Ik stond op het punt om naar bed te gaan . En inmiddels weer rise and shine brooddeeg staat te rijzen en I. zit een cracker weg te werken dus even ruusssssstt . Wat goed dat je weer wat verkocht hebt! Ik heb ook eindelijk mijn kraambezoekboek verkocht. Tientjeswerk, maar goed, alle beetjes helpen toch? Mijn man is vandaag gelukkig vrij omdat hij zaterdag moet werken dus daar ben ik wel blij mee, even een dagje wat meer hulp....kan hij straks ook mooi oppassen, moet om 11.00 uur naar de fysio. Voor vanmiddag had ik het idee om naar de kinderboerderij te gaan een stukje verderop hier en dan meteen Turkse pizza's te halen voor het avondeten daar bij de bakker maar ik heb geen idee wat voor weer het wordt. Lijkt me wel leuk nog even een uitje met I. te doen nu het nog kan.
Goodmorning @Franka hoe was de 9maandenbeurs. Ik heb vrijkaarten dus misschien ga ik er vanavond wel even heen met mijn moeder. @Akoya wat zielig dat J. zo'n last heeft van zijn laatste kiezen. Hier heb ik dat ook 2 keer voor NOD gehad en dus bij beide zw. Duim duim dat het bij jouw ook zo is. @Jewe wat een schat die kabouter T.ygo @Cm jeetje 7.30 voor voetbal dat is wel heel erg vroeg. En wat een dag zeg kan me voorstellen dat je daar moe van werd en ondertussen ook nog even pannekoeken bakken respect hoor. @Am dat ziet er mooi uit dat park. @Eylem succes bij de fysio hopelijk kan ze wat goede tips geven. Oh turkse pizza heerlijk! 3 maart ik vrees dat ik toch niet meekan. Er komen die dag 2 vrienden laminaat leggen en klussen en aangezien die nooit vroeg uit bed komen blijven die eten en zullen daarna nog wel door gaan. Ze zouden eigenlijk die week erop komen maar dan moet mijn man onverwcaht 2 weken naar duitsland en tja daarna pas laminaat leggen vind ik veels te laat want er moet nog genoeg gebeuren. Vind het wel erg jammer maar vind het af krijgen van de zolder en babykamer even belangrijker sorry. Volgende keer ben ik weer van de partij
@Eylem lekker dat je man thuis is vandaag! @cm pfoee dat was wel ff spitstijd! @Am spullen verkocht via marktplaats!altijd goed toch! @Lm druk met beau. @hier om half 8 wakker. Vandaag 5 jaar samen met mannetje, gaan niet veel doen afhankelijk van het weer..
Morning. Heb me vandaag ziekgemeld op het werk. Heb echt knallende koppijn, keelpijn en rillerig. Op zich zonder die hoofdpijn zou ik wel zijn gaan werken, maar zie er nu gewoon vlekken van voor mijn ogen. Niet echt prettig om dan een half uur auto te moeten rijden en dan 8 uur achter een pc scherm te zitten. Ik lig nu lekker op de bank, maar duik zo weer mijn bedje in denk ik. @ eylem, jeetje wat ben jij nog actief zeg! Petje af hoor! Ik kon de laatste paar weken van de zwangerschap echt helemaal niks meer! Ging L.ukas op de fiets halen en brengen, want lopen ging echt niet meer. Wel fijn dat je man vandaag vrij is, scheelt jou weer een hoop! @ am, leuk park! @ smile, oh jammer dat je niet mee gaat! Maar we begrijpelijk dat je ervoor kiest verder te kunnen gaan in huis! @ spikkel, gefeliciteerd met jullie jubileum!
CM : Wat een middag joh Ik word er ook al moe van als ik dit zo lees..... LM: Je kan met mij mee terug rijden hoor ! Het is iets om, maar het is alleen de terugweg dus dat geeft niet. Goedemorgen allemaal
hey goedemorgen. Lekker dat je wat verkocht heb Am Eylem; fijn dat je man vandaag thuis is.. kan je wat rustiger aan doen Gisteren kreeg ik van zowel een oud-collegaatje een sms dat ze de avond daarvoor bevallen was van een dochter Isis en van een collega / vriendin Isa... de laatste pas met 38 weken wat erg goed is want de eerste is met 28 weken geboren ! dus het was vooral heel spannend.. Vandaag zal ik er niet veel zijn verder. Vanmiddag werken, mijn moeder komt oppassen. Vanochtend poetsen en opruimen en met Sanne tutten..
thanks!! super !!! hahaha beau en tom die hebben elkaar helemaal gevonden tom zit beau uit te dagen en beau wil natuurlijk spelen ! goeiemorgen trouwens hier begon beau voor de verandering vannacht te piepen dus ik met hem naar buiten en moest ie natuurlijk plassen daarna werd N wakker en T ook nog dus een kort nachtje en had al z'n hoofdpijn naja we zien wel wat de dag brengt! smile jammer dat je niet mee kan! am leuk weer iets verkocht eylem las van je bekken helaas weet ik hoe het voelt en helemaal als je niks kunt dikke knuf! cm jeetje wat vroeg!!! half 8 al op het veld zijn gelukkig heb ik dat met korfbal van N nog niet die hebben nog geen wedstrijden
CM, he getsie, dat klinkt echt niet fijn! Goed dat je je ziek hebt gemeld! En ja ik probeer toch wel tussen de bedrijven door nog wat te doen....scheelt ook wel veel dat I. hier rondloopt hoor, dan kun je ook niet de hele dag blijven zitten. Anders zou ik dat misschien wel doen, haha Smile, zou inderdaad fijn zijn als het laminaat nu gelegd kan worden Spikkel, gefeliciteerd met jullie jubileum! Kris, wat toevallig, een Isis en een Isa! LM beetje kort nachtje dus! Nou, brood in de oven, was opgevouwen, 1 rommel-keukenkastje wat nog opgeruimd moest worden uitgezocht, afgewassen en keuken opgeruimd....nu vind ik het wel even mooi! Zometeen wat fruit voor I. schoonmaken, man uit bed schoppen en dan kan ik me ook gaan aankleden/opmaken...
