APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Zucht...nou ik heb dus echt (bijna) niks kunnen vinden in de stad. Bij de Brouwer's hadden ze bijna niks meer, ik heb er alleen 1 setje voor A. kunnen vinden. En voor T. heb ik uiteindelijk alleen sokken gekocht ;). Voor mezelf ook helemaal niks, noppes, nada gevonden. Ik heb echt zin om een potje te janken joh. Mijn garderobe is echt dramatisch dus ik ben dringend toe aan wat nieuws, maar ik weet gewoon niet wat ik dan wil en welke maar moet ik in godsnaam nemen? Ik ken echt even helemaal mijn eigen lichaam niet meer *HUIL* :(.

2. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Nou, ons pap heeft het idee dat de sjoelbak wel in de auto past als wonder en de kids er ook inzitten, dus ga het vandeweek even testen :D:D

3. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    KNUF am!! Irritant is dat: als je niets nnodig hebt of geen geld hebt, zie je vanalles en als je echt iets nodig hebt kn je niets vinden...helaas een bekend probleem :(

4. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
  5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Kom even binnenvallen, net terug uit het zwembad en moet zo eten maken, maar even speciaal voor Am.
    Wij hebben afgelopen week heleboel bij Zalando besteld. Gratis verzending, 100 dagen op zicht en gratis retour. Echt super makkelijk! En ze hebben echt veel! Dus als je het even kan missen, dan kan je van hetzelfde meerdere maten bestellen. Ik doe voor shirts altijd M, volgens mij komen wij wel redelijk bij elkaar in de buurt. Misschien een idee?

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Franka, haha ja leuk sjoelen!
    @Am ,balen is dat ja als je echt nieuwe dingen nodig hebt maar niks naar je zin kunt vinden.
    @Ingrid, Die ruggeprik lijkt me ook verschrikkleijk voor zo'n kleintje. En nog kunnen slagen bij de sting?
    @Akoya, was het gezellig met de visite?
    @LM, leuk een peuterbedje voor T.
    @Cm, stoere banner heeft L voor je gemaakt. :D

Vandaag weer gewerkt dus weinig leuks te melden en morgen moet ik ook werken :(

Even langs me moeder zo heb me telefoon daar laten liggen.

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goedenavond!

@ am, oh balen joh! Ik kon gister ook echt niet de spijkerbroek vinden die ik zocht. Heel irrtant!

Goeie tip van Lz!

@ lm, zo te zien vind hij zijn nieuwe bed super! Hopelijk gaat het slapen in ook goed!

@ jewe, bah, morgen weer werken. Ben je daarna wel een aantal dagen vrij?

@ ingrid, wat vervelend dat je r niet bij mag zij als Noah de ruggenprik krijgt. Ik snap hun beweegredenen enigzins, maar het blijft k*t natuurlijk!

@ akoya, hoofdpijn inmiddels gezakt?

Hier liggen de kids eindelijk op bed en gaan we zo filmpje kijken. The hangover 2 hebben we vanavond op het programma staan.

Morgenochtend gaan we denk ik zwemmen met de kida. Is inmiddels weer een tijdje geleden!
    Morgenmiddag naar een kinderverjaardag en dan is het weekend..... en de vakantie..... weer voorbij! Zucht!

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Cm, nee maandag moet ik ook nog werken en dinsdag ben ik vrij, woensdag werken, donderdag weer vrij, vrijdag weer werken en zaterdag weer vrij voor de meeting. :D

9. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ LadyZ: Thanx voor de tip skatje, ik ga zo gelijk even kijken! SMAK!

10. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hey meiden,

Kom me weer ff opnieuw voorstellen....SCHAAM:):)

Ik ben de afgelopen week(eken) geloof ik toch iets van een bridezilla geworden, want mijn avonden bestaan vooral uit zoeken, checken, tips vergaren, jurken kijken blablabla....MAAR de locatie is zo goed als zeker ennnnnnnnn de datum ook.....10-11-12 gaat het worden!!!:D:D:D:D:D

Ff een recente foto

11. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @AM: ben je nog een beetje geslaagd op Zalando?

@Ingrid: ik wil je via deze weg alvast heel veel sterkte wensen voor as maandag!!!! Het lijkt mij ook heel moeilijk om zon kleintje een ruggenprik te zien krijgen!!!!:(

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    :DHaha wonder is het zo erg???:D

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hahahaha...nee het valt wel mee, maar ik merk wel dat ik de grote lijnen geregeld wil hebben....;):D (perfectionistisch.......:))

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Mooie datum hebben jullie uitgezocht.
    Ik zou ook zo zijn hoor. Ik ben ook heel erg van alles pietje precies regelen zodat je weet waar je aan toe bent.

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wonder :D:D:D als je eenmaal begint met zoeken is het zo verslavend he!

Ingrid, heel veel sterkte alvast!!!

Am, balen dat je niet bent geslaagd, zeker als je je erop had ingesteld dat je lekker mocht gaan winkelen voor jezelf.

