@ eylem, lekker uit kunnen slapen voor jouw doen! En nog geslaagd voor kleertjes? Oh lees het al... Niet echt supergoed geslaagd! Jammer. Wel fijn dat alles goed was bij de VK. Hopelijk helpt de bekkenfysio. @ am, jij ook al zo'n draakje gehad vannacht! Hier was het ook weer feest! Grrr! Heb van kwart voor 1 tot 2 uur op de stoel in haar kamertje bij haar gezeten. Maar uiteindelijk verkleumd en stijf terug naar bed gegaan terwijl zij nog steeds wakker was! Echt unbelievable! Uiteindelijk sliep ze geloof ik pas om een uur of drie weer. Zucht... Jammer dat A. niet zo meewerkend was bij de fysio. En ik kan me voorstellen dat ze best aardig door gaat wegen inmiddels! Lastig natuurlijk, want veel andere opties heb je niet! Draag je haar vaak op je heup in huis? Anders zou je een heupdrager kunnen overwegen, dan ontlast je heupen en rug wat. Maar dat is alleen nuttig als je haar vaak en langere tijd zo draagt. @ spikkel, jij ook een nachtelijk drama! Zit er soms iets in de lucht of zo! @ pams, jeetje wat wordt V. al groot zeg! Wat fijn dat h kolven zo goed gaat! Is nu alles rond met het kdv voor V.? @ franka, voel je je al wat beter? Zou toch wel jammer zijn als je morgen niet kunt gaan! Jij toch ook over op jam en botercreme? Ik dacht dat jij juist van de smaakjes was! Ah nee, T. ook ziekjes! Beterschap! @ akoya, fijn dat manlief open staat voor een goed gesprek. Gaat vast helemaal goed komen tussen jullie! Hoe vond J. de carnaval bij je ouders? Ah, lees a, dat hij er niet veel aan vond! Haha, geef hem geen ongelijk! @ Mirjam! Ah nee, je moet wel mee gaan hoor! @ jewe, wat een gaaf pakje van Tygo! Superschattig!
Zo het was rustig vandaag op mijn werk! We waren maar met z'n viertjes in het hele pand! Wel lekker door kunnen werken in ieder geval!
@ Akoya: Zozo, 3 volle minuten! Die J. wat een party-animal joh . @ Jewe: Ach gossie, kabouter Tygo. Lief! @ Caro: Pfff, jullie ook een dramanacht dus. Gaat N.oa dan ook zo liggen krijsen? A. dus wel, nou dan haalt ze echt het bloed onder mijn nagels vandaag hoor! Mwah, nee ik draag A. eigenlijk alleen de trap op. Maar het is vooral het uit bed en uit de box tillen wat echt killing is voor mijn rug. Zo, ik heb net het geboortekaartje van mijn vriendin gescand en een mail gestuurd om dat geboorte-spaarvarken te bestellen. Ben benieuwd! En gelijk ook de echos van T.s zwangerschap ingescand. Nu ik dát gedaan heb kan ik binnenkort eindelijk uit de rest van de fotos een selectie maken voor zijn 1e album.
Eerst begint ze te kletsen, dan te roepen. Dan gaat ze huilen en als laatste gaat ze dan liggen gillen als een speenvarken! Echt heel irritant! En van dat gegil wordt L.ukas dus ook wakker, dus dat probeer ik dan te voorkomen. Maar bij ons in bed is geen succes. Ze gaat dan echt niet slapen. Alleen lachen, gieren brullen! Dus nu gaik zo de logeematras van zolder halen. Als ze vannacht weer zo gaat lopen draken ga ik in haar kamertje liggen. Is voor mij wat comfortabeler en dam blijft zij in ieder geval rustig. Maar was niet van plan hier een gewoonte van te maken!
@am: jammer dat A. de boel op stelte zetten bij de fysio @franka: hopelijk voel je je morgen wat beter met de opening van de negenmaandenbeurs @eylem: fijn weer goed gekeurd en ukkie ingedaald. @akoya: leuk J carnavallen en goed gesproken met E. altijd fijn als het dan goed opgepakt wordt.
