APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik hoorde pas op tv de naam Saràn, vind ik ook een mooie naam.

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Dat Vajen lees ik ook overal ineens, vind het persoonlijk helemaal niets....

Spikkel, wat fijn zeg, klinkt goed!

Am, wauuwww, goed bezig!

Smile en Mirjam, succes met namen verzinnen, ik ben nog steeds ZO blij dat wij eruit zijn....;)

Hier bij de fysio geweest, was wel nuttig denk ik, ze heeft een spier gerekt en een andere spier gemasseerd en veel tips gegeven....sowieso ga ik volgende week nog een keer om ook de bevalling te bespreken en dan na de bevalling nog wat begeleiding. Wel fijn.

I. heeft maar een half uurtje geslapen dus loopt hier alweer rond te zingen....straks lekker naar de kinderboerderij, ben benieuwd, ze is echt gek op dieren en daar hebben ze heel veel soorten dieren dus dat is wel leuk. We zijn er pas 1 keer eerder geweest, tis een kwartiertje met de auto dus niet zo naast de deur.

3. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Je spreekt het uit als va-JEN, vandaar het streepje :D

Smile: Ja is lastig. Vooral omdat we onze nr. 1 jongens- en meisjesnaam al hebben vergeven ;) Hebben jullie al een naam ?

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemiddag!
    Hier de hele ochtend in spelekids vertoeft, dus G ligt nu knock out!

Smile: jammer...

Namen: ik zou het echt niet weten nu.... dat wordt nog wat evt tegen die tijd..

Seg AM, ga je het volgende deel al openen????

5. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag!

Vanochtend gezwommen, daarna keuken helemaal gedaan en dressoir uitgesopt en uitgezocht, heerlijk dat ruimen! Veel weg kunnen mikken..

Hoe is het hier?

Ik vind Ayleen ERG mooi voor een meid en voor een jongen vind ik Collin helemaal te gek!

Maar die vent van me niet.. dus dat wordt nog wat! ;)

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    OMG, zit nu Help ons kind is te dik te kijken. Echt te erg! Zo sneu! Twee / drie keer per week eten ze uit de frituurpan!

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik had het gisteravond al gezien... kind heeft bmi van 26! Is 13...

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ vajèn, ook niet echt mijn smaak qua naam, maar meer omdat ik het niet bij ons vind passen. Vind het nogal exotisch klinken!

@ lz, ah, G. gevloerd! Ja, alweer bijna toe aan een nieuw deel! We gaan hard!

@ akoya, ayleen vind ik ook erg leuk. Collin, wat minder, maar vind het wel goed bij J. passen.
    Lekker geruimd dus! Zou ik eigenlijk ook wel weer een keer moeten doen! De kasten puilen hier inmiddels weer uit!

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ja, echt ongelooflijk! Tuurlijk werken ze veel, maar als je kids hebt probeer je toch zo veel mogelijk gezond te eten? Helemaal als je kind al dik is! Wij eten ook heus wel eens ongezond, maar hier twee magere sprietjes en maximaal 1 x per week iets ongezonds!

10. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja en er werd telkens weer wat bijgestopt in de keukenkastjes/dressoir. Dus nu ff flink geruimd.

Ik ga ook ff kijken op RTL4.

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Die moeder is aan het einde ook 12,5 kilo afgevallen en ik zie niet eens het verschil.........

12. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Erg hoor! Arm kind!

13. Amethist

@ Namen: Ik zou het voor een eventuele 3e ook moeilijk vinden. Saràn vind ik dus wel leuk, maar niet dat ik denk "JA! Dat is 'm".

@ Akoya: Lekker bezig geweest dus.

Ik ben zojuist even naar de stad geweest, maar ik moet het toch anders gaan organiseren, want nu heeft T. 20 minuutjes in de wagen geslapen, maar wil nu niet meer verder slapen in zijn bed ;). Voortaan misschien dan toch maar als het voor hem bedtijd is gaan, zodat hij zijn slaapje gewoon in de wagen kan doen. Want dit wordt natuurlijk een drama straks :cool:.

14. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

AM: Lastig dat georganiseer met de slaapjes. Slaap A. nog overdag ? Dan heb je er 2 om rekening mee te houden qua tijden.
    Dat is nou precies het probleem wat wij hebben met namen. Veel vinden we wel leuk maar het 'Ja, dat is hem!' gevoel ontbreekt. Tot nu toe maar bij 1 naam gehad, die erg in de buurt kwam.

15. Amethist

Ja, A. slaapt ook nog overdag. Ze wisselen elkaar precies af. T. slaapt in de ochtend van ca. 10.00-11.30/12.00 en in de middag van ca. 14.30-15.30/16.00. En A. slaapt eigenlijk na de lunch ;). Mijn idee was dus om na de lunch gelijk naar de stad te gaan, zodat ze bij thuiskomst allebei tegelijk naar bed konden, maar ja, nu valt T. in de wagen elke keer in slaap, terwijl het dan dus helemaal nog niet echt slaaptijd voor hem is. Lekker handig dus...NOT!

16. Amethist

Deel 4 is geopend. Laten we daar verder kletsen dan vraag ik een modje om deel 3 te sluiten!!!

17. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113

Deel Deze Pagina