CM, leuke plannen morgen! Balen dat de vakantie alweer bijna voorbij is.

LM, leuk dat hij zijn bed leuk vindt!

Akoya, hoe is ie nu, al wat beter?

Jewe, poe, balen dat je zoveel moet werken!

Hier weinig te melden, lekker boerenkool gegeten met een halal rookworst (jaja, dat bestaat ook) en dat was een succes dus HOERA hier komt ook weer vaker boerenkool op tafel! (ik vind het zoooooo lekker :D ). Zelfs I. heeft er aardig wat van weggewerkt. Die had trouwens ook nog een leuke actie vanochtend, ze zat op haar loopfietsje een beetje liedjes te zingen enzo en ik zat achter de laptop, keek even om, was ze er bovenop gaan staan :$:$:$ zo'n smal plankje en op wieltjes, eng kind!

16. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    wonder ik denk dat dat elke vrouw wel heeft !!

am balen dat je niks gevonden hebt

ingrid succes voor maandag!!!! dikke knuf

eylem hier ook erg verslavend aan boerenkool en de kids ook

hier
    T is lief gaan slapen na 100x gevraagd te hebben om water en uit bed komen is dan ook erg leuk!!

HOERAAAA N is gaan slapen zonder SPEEEN
    wel met pijn en moeite en ze was na weken ook weer erg overstuur
    maar mama heeft haar een storio beloofd(zou ze eigenlijk voor de verjaardag krijgen) alleen krijgt ze hem nu dus eerder !
    en dan een klein kadootje met der verjaardag !
    vond het wel heel zielig maar moest nu echt even consequent zijn!!
    ze was vanmiddag vol van enthousiasme en toen dacht ik dan gaan we het ook doen ook
    maar vind het toch knap dat ze het dan toch maar doet
    nou moet ik alleen de stap zetten om meteen alle spenen weg te doen (behalve die van T
    zodat ik niet in de verleiding kom om hem weer te geven hahah

nou nog even rommel opruimen de nieuwe koelkast staat dus is de keuken ontpolft

17. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    LZ: lief van je tip.
    Am: balen dat je niet kon slagen, inmiddels wat gevonden op Zalando?
    Franka: hahaha je vader zou ook wel denken 'een sjoelbak mee?! Gekke meiden!'. Hahaha!
    Jewe: druk met werken dus..
    Caro: is voorbij gevlogen zeker de vakantie? Leuk morgen ff zwemmen.
    TM: leuk bedje! Knap van N.oa! Gewoon doorzetten.. lijkt me niet makkelijk, maar wel zo fijn als ze er straks vanaf is.
    Eylem: majm! Stamppotjes! Heerlijk. Fijn dat er een halal verkrijgbaar is en ze het allemaal lekker vonden.
    Ingrid: meissie, heel veel succes voor/met N.oah maandag! Lijkt me niks omdat allemaal te zien/mee te maken, maar gelukkig is ie in goede handen.
    Wonder: hahaha die foto! Gave datum! En leuk toch; lekker druk met alle voorbereidingen, zo'n dag maak je immers (als het goed is) maar 1 keer mee en dan moet het wel tot in de puntjes perfect zijn.

J. sliep vanmiddag van 12.30 tot 16.00 uur (!!!),dus die slaapt nu pas sinds 21.00 uur. Hier staat Hans Teeuwen op.
    Visite was gezellig.
    Nadat vissite weg was 'uit eten' geweest @ de snackbar, hahah!
    Morgen aan het eind van de ochtend richting mijn ouders, leggen we J. daar op bed en dan vanaf 14.00 uur komt familie van papa's kant voor de nieuwjaarsborrel. We blijven niet al te lang, want wil op zondag altijd nog ff rustig m'n weekend afsluiten, lekker thuis.
    Houd er niet van om op zondagavond laat thuis te komen en meteen m'n bed in te moeten..

Ow en ik ga ff vrij regelen op m'n werk en dan gaan we van 28 april t/m 2 mei naar Schotland. Ff op familiebezoek.

Hmz, heel verhaal geworden.

Hey en Ka: ben je al terug? Toch niet ingesneeuwd hè meis, zag/hoorde het op het nieuws.

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @am: balen dat je niks kon vinden

@jewe: balen dat je zoveel moet werken

@wonder: mooiedatum. leuk he! alles uitzoeken

@lm: wat goed N. zonder speen naar bed.

@akoya: leuk naar schotland

@eylem: oei dat is schrikken!! lotte heeft ook van dat soort acties

19. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ik zit hier heel alleen hahahah
    manlief moest eruit voor reanimatie
    maarja het was ook nieuwjaarsborrel op de brandweer dus denk dat ie is blijven hangen
    wou naar bed gaan maar met reanimatie wacht ik altijd even
    is toch best heftig
    sinds kort reanimeerd de brandweer ook bij kinderen
    dat heeft A gelukkig nog niet meegemaakt
    maar de kans dat het een keer gebeurd is wel aanwezig!

20. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    akoya leuk naar schotland!!

Deel Deze Pagina