APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Oh neeeeeeee :(, wat jammer dat je er niet bij bent. Jij hebt ook (bijna) elke keer wat als we een meeting hebben ;).

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @akoya: ja hier alles goed, trek jij het allemaal nog een beetje?? jammer dat je niet mee gaat 3 maart.

@cm: thanks voor je antwoord. nog andere must do tips voor het maken van een taart?

@mirjam: lekker een rustige avond

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Bedankt voor alle lieve reacties!!!! :) Ik heb vanmiddag niks meer gedaan, toen mijn man thuiskwam ben ik een uur gaan slapen en toen hebben we heel simpel gegeten en nu zo nog even lekker douchen en mijn voetjes maar weer insmeren.

CM jeetje wat vroeg zeg 7.30!!

Akoya, wat spannend!!

Am, oh vreselijk he, moet je die dictaten letterlijk uitwerken? Ik heb daar zo'n hekel aan, letterlijk transcriberen...bleeghhh.

Mirjam, geniet van je rustige avond!

Eten/drinken; drinken hier sinds een paar weken altijd uit een gewone beker, gaat supergoed. Alhoewel ik er eerlijk bij zeg dat als ze chocolademelk drinkt, zoals vanmiddag, ik er een rietje bijgeef omdat ik geen zin heb in vreselijke vlekken. Maar omdat ze toch bijna altijd water drinkt kan het niet zoveel kwaad als er wat naast gaat. Met avondeten moet ik wel vaak helpen want het principe van een vork en een lepel begrijpt ze nog niet zo, haha. Als ze met haar handjes kan eten doet ze dat en bij dingen als bami of yoghurt ofzo voer ik haar nog. Komt vanzelf wel.

4. Amethist

@ Eylem: Lekker dat je nog even een uurtje hebt geslapen.
    Ja, de dictaten moeten we woord voor woord uittypen. Ik vind het helemaal niet erg om te doen, maar vooral processtukken zijn vaak zo lang en daar word je dan wel eens een beetje gaar van.

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh man, ik ben helemaal gaar. Ben snotverkouden en heb barstende koppijn! Lekker dan!

Hier echt chaos vanmiddag. L.ukas z'n vriendje was hier tot half 5 en die gasten waren erg druk. Uiterlijk om vijf uur zou manlief thuis zijn om met L.ukas naar de voetbal te gaan. Hij ging vanmiddag eerst kiten. Om kwart voor vijf heb ik hem maar even gebeld om te kijken waar hij was, zat hij in de file bij Hoogvliet! Dat is zonder file zelfs wel nog een half uurtje rijden! Dus moest ik op stel en sprong allebei de kids inpakken, de wandelwagen in de twingo proppen en hup, naar de voetbal. Maar ik kon daar niet blijven, want om 6 uur zou mijn vriendin haar zoontje bij mij brengen zodat zij met de oudste van haar naar zwemles kon. Dus ik met Nootje weer terug naar huis, duimend dat manlief wel op tijd thuis zou zijn om l.ukas weer op te halen. Gelukkig belde hij om kwart voor 6 dat hij vlak bij Dordt was. Eenmaal thuis kwam het zoontje van mijn vriendin en die heeft echt in anderhalve minuut tijd de hele kamer overhoop gegooid samen met N.oa! Wat een bende! Ondertussen stond ik pannekoeken te bakken. Dus toen S.tef om 10 over half 7 thuis kwam met L.uuk, konden we gelijk aan tafel. Daarn nog snel alle kids onder de douche gestopt en toen kwam om half mijn vriendin haar zoontje weer halen en konden die van mij dus linea recta het bed in! Pffff! Ben d'r moe van! ;)

6. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    CM: ik word er al moe van als ik het lees..........

Eten is hier sinds 3 dagen een drama... zelf of voeren, hij wil niks..... Alleen stukken ontbijtkoek, cracottes, liga.... dat eet ie goed. Ik laat het maar even, zal als ie honger heeft wel gaan eten uiteindelijk... hoop ik..

