samen met G.uusje en mijn moeder en een vriendin heeb ga, maar als ik me zo voel, zie ik het niet zitten naar A;dam te rijden...:(

@pamsie&am: ja bericht op fb gezien: leuk! Basis: bakblikken ( maar die had je al zag ik, roller (om marsepein uit te rollen), taartzaag ( of broodmes, maar vind ik niet zo fijn), draaischijf om op te werken ( 6 euro bij ikea), onderleggen zodat marsepein niet plakt bij uitrollen en decoreeren ( 5 euro bij ikea)...Oh cm heeft ook een lijstje gemaakt haha! ik gebruik biscuitmix van taartwinkel...Vullingen kan idd vanalles: gebruik nu veel banketbakkersroom en jam :D

@eylem: wat goed dat I. al een week medicijnvrij is!! lekker!

@hier ook nog genoeg houden van: het zijn meer de dagelijkse beslommeringen die irriteren...komt goed!

@cm: ik dacht al meiden taart en dan een link van roda jc?!?!? :D:D

@pamsie: jammer dat de wenshop niet helemaal loopt zoals je zou willen! irritant dat je dan dus zo afhankelijk bent van een leverancier :(

@am: oh bah een drama nacht!

@eylem: oh lekker, beetje kunnen uitslapen! wij hier onverwacht ook: was half 9 :D

5. Amethist

@ Franka: Balen van je snothoofd en zere oren :(. Beterschap!

Ik ga vast even de kinderwagen in de auto laden, dan hoef ik straks alleen de kids erin te doen. Ik ben benieuwd hoe T. zich houdt, want die is al vanaf 12.00 uur wakker en ik moet om 15.00 uur bij de fysio zijn, dus dan moet ie eigenlijk precies slapen. Nou ja...op hoop van zegen maar...

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Am, oh ja dat zijn de betere nachten, als er eigenlijk niets is...zucht. Even doorzetten inderdaad als het kan dan is het wel het snelst over vaak.

Franka he getsie wat balen dat je nog zo beroerd bent. Beterschap! Hopelijk kun je morgen wel gaan!

Baby was trouwens helemaal ingedaald en lag vast met haar hoofd in het bekken dus ze is er klaar voor ;) gek genoeg voel ik geen verschil met hoe hoog ze ligt, helaas....

7. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kleintje: dus toch CTS... das echt balen! Doet verschrikkelijk zeer.
    Bij mij was het al te ver gevorderd, dus alleen een operatie was de oplossing.
    Caro: je hebt helemaal gelijk. Ik wil er ook alles aandoen hoor, dus we gaan van
    de week maar eens rond de tafel zitten, zou niet zonder hem kunnen hoor.
    Het zijn nu alleen nog irritaties, hopelijk kunnen we die samen oplossen.. Voordat
    het inderdaad enorme problemen worden.
    Jij hebt een lekkere maandag gehad! En ook nog hulp van een klein poetshulpje :D.
    Ohhh geweldig die E. op ski's! Zo'n klein mensje, echt knap hoor!
    Spannend een nieuwe badkamer Jewe, ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Zal wel ff wat rommel met zich meebrengen, maar tis ook weer zo weg..
    En die stoere S. op ski's! Gave ski-jas trouwens :D
    Eylem: ze doen je steeds weer versteld staan hè? Gaaf hoor dat ze weer heel wat
    nieuwe woorden zegt! Soms is het hier nog wel een raadsel hoor, omdat ie bepaalde
    letters nog niet (goed) uit kan spreken.. Maar wel geweldig al dat geklets!
    Franka: schud me de hand meis.. hier ook zo'n handige harry. Niet dus.
    Beterschap, hopelijk knap je snel op zodat je alsnog van je vakantie kan genieten!
    Uitgebreid douchen.. daar droom ik van!
    Eylem: ohhh fijn dat I. medicijnvrij is! Goed hoor :D
    Wooow Pamsie toch.. scheiden. Gelukkig heeft M. je alsnog kunnen overtuigen!
    Hopelijk gaan jullie nu samen bergopwaarts!
    Caro: heb 2 taarten besteld bij Frank. Eentje met Kabouter Plop en de andere
    met Woezel en Pip en nog wat cupcakes die eruit zien als paddestoelen.
    Kris: alles goed met jou?!
    Napoleon: succes vandaag meis! Hopelijk valt het allemaal mee!
    Pamsie: wooow richting de 68 alweer. Dat gaat hard!
    Eylem: weer goedgekeurd, fijn! Waarom nu toch bekkenfysio? Zoveel last ervan?
    Beterschap Franka!
    Am: succes dadelijk bij de fysio!

8. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo.. ik ben weer zo goed als bijgelezen.
    Vandaag weer geen drol te doen..

Gisteren al een beetje met die vent van me gesproken, hij vatte het goed op :D. Morgenavond hebben we niks staan, dus dan gaan we verder met waar we gebleven waren.

J. gaat vanmiddag carnavallen met mijn ouders, ben benieuwd of ie het niet op een krijsen zet als ie al die verkleedde kindjes ziet..

9. Amethist

Zo hèhè weer terug van de fysio. A. kreeg helaas een driftbui van hier tot Jericho, dus we hebben niet zo heel veel gedaan. De opdracht gekregen om verder te gaan met wat we al deden en over 2 weken weer terug. T. hield zich gelukkig erg goed en werd alleen op het einde wat jengelig, dus die ligt nu lekker in bed. Tegen mijn nieuwe principes in nu toch maar even op de laptop en A. aan haar 2e bakje rozijnen. Lekker verantwoord 2x op een dag, maar ik heb geen zin in dat gekruimel van koek of soepstengel. En nu voor mezelf eerst maar eens een kopje thee zetten. Oh en om nog even een kleine klaging te doen: ik heb weer zo'n hele verkrampte rug van dat gezeul met A.'tje en sinds vanmorgen ook een hele zere linkerpols. Hoop niet dat die het begint te begeven onder A.'s gewicht...

10. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind ik niks gek Am dat je rug en pols er zeer van doen, ik vind dat gezeul met J. al erg als het om 5 meter gaat ofzo, echt zwaar zeg.

Jammer dat A. een driftbui kreeg.. Zei de fysio verder nog iets over dat de laatste oefening niet wilde lukken? Met dat optrekken/gaan staan bij de bank?

Gelukkig was T. erg lief :D

Ohh J. krijgt wel vaker 2 doosjes rozijnen hoor.. vind ie lekkerder dan die droge koekjes (ik geef hem geen ongelijk ;)).

11. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ga ff wat opruimen hier, post frankeren, lichten her en der uitdoen en dan richting huis.. Vlieg ik met doek en stofzuiger door de bovenverdieping heen en dan eten en dan komt J. thuis. Ben benieuwd wat ie van carnaval vond.

Fijne avond meiden!

12. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Hee meiden,

Ik moest geloof ik nog laten weten of ik 3 maart mee kon met eten..
    Ik zou heel graag willen maar J. heeft dan een vrijgezellenavond die hij organiseert voor zijn vriend die gaat trouwen.

Hoe laat is de bedoeling af te spreken ? Ik moet dan een beetje bij tijds thuis zijn en vraag me af of ik dat ga redden. ;)
    Vind het ook weer zo ongezellig om na een uur te moeten vertrekken..

XX

13. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @mirjam: hi meis: we hebben rond 5 uur afgesproken om te borrelen...Eten zal dan ergens rond 9 uur gedaan zijn en dan kunnen we nog een keer aan de borrel voor de mensen die zin/tijd hebben :D

Hier net een uur met T.omas op de bank liedjes geluisterd en filmpjes gekeken: hij kwam met 39.6 uit bed...Nu weet ik dus helemaal niet of ik morgen moet gaan...:(

@am: 2 x rozijntjes is niet erg toch? :D wat vervelend dat ze net in zo'n bui was bij de fysio...

@akoya: fijne avond meis! geniet weer van J.!

14. Amethist

@ Franka: Bedoel je niet eten rond 19.00 uur?

EDIT: Never mind...je bedoelt denk ik om 21.00 uur klaar met eten...

15. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
  16. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boven is gedaan, net gegeten, alles opgeruimd en nu maar w8en totdat J. weer thuis is :D.

Papa smste me dat ze maar liefst 3 minuten hebben gecarnavald :$:cool:.
    J. vond het 10 x niks. Hahaha!

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Even spammen met Tygo in zijn kabouter outfit. Deze had hij gekregen van de bazin van de kroeg waar Jeroen draait.

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Am, pfff wat een nacht. Lijkt me verschrikkelijk als ze zo'n stennis schopt.

@Eylem, de kleine ingedaald fijn ze kan komen.

@Cm, heb bij Franka een taart besteld voor Tygo zijn verjaardag. Een lagen taart. Heb haar de vrije hand gegeven. Had wel wat dingetjes aangegeven die hij leuk vind en het gaat geloof ik een taart in boerderij thema worden met een tractor. ben erg benieuwd.

@Pamsie, ook besmet met het taarten maken virus leuk hoor. succes en wel foto's spammen he als je wat gemaakt hebt.

@Relatiecrisis, Jeetje schrik er gewoon van hoeveel er hier zijn met de nodige problemen en irritaties. Hier gelukkig nog nooit zoveel wrijving gehad dat het woord uit elkaar gaan in me op is gekomen. Hoop ook niet dat daar ooit verandering in gaat komen als straks de 2e er is.

@Akoya, 3 minuten carnavallen wat jammer dat hij het niet leuk vond. Tygo vond het helemaal geweldig. Nou heeft hij ook weinig keus met ouders die helemaal gek zijn van carnaval ;):D

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Am, kan me voorstellen dat je last krijgt van A. tillen de hele tijd...hopelijk zet het niet door! Ach rozijntjes zijn fruit toch :p als ik geen zin heb in geknoei geef ik vaak een appel....is ze ook meteen een half uur zoet, haha, heerlijk :cool:

Akoya, ja joh, ik kan bijna niet meer lopen :( echt super-frustrerend. Aan de pijn zullen ze wel niet veel kunnen doen maar wellicht wat tips/advies over hoe ik het beste kan opstaan, tillen etc...

Franka ach arme T. met koorts....zielig!

Jewe, hahahah, wat een leuke kabouter!!

Hier relaxt middagje gehad....wasje opgevouwen, even een beetje geslapen, eten gemaakt, gegeten, I. naar bed...als ik niet teveel doe is het heel wat maar zodra ik maar verder dan een paar meter loop is het meteen weer mis :x grrr. Anyway. Ben van plan nog wat nuttigs te gaan doen zometeen a la foto's inplakken ofzo maar we zullen zien wat ervan komt.

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ja, maar de bank moet het dan wel uitbetalen als wij de opdracht geven. En tegenwoordig schort dat er wel eens aan bij de bank! Maar heb vanmorgen met de bank gebeld en nu is het wel geregeld. Stelletje sukkels! :x

Deel Deze Pagina