APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Eylem: Oh meisje, wat klote zeg dat je zo'n pijn hebt en ook nog kloven. AUWIE! Klaag jij maar lekker hoor. KNUF!

Nou, nu echt helemaal alleen op kantoor. Ilse is naar een zitting en Leen naar een cliënt. Saaaaaaaai! Maar goed, nu tijdens de lunch dus wel even tijd voor zp :D. En daarna weer hard aan het werk, want er is meer (veeeeeeel meer) dan genoeg te doen...

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Eylem ach meis wat klote zeg!jij mag klagen..

@Am werkse vandaag!

@hier jemig laetitia is niet te houden joh. man man.. Maar goed heb wel de vaatwasser weten te doen en de voorraadkast voor een deel uitgeruimd. straks nog ff stofzuigen als manlief met laetitia boodschapjes gaat halen en dan ook nog aan het knippen voor laetitia dr knutseldoos

3. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Am: Heerlijk het kantoor voor je alleen ! Hier net geluncht... pffff ik ontplof :p

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemiddag!
    Ergste puin is geruimd hier, dus even zitten...

Eylem: gatsie.... ik snap dat je er nu wel een beetje klaar mee bent.... Knuffel voor de laatste (te) zware loodjes..

Mirjam: leuk dat je mee gaat!!!!

Am: werkse!

5. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spikkel: ik hoop niet dat de lucht bij ons voor ff geklaard is ;)
    Voel me in ieder geval weer helemaal toppie.
    Balen zeg zo vroeg alweer dag.
    Jewe: balen zeg die verkoudheid. Niet ziek worden..
    Caro: heerlijk een goede nacht 8er de rug.
    Eylem: ohh bah zo'n hang- en jengeldag! Vermoeiend.
    Klinkt leuk die kamer van de baby! Goed opgelost :D
    Balen van je voetjes.. knuffel! En klagen mag hier wanneer
    jij dat wilt, zo vaak je wilt.
    Kris: een aanbidder dus.. grappig!
    LZ: zoveel rommel?
    Am: werkse!

6. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Akoya zal vast goed komen :d

7. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vannacht werden we rond 01.45 uur wakker dor J; ineens enorm hard en paniekerig huilen, na een half uur wiegen, troosten, liedjes zingen was ie stil.. Steeds met de handen in de mond, kwijlen. Rotkiezen! Heb er chamodent op gedaan, schone luier aan en daarn aheeft ie lekker geslapen.
    Vanochtend bij het wegbrengen (mailde manlief me) begin ie weer ineens heel hard te huilen.. GO heeft hem op schoot gepakt en getroost en toen was de lucht snel geklaard :D.

Is echt niks hoor als ze zo verdrietig zijn.. machteloos voel je je dan. Ik vroeg ook 'doen je tandjes zeer J.?'. Snikte hij huilend 'ja mama, J. au.' Sneu..

8. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Akoya: Ach wat sneu voor J. Wel knap dat hij het zo goed kan aangeven.
    Werkt dat spul goed voor de pijn ?

9. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mirjam: ja bij J. helpt het goed. Pijn gaat niet helemaal weg, maar heb het idee dat het wat verzacht.

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Akoya: ahh sneu... die rot tanden en kiezen ook...

Nou zo erg.... in het weekend probeer ik niet teveel te doen, vind het leuker om leuke dingen met zn drietjes te doen. Op maandag en dinsdag werk ik, dus doe ik ook niet echt veel in huis... Dus woensdag is hier altijd nationale puinruimdag. Niet zo erg als in die tv programma's hoor!!!! whahahahaha

11. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    LZ: ahh ikke snap! :D

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ eylem, oh balen van je bekken! Kan me voorstellen dat het allemaal niet mee zit! En klaag maar raak hoor!

@ mirjam, ja is goed, spreken we binnenkort wel even af.

@ Am, bij jou ook al zo stil op het werk! Ik vind het voor een dagje altijd wel lekker. Maar als ik in de kerstvakantie of bouwvak doorwerk, dan vind ik het na een paar dagen echt niet meer leuk!

@ kris, zo, een geheime aanbidder! Nou ja, niet erg geheim blijkbaar als hij je zo de liefde verklaart! Op zich wel vleiend natuurlijk, maar zou er ook wel een beetje de creeps van krijgen hoor!

@Spikkel, nou, toch nog wat gedaan kunnen krijgen...

@ lz, haai! Als het net zo erg is als op tv, komen we gerust een dagje met z'n allen bij jou puinruimen hoor! :D

Hier is mijn vriendin en d'r twee kids net weg. L.ukas is boven spelen met een vriendje en N.oa ligt nog op bed. Volgens mij is ze wel wakker, maar ligt ze nog met haar Konijntje te spelen. Dus eventjes rustig zitten!

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh, nou begint ze ineens keihard te gillen! Daar wordt ik ook knetttergek (en doof) van. Grrrr, zo irritant!:x

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Succes CM, even oordoppen indoen...

15. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hier net naar boven gegaan en madam streng toegesproken, want die lag een feestje te bouwen, maar om 14u staat dus mijn vriendin met twee kids op de stoep.. dus het wordt nog een lange w.s. drukke middag dus als ze dan niet slaapt wordt het natuurlijk drama. Ze is nu wel stil ( even afkloppen.. )
    LZ: puinruimze !

16. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Caro.. verschrikkelijk als ze dat doen.

17. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ahhh zie dat het al kwart voor 14u is... hopelijk is vriendin later of slaapt ze er nog even doorheen..

18. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Kris, dan zou het inderdaad wel fijn zijn als ze nog ff slaapt.. anders is ze vanavond bekaf.

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik heb trouwens ontdekt dat G minder eet als ik alles apart op zn bord doe dan als ik er een prakkie van maak..... Was zo blij dat ie zelf een beetje at, nu dus weer stereo-handelingen uitvoeren....

Kris: veel plezier en succes vanmiddag!

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Vanavond heeft L.ukas weer voetbaltraining. En zaterdag weer wedstrijd. Hij moet om half 8(!) bij de club zijn en dan gaanz e met z'n allen naar zwijndrecht waar ze moeten spelen. Maar mijn god, dat zijn toch geen tijden voor op zaterdag! En S.teef moet klussen, dus ik ben bang dat ik de pineut ben! Zal wel f kijken of ik N.oa ergens kan droppen, want denk niet dat we voor half 11 terug zijn en om haar drie uur lang bij de voetbal te moeten entertainen, daar heb ik geen zin in!

Deel Deze Pagina