7. Amethist

@ Eylem: Jij had van de week toch gereageerd in een topic waarin ene Jan van Babyplezier zei dat TS misschien eens moest proberen haar 8 maanden oude baby in te bakeren :$. Nu had hij weer een reactie geplaatst dat je tot 10 kg kon inbakeren, dus dat dat met een baby van 8 maanden best nog zou moeten kunnen :(. Nou, ik kon het natuurlijk niet laten om daar even op te reageren.

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @cm: pff wat een begin van je avond zeg!!

@lz: balen van het slechte eten, hier ook hoor mssn is het weer eens een faaaaasseeee

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Echt? Wat een sukkel zeg. Ga meteen even kijken zometeen ;)

CM jeetje wat een middag zeg!!

LZ wat lastig dat G. zo slecht eet....inderdaad maar geen drama van maken, hij krijgt vast wel weer een keer genoeg van ontbijtkoek en cracottes, hopelijk snel!!

Ik kwam nog klovencreme tegen in de badkamer (van Scholl, volgens mij is die hartstikke duur geweest, haha) dus die maar opgesmeerd en even elke dag proberen te doen...hopen dat dat helpt. Het stinkt wel!

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Heb maar even een melding gemaakt van die babyplezier....is een winkel in Eindhoven.

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Dus je hebt nu stinkvoeten:D:p
    Ik hoop dat het helpt!

Ja, hij heeft altijd super goed gegeten, dus nu even iets minder... nou ja zal wel los lopen. Misschien groeit ie nu eindelijk eens niet zo hard:cool::D;)

12. Amethist

@ Eylem: Bah stinkvoeten :p.
    Ja, wat een dombo hè. Ik mag toch hopen dat hij niet zulk advies geeft aan klanten :$.

@ LadyZ: G. was het zeker zat dat iedereen zegt dat hij zo lang is :D.
    Ik heb trouwens zo om hem gelachen op de meeting. Wat een heerlijk ventje zeg. Ik vind hem gewoon zo komisch. Net zo'n droge als zijn moeder volgens mij :D!

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    :):) *bloos* :):)
    Hij is soms best komisch ja... Maandag had ie met een rode pen een streep op zn hand gezet en riep ie AUW!:cool:
    Maar er zit ook een koppie op hoor! Wat ie overduidelijk van zn vader heeft;)

Iemand ook mijn kind is te dik aan het kijken?? :$

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @eylem: hopelijk zijn het de stinkvoeten waard:p

@am&eylem: mm ik geloof dat ik wat leuks mis:p

@hier: vandaag me taartspullen binnen:D en ik heb trouwens heerlijk verwenmuffins gemaakt. ( maar dat gewoon een mixje van de supermarkt hoor! )

15. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    heey meiden
    ik kom ook weer even aanwaaien
    best druk met z'n pup alles moet telkens van de grond en 10 x per dag naar buiten en dan ook nog opletten dat ie niet in de benen hangt van de kinderen haha
    beau ziet alles als spelen
    dus ook als de kinderen even langs lopen

ik zal het maar meteen in de groep gooien !!
    met wie kan ik zaterdag 3 maart mee terug rijden ??
    we hebben namelijk smiddags om 14.30 een verjaardag
    opzich kan ik dan dus wel om 17.00 er zijn alleen zal ab dan mij afzetten en dan doorrijden naar huis
    dus cm ?:) of mirjam:) kijk jullie even lief aan omdat jullie het dichtstbij wonen

16. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    meiden waar gingen we de 3de nou heen? amersfoort of utrecht?? en heeft iemand ff een link van de site. voor me tomtommie:p

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Am&Eylem, met die pipo heb ik ook al een aantal keer mee in de clinch gelegen omdat ik vond dat hij verkeerde informatie gaf.

@Eylem, Pff je krijgt het nog wel even voor je kiezen zo die laatste weken.

@Akoya, ach arme J met zijn kiesjes.

Verder niks onthouden geloof. Kan niet nadenken met een kop vol snot.

18. Amethist

HA! Weer een jurkje verkocht op Marktplaats :D.

19. Amethist

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @am: gaat lekker ;)

Deel Deze Pagina