De jongen die onze badkamer gaat doen is er om een aantal buizen te verleggen zodat de wasmachine naar zolder kan en dan kan Jeroen gaan slopen. Het is nu echt begonnen. ister is trouwens wel de vloer op zolder al helemaal gelegd, dus onze slaapkamer is zo ver klaar, dus het bed mag komen. @Eylem, Lekker dat je man vrij is vandaag. Heb jij ook weer wat meer rust en hulp vandaag. aak er gebruik van zou ik zeggen. @Am, lekker weer een jurkje verkocht. Had van de week ook weer een aantal dingeetjes verkocht die van Tygo geweest zijn en die ik niet zo leuk meer vond om nog voor de volgende te gebruiken. @Smile, Jammer dat je niet mee kan 3 maart maar je huis afmaken is ook belangrijk weet er alles van Van mij mag het ook nog liever vandaag als morgen klaar zijn. @Lm, pfff kort nachtje voor jou. Hopellijk verloopt de dag vandaag een beetje soepeltjes. @Kris, Fijne dag vandaag. @Cm, oh beterschap meis. @Franka, Hoe was het op de 9maandenbeurs? Zag het gister nog op tv de opening met het baby sporten. Heb je niet gezien in beeld jammer. Ik ga morgen naar de beurs. Nog goede aanbiedingen gezien? @Spikkel, gefeliciteerd met jullie jubileum. Hoe verlopen alle voorbereidingen voor het huwelijk? @Akoya, Spannend meid. Ik duim voor je dat het raak is.
@CM oh wat vervelend dat je ziek bent. Hopelijk trekt de hoofdpijn snel weg. @LM oh heb je geen kind dat wakker is heb je een puppy die moet plassen hihi @spikkel gefeliciteerd met jullie 5 jarig samenzijn. @Jewe fijn dat slaapkamer klaar is jullie schieten al op. Hier niet echt hoop dat mijn broer vandaag nog eventjes komt maar maandag komt hij sowieso. En daarna kunnen we (nou ja mijn man pas verder).
@ Jewe spannend.. @ Cm; Beterschap !! @ Eylem ja toevallig he.. en het zijn ook nog eens vriendinnen en dus op dezelfde dag bevallen.. tijdstippen weet ik niet ja van mijn vriendin wel maar van die andere niet.
@ Smile: Oh , ook al niet meer. Jammer zeg! Ik snap het wel hoor (alhoewel ik zelf waarschijnlijk zou denken: laat die mannen maar lekker klussen ik ga ervan door ), maar ik vind het wel erg jammer. @ Eylem: Heerlijk dat je man vrij is vandaag. @ Kris: Zo zeg, 2 babys geboren. Leuk! Leuke namen ook. Isis hadden wij op het lijstje staan voor als T. een meisje was geweest. Wel spannende tijd nog dus, nu ze met 28 weken is geboren. Hier de wc al schoongemaakt, de vaatwasser gedaan en er zit nu een wasje in de machine. Zowaar niks om op te vouwen, dus ik kan gewoon even zitten .
Pff woww ik hbe van de week mn stoute schoenen aangetrokken en een mail gestuurd naar mn schoonouders, en wat denk je een mail terug dat ze willen praten en mn zwager is net weg na een goed gesprek :O echt waar ik sta dr vante kijken.. er kwam duidelijk uit dat er een zwaar misverstand was.. Maar die is nu iig met zwager uitgesproken.. Pff moet ik ff laten bezinken zeg..
@ spikkel, wat fijn! Misschien dat er in de toekomst dan toch nog mogelijkheden zijn voor "normaal" contact! Zou het leven toch een stukje makkelijker maken denk ik!
Caro: Beterschap is N.oa op de creche ? Ziek maar even goed uit. Klinkt een beetje als migraine met die vlekken voor je ogen. Am: Volgens mij is die baby met 38 weken geboren en is haar eerste kindje met 28 weken geboren, dus maakt deze het goed Isis gaat op de lijst. Wij kunnen absoluut geen namen verzinnen waar we samen over eens zijn. Van de week zag ik Vajèn bij The Voice Kids. Leuke meid en leuke naam ! Maar kan de betekenis niet vinden. Spikke: Wat fijn. Zou toch heerlijk zijn als jullie gewoon normaal contact met elkaar kunnen hebben.
@Am dat heb ik ook wel hoor laat die mannen maar klussen en eventueel zouden ze zelf nog eten kunnen verzorgen maar ik zit dan met N.oelle. En mijn moeder kan niet oppassen dus alles bij elkaar helaas pindakaas. Jij bent al goed bezig geweest. @Spikkel wat fijn zeg hopelijk gaat dat gesprek ook van opleveren. @Kris wat een toeval beid op dezelfde dag. Leuk! @Mirjam moeilijk he weer een naam verzinnen.
@ Mirjam: Ja, schijnbaar is iedereen helemaal weg van de naam Vajèn. Ik vind het persoonlijk helemaal niks. Ik heb ook geen idee hoe je het uit moet spreken: VA-jèn of va-JÈN . @ Smile: Oh ja...DUH...N.oëlle is er natuurlijk ook nog. Had ik helemaal niet aan gedacht.