@Franka &Akoya lekker dat de lucht ff geklaard is :d Altijd goed! @Cm he geds wat naar! @Kris vandaag lekker vrij! @hier was het 06.20 pffff mijn hemel t word steeds vroeger moet ik nog ff aan wennen. manlief ligt nog op bed zoals gewoonlijk. dus ik denk dat ik er vanmiddag maar even een paar uurtjes in duik om bij te slapen.. kan absoluut niet tegen weinig slaap..
Morning! @ Kris: Drukdrukdruk weer dus. @ Spikkel: Pfff, nou 06.20 uur vind ik ook geen tijd hoor. Hier een goede nacht gehad. A.'tje was wel even wakker om 03.00 uur, maar ik heb A. eruit gestuurd . Nu weer op het werk en ik ben alleen op het secretariaat dus er zal wel genoeg te doen zijn vandaag.
@Franka en Akoya, goed dat jullie even je hart gelucht heebben tegen de mannen. @Kris, drukke dienst gehad dus. Gelukkig ben je vandaag lekker vrij. @Spikkel, 6.20 is nog best wel vroeg idd. @Cm, Hoe is jou nacht gegaan? @Am, Gelukkig dat kleine A weer gelijk ging slapen. *knock on wood* maar gelukkig is ygo echt een slaapkop en 's nachts eigelijk nooit wakker en als ie wakker is dan is er ook echt wat aan de hand en gaat hij meestal ook zo weer in zijn bedje liggen en verder slapen. Dat geluk zal wel over zijn met de 2e baby... Zo werd gister avond ineens beroerd en op tijd nnaar bed gegaan. Voel me op zich weer prima maar alleen snot verkouden. Bleh!
Jewe: Wat een gave outfit van Tygo !! Akoya: Leuk carnaval met J. Misschien meer voor volgend jaar ? Fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Soms is dat gewoon even nodig en goed dat jullie een momentje gaan plannen, is onmisbaar! LM: Ik zag op FB dat jullie een pup hebben, wat leuk ! Hoe gaat het ? Jullie hadden toch nog niet zo lang geleden een hond weg moeten doen omdat het niet ging ? Of ben ik nou in de war Franka: Bij jou ook de lucht geklaard, gaat goed ! Have fun vandaag !! Caro: Jeetje wat heftig Is dat gebeurd door de punctie ? Nou m'n afspraak zit er al, maar hij zou pas om 10u komen dus ik eet even rustig m'n croissantje (met extra boter) op en dan ga ik hem eens aan de tand voelen Voor 3 maart, ik ben bezig met oppas regelen.. dus hoop dat het lukt !
Hahahaha sorry Caro, maar ik zie het helemaal voor me Zei heel relaxed KIEKEBOE en jij met stoom uit je oren
Joepie! Hier een zeer rustige nacht gehad! Fijn am, dat jou nacht ook meeviel. @ jewe, balen dat je nu weer verkouden bent! @ spikkel, oei, dat was wel erg vroeg!
Mooi dat je oppas aan het tegelen bent! Je kunt niet weer verstek laten gaan hoor! Anders ga ik nig denken dat het aan mij ligt!
Goedemorgen Am, he saai in je uppie....maar wel genoeg te doen waarschijnlijk Spikkel, hier ook 6.30....vroeg he Jewe, oh heerlijk zo'n slaapkop, hoop dat hier de tweede iets slaperiger is aangelegd dan I. CM jeetje wat heftig van je kennisje zeg... Franka & Akoya, jullie klinken allebei erg opgelucht...fijn!! Mirjam, heerlijk een croissantje...nog geen last van maagzuur dus Oei oei oei wat een dag hier. Naast links heb ik nu ook rechts last van mijn bekken :x en I. is vreselijk aan het zeuren en wil alleen maar bij mij hangen of vervelend doen. BAH. Zo maar even een poging tot boodschappen doen wagen. Vanochtend vroeg toen ik nog in bed lag deed de baby even een poging om om te draaien (om haar as), normaal ligt ze altijd rechts maar nu ineens in het midden maar jeetje dat is echt niet meer lekker op deze termijn!! auw!! Ben op mijn rechterzij gaan liggen en nu ligt ze weer rechts, gelukkig
@ Eylem; oh balen zeg van je bekken ! Weet wat het is.. heb zelf op het moment ontzettend last van mijn bekken en ben niet eens zwanger.. Zul je net zien dat I een jengeldag heeft. Sterkte ! De fysio concludeerde vanochtend dat mijn bekken wel erg scheef staat JOH dat is echt de understatement van de eeuw maar goed. Verder kreeg ik een verlate valentijns/liefdesverklaring op een ander forum Ben daar helemaal niet zo actief. Het is een foto-forum en plaats daar wel eens wat. Had van hem al wel eens een pb-tje gehad eerder maar dat was altijd foto-gebonden zeg maar. Nu echt een hele mail dat hij me vergeten was met valentijn en niet weet hoe hij het goed moet maken en dat hij me kusjes wil geven en dat ik zelf maar moet zeggen hoe ik die kusjes wil krijgen. En knuffels, maar dat hij me die liever life geeft.. vind het maar een beetje creapie, maar moet er ook wel een beetje om lachen. Heb het aan wes laten lezen gisteren die kon er gelukkig ook om lachen. Ga er maar gewoon niet op reageren denk ik.