@rellen wij hebben afgelopen nacht dr eruit gehaald op de bank tussen ons ingezet en ze mocht gewoon niet spelen alleen op de bank zitten na een half uurtje storte ze in..
Pfff, wordt weer een vroege avond vanavond...Voel me blegh! Net G.uusje in bad gedaan, nadat ik 15 minuten heb zitten wachten tot manlief eens in beweging kwam...Gebeurde niet ( zoals verwacht) en dus zelf maar weer gedaan...Komt ie binnenlopen als ze alweer zo goed als in bed ligt: ja dan laat maar hoor! Zucht... @cm: hoop voor je op een betere nacht! klintk niet als iets wat je al te vaak achter elkaar moet gherhalen @akoya: J. vond carnavallen dus niet veel aan..kan me voorstellen dat het ook wel druk is voor zo;n kleintje... @jewe: Sweet! T.ygo als kabouter!! @eylem: fijn dat je weer helemaal bent 'goedgekeurd' en dat beebje goed is ingedaald @cm: ik heb 1x baverios gebruikt ( de eerste keer) en daarna wel een paar keer met pudding (bitterkoekjes en chocolademousse) enzo...verder idd jam en bbr @lm: beau al helemaal ingeburgerd??
Oh ja dat gillen doet A. dus ook en omdat ik dus idd ook bang was dat T. er wakker van zou worden hebben we haar bij ons in bed genomen. Ik wil er ook echt geen gewoonte van maken, dus ik moet eigenlijk een comfortabele stoel oid op haar kamer zetten zodat ik (of A.) daar kan gaan zitten als ze weer zo tekeer gaat.
Wat vermoeiend CM....hier werkt bij ons in bed leggen ook totaal niet, altijd keten wordt het dan en dan doet ze zeker geen oog meer dicht. Hier is het enige wat werkt vooral niet uit bed halen, geen licht maken, gewoon zeggen dat ze weer moet gaat slapen en weer weggaan....en dan komt de boodschap na een paar keer herhalen meestal wel over. Maar ja jij zit ook nog met L. natuurlijk die er niet wakker van moet worden. Hopelijk gaat het vannacht beter!
Nou, wij hebben een redelijk comfortabele stoel op haar kamer staan. Maar ik durfde amper te bewegen, want telkens dacht ik dat ze wel in slaap aan het vallen was en wilde niet dat ze door mijn bewegingen weer wakkerder zou worden. Dus na een uur en een kwartier in de kou te hebben gezeten was ik ijskoud en zo stram en stijf! Maar ze sliep!!! Dacht ik..... Maar zodra ik opstond uit de stoel hoorde ik een klaar wakker stemmetje zeggen "mama kiekeboe!" Grrrrr! Ik kon zelf wel gillen! :x
OMG , ik zit nu Too fat for 15 te kijken op TLC, jezus zeg wat zijn die kinderen walgelijk dik. Niet gewoon een beetje overgewicht, maar die zijn zich echt letterlijk dood aan het vreten. Hoe laat je het in godsnaam als ouders zo ver komen. Waar zit je dan met je verstand?!
Zo klote is dat hè, dat je denkt dat ze slaapt en dan...surprise!!! Niet dus! A. was dus om 02.30 uur wakker, toen ben ik er 2x heen gegaan en om 02.50 uur was het stil. Ik helemaal blij, sliep ik bijna (20 minuten later ofzo) en toen begon ze weer. AAAAAARRRRRGGGGHHHHH :x. Ik heb bij A. trouwens wel het idee dat het begint omdat ze naar droomt of wakker schrikt ofzo, maar op een gegeven moment is er al lang niks meer aan de hand en gilt ze alleen nog maar om het gillen.
@ am, het is telkens met vlagen. Dan heeft ze weer twee of drie nachten dat ze zo spookt en dan weer een week heerlijk doorslapen.
@cm: ja voor valentijn is is de opvang nu geregeld dat was pas vanaf de 16de goed. @dramanachten: hier ook zo nu en dan. en sowieso al een week de hele avond gehuild tot een uur of 10. zo worden je avonden samen wel heel kort.