Zwijmel....ik zit weer eens de foto's van mijn zwangerschap van T. te bekijken en de foto's van de bevalling en de kraamweek. Ik zou zo weer willen .
@pamsie: ja, is een dure hobby Heb nog steeds een hele verlanglijst en komen staeeds weer nieuwe dingen bij @am: oh!! erg is dat he als je terug zit te kijken voor mij blijft het daarbij Net lekker gejankt: gesprek met manlief...heeft de lucht in ieder geval even geklaard, nu weer constructief aan de gang...eerst maar eens even een regulier oppasmoment vinden eens in de maand ofzo, zodat we wat tijd voor elkaar hebben....
Ohh die T.ygo, wat über-schattig! Eylem: nou hopelijk wil de fysio wat helpen, dit is niks. Caro: nou lekker nalatig v.d. bank! Gelukkig weer geregeld. Wat herkenbaar; denk je eindelijk dat ze slaapt wordt ze wakker van het minst geringste geluid, AARGH! Drama-nachten: hier ook met regelmaat. OMG, dat programma net op TLC. ERG! Hier ook m'n hart gelucht . We gaan eens in de maand samen wat doen, E. gaat me meer helpen en als ik wat aan hem vraag moet ik niet eisen dat ie dat meteen doet.. Voel me meteen stukken beter!
@franka: haha ja dat heb ik ook al ondervonden, fijn de lucht geklaard @akoya: fijn dat ook bij jullie de lucht weer geklaard is
@ Franka & Akoya: Fijn dat jullie met jullie wederhelften hebben gepraat. Lucht op hè! @ Franka: Hopen dat je morgen opgeknapt bent.
Hoor net dat een kennisje van ons vandaag met 20 weken een miskraam heeft gekregen. Gister heeft ze een punctie gehad na een afwijking bij de nekplooimeting. Zo sneu! Ik wist eigenlijk niet eens dat ze zwanger was. Denk dat ik maar even een sterkte kaartje stuur of zo. Vind het zo naar voor ze! Ze heeft al twee keer eerder een miskraam gehad met ca. 9 weken.
@ Caro: Oh jeetje . Je weet dat er risico's verbonden zijn aan een vwp, maar die kans is zo klein dat je natuurlijk niet verwacht dat er echt iets zal gebeuren...
he wat naar CM Sorry verder ( nog ) niet bijgelezen. Beetje moe. Drukke dienst op het werk gehad ( het zal weer eens niet .. ) hoop gedoe om diensten op te lossen i.v.m. zieke collega`s. Nou ja morgen 1 dag vrij. Naar de fysio in de ochtend en s' middags komt een vriendin met haar twee kinderen.
Gezellig morgen middag bezoek! Zijn de kids rond dezelfde leeftijd als S.anne? (nou ja, niet allbei natuurlojk, maar één van hen?) Superleuke foto trouwens van je prinsesje op FB!
Caro: lief van je! En wat erg zeg voor je kennis, brrr. Kris: fijn morgen vrij, enjoy! Ik ga ook slapen, en nu echt! Trusten!