Caro: hahah nee hoor het ligt niet aan jou, maar aan vriendlief. Die maakt graag plannen voor zichzelf zonder uberhaupt te overleggen of ik al wat heb staan op die dag :x En dan reageren met : Ja, jij hebt altijd wat als ik wat heb ! Ja gek he.. Ik overleg, zet het nog op de kalender ook en dan komt hij op een laatst met iets dat hij écht niet kan verzetten.. Maar goed, een vrijgezellenfeest kan je ook moeilijk verzetten Joehoe: Moeder mailt net terug dat ze wel kan oppassen, ze moet die zondag misschien wel werken. Maar als dat zo is sta ik gewoon om 7u bij ze op de stoep
@ Kris: Nou, nou, dat klinkt wel als een serieuze liefdesverklaring . @ Mirjam: HOERA! Leuk dat je meegaat. @ Caro: Fijn ook een rustige nacht! Wat doe ik hier eigenlijk, ik heb net een hele stapel werk gepakt om te doen *klinktalswerkontwijkendgedrag* .
Hahaha hier ook... en de dag zit vol met afspraken en werk. Soms kan je je er niet toe zetten he.. Kris: oe la la ! Klinkt spannend. Eylem: Wat balen dat je zo'n last hebt van je bekken. Hoop voor je dat je kleine meid snel komt ! Hoe hebben jullie het nu geregeld met de kamers / bedjes ? Ziet er neit naar uit dat wij gaan verkopen voor de bevalling dus zoek wat inspiratie om de baby een leuk plekje te geven.
Caro: Zullen wij nog even whatsappen over vervoer naar de dinner date ? Ik wil best rijden, want drinken mag ik toch niet, alleen m'n auto is niet helemaal lekker. Kan altijd nog een auto van m'n vader lenen misschien
Kris, ok, wat een raar figuur.... en wat vervelend dat je nog steeds zoveel last hebt van je bekken. Het beperkt echt he. Nou ik hoop ook dat ze snel komt, ben er even helemaal klaar mee, maar goed, nog hooguit 3 weekjes (zei zij hoopvol ). Bij ons komt de baby bij ons op de slaapkamer, is de enige mogelijkheid, op de kamer van I. passen geen twee bedjes en ik zou haar trouwens ook niet samen laten slapen met een pasgeboren baby . Gelukkig is onze slaapkamer wel vrij ruim dus het past allemaal makkelijk, we hebben ons bed tegen 1 muur gezet en het ledikantje staat tegen de andere muur. Heb wat muurstickers enzo opgeplakt om het nog een beetje op te leuken en er staat een klein kastje aan het voeteneinde waar wat dingetjes voor 's nachts in liggen, spuugdoekjes, luiers, reserve pakje. De rest van de kleding heb ik allemaal bij I. in de commode gelegd en haar kamer beetje opnieuw ingedeeld, boekjes naar de huiskamer gehaald en onzin dingen in de voorraadkast gelegd zodat ik daar nu plek heb voor alle kleertjes in de maten die ze niet dragen.... Het is een beetje improviseren maar goed, het is nu eenmaal zo . Ik ben wel tevreden met hoe het nu is. Ik moet er nog een foto van maken, als ik dat gedaan heb zal ik nog wel een keertje hier plaatsen.
*klaagmodus aan* getverderrie net dus boodschappen gedaan en nu kan ik bijna niet meer lopen, wat een gezeik is dit!! En nu zie ik net dat er overal weer kloven in mijn voeten gesprongen zijn, en ik doe nog wel zo mijn best alles bij te houden met vijl en creme enzo maar het helpt geen zier....en die stomme kloven doen superveel pijn. Komt vast door al dat vocht want de vorige keer had ik het ook op het einde van de zwangerschap. BAH! :x *klaagmodus uit*
Je mag best klagen hoor Eylem. Kan me goed voorstellen dat je het zat bent, en dan alle pijntjes en kwaaltjes er nog eens bij :x Wat een leuke oplossing voor de kamer ! Zo hadden wij het bij Justin ook ongever, dan nog een schuifwandje tussen zijn gedeelte en ons gedeelte, maar nu gaan we dat niet doen omdat het voor eventuele kijkers naar ons huis nog wel mooi moet zijn. Dat idee van wat stickers op de muur is een leuke, ga ik onthouden. En schuiven met kleertjes deden wij ook. Heb je nu ook een commode in de slaapkamer dan? Wij hebben nu helemaal geen commode meer en ik zag een mooi combi ledikant, met een commode aan het voeteneind. Ga daar maar eens naar zoeken op MP