APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oeh akoya, spannend! Ik had het ook veel voor en tijdens het begin van mijn zwangerschap. Ik ga heel hard voor je duimen dat je volgende week positief test!

@ mirjam, ik heb gewoon inlegkruisjes gebruikte hoor! Geen doen anders.

Hier net even de eendjes wezen voeren. Daarna een half uurtje op het pleintje gespeeld. Even klimmen en glijen. N.oa doet het zoontje van mijn vriendin (3) overal mee na. En ze wil heel de tijd hand in hand lopen met hem. Zo lief!

2. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mirjam: ja het voelt steeds alsof ik bloed.. terwijl ik weet dat ik pas op dag 21 zit, hoe onzeker kun je zijn zeg.
    Zie sinds die currettage best op tegen mijn NOD, veel twijfels of het allemaal wel goed zit daarbinnen..
    Inlegkruisjes heb ik ook gewoon gebruikt, als je die gewoon genoeg verschoond is e rniks aan de hand, als je die te lang niet verschoond gaat het broeien en dat is juist niet goed.

Och die N.oa, adorable!

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @eylem: jeetje meid wat vervelend van je bekkenklachten en van je eelt. nog ff volhouden meis.

@cm: goede nacht gehad las ik.

@spikkel: balen van je vroege ochtend.

@am: niet je werk ontwijken he:p

@mirjam: leuk dat je ook mee komt :D

@akoya: arme J. irritant he die kiezen:(

@lz: haha nationale puimruimdag:p

4. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    ff taarten vraag:p als je marsepein open hebt gemaakt hoe moet je het daarna bewaren??

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Akoya: WHOEI! Spannend!!! Ik had voor en tijdens de zwangerschap ook altijd veel en andere afscheiding. Lang leve de inlegkruisjes. Ik duim voor je!!!!

Zo hèhè, bijna al het werk weggewerkt inmiddels. En net een dictaat van ruim 7 minuten uit gewerkt, BLEGH, dus nu even relaxen hoor.

6. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan mag jij relaxen hoor Am! Nog ff en ook jouw werkdag is voorbij :D

Ik ga ff de vaatwasser en de post doen.. wil hier echt om 17u weg zijn. Heb thuis nog genoeg te doen en hier is echt niets te doen momenteel..

7. Amethist

Gelukkig :D! Weet je hoeveel een mens kan zeggen in 7 minuten? VEEL, kan ik je inmiddels uit ervaring melden, hahaha :D.

8. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha, dat zal vast wel.. maar je hebt het af :D

9. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pamsie: alles goed daar?
    Ja die kiezen zijn echt pijnlijk blijkt wel.. Dat tandvlees is daar natuurlijk ook een stuk harder geworden, dan wanneer zijn eerste tandjes doorkwamen.

10. Amethist

Gatverdamme :(, lees ik net weer een bericht op de Telegraaf over een of andere godvergeten klootzak die is veroordeeld voor de dood van een 6 maanden oude baby die hij stelselmatig mishandelde. Echt hè...hoe kan je zoiets doen?! Ik kan dat niet begrijpen. Zulke mensen wil ik echt doodschoppen.

Eén van onze advocaten is ook strafrechtadvocaat. Ik zou dat niet kunnen hoor, iemand verdedigen die zulke dingen doet...

11. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Caro: Hahah die N.oa, echt een flirt dus ;)

AM: Jeetje das een flink dictaat :$ Nu even tijd voor Zp dus.

Akoya: Dat geloof ik dat je dat spannend vind. Ze hebben na de curretage wel goed gekeken toch of alles goed zit ? Of is dat niet standaard ?

12. mirjam2112

Is er trouwens ook een lijst met namen die komen 3 maart ?
    Ben wel nieuwsgierig ;)

13. Amethist

Even uit mijn hoofd:

Caro
    Akoya
    LM
    Franka
    Wonder
    LadyZ
    Pamsie
    Ka
    Chloe
    Jewe
    Smile (geloof ik)
    Ingrid
    en ik

Dat was het volgens mij, of vergeet ik nu iemand?!

14. Amethist

Ik ben er weer vandoor trouwens, weer even mezelf nuttig maken.

15. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verschrikkelijk dat bericht Am.
    Lijkt mij ook helemaal niets om zo iemand te moeten verdedigen! Maar goed, iedereen zijn beroep gelukkig.. ;)

Mirjam: ja wel controle gehad, was helemaal schoon.. Maar toch hè. Onzekere muts dat ik ben ;)

16. mirjam2112

Heb nu al medelijden met de bediening :D

17. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom niet.. verjaardag :(

Ik ga afsluiten, meiden fijne avond!

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Een bal van maken en in een boterhammen zakje doen. Deze zo luchtdicht mogelijk dichtknopen. Dan ergens koel en donker bewaren (niet de koelkast).

19. mirjam2112

Akoya: Nou dat is logisch hoor dat je onzeker bent ! Ik zou allang weer naar de huisarts zijn gerend, dus ik vind het nog knap dat jullie zo rustig blijven. Of lijkt het maar zo ?

20. mirjam2112

Akoya: Das balen dat je niet komt :( Volgende keer weer beter !

Ik ga ook zo afsluiten, J. heeft de kids al gehaald dus ik kan gelijk naar huis. Voor vanavond niks op de planning, ook heerlijk dus ! Vroeg naar bed dus :cool:

Deel Deze Pagina