Jammer, maar kan niemand dwingen Heb vorige maand meeting gehad van het klingel topic, bij klingel thuis, kende bijna niemand (2 meiden wel 1x gezien) maar was zooooooooo leuk. Am: oh dat vind ik zoooooooooo irri, net als alles steeds moeten aanklikken om te kijken welke maten er nog voorradig zijn.....
Pffff, nou mijn brein is nu helemaal gebraden van al die printjes, dus ik ga morgen nog maar eens met een frisse blik op de site kijken. Als iemand zich verveelt....ik wil dus een King Louie jurkje, uit de sale en het moet passen bij het blazertje (Probleem op huidige pagina.) in het zwart of grijs .
Nou, ik ben weg, heb A. beloofd een keer op tijd mee naar bed te gaan . Slaap lekker all en tot morgen! KUS
Trusten Am! Ik ga de laatste was uit de droger opvouwen en dan naar bed. Welterusten (alvast) allemaal!
@am: ik vind jurkje twee het leukste. balen dat het bestellen niet lukt:S heel irritant dat soort dingen. hopelijk kom je er morgen nog uit.
even doorgebladerd.. ik heb bij King Louie al 3 keer een aantal dingen in mijn mandje gedaan en weer weg-geklikt.. De printjes gaan je wel duizelen ja.. maar ze zijn zoo leuk allemaal..
even een * kuch * vraagje.. ik ben aan het rommelen geweest met de pil ( vanwege gyn en heel dat gedoe ) nu ben ik zomaar midden in mijn cyclus gestart contact met de apotheek hierover gehad en die zeiden dat ik dan voor de zekerheid de eerste twee weken nog aanvullende bescherming moest gebruiken. Wij hebben voor de zekerheid dat nog 2,5 week gedaan. Dat was 3 weken gelezen ongeveer. Nu ben ik sinds een aantal dagen met vlagen misselijk en als ik dan wat eet gaat het weg. Verder sinds vandaag ineens dat alles ineens super intensief lijkt te ruiken en ik pakte vanavond Sanne op en realiseerde me ineens dat mijn borsten erg pijnlijk zijn. Verder ben ik al een paar dagen super moe, maar ja nachtdienst gehad... Nu ineens zojuist dacht ik ... ik zal toch niet zwanger zijn??? Kan niet toch ? Kan ik nu ook nog niet testen toch ? En na 3,5 week krijg je toch nog een verschijnselen of kan dat wel ? Ik weet niet, wil mezelf niet gek maken, maar ben wel aan het rommelen geweest natuurlijk en dit zijn toch wel rare verschijnselen... nou ja er is toch niemand meer wakker hier... dus zit tegen mezelf te l*llen... ga maar slapen en het van me af zetten. Er zal echt wel niets zijn..
Kris, ben je nog wel ongesteld geworden? Wat ik ervan weet is dat als je inderdaad niet met je ongesteldheid met de pil begint je 1 week aanvullende bescherming moet gebruiken. Als jullie dat 2,5 week gedaan hebben zou dat toch ruim voldoende moeten zijn. MAAR ik zou altijd een testje doen als je twijfelt, zeker omdat je de pil slikt, als je zwanger zou zijn, is dat geen goede combi. Vervelend die onzekerheid! Oh en klachten na 3,5 week kan zeker wel, ik had 1 week na conceptie al klachten wist daardoor eigenlijk al zeker dat ik zwanger was voordat ik uberhaupt een test deed. Goedemorgen trouwens Hier een goede nacht gehad, zowaar...I. is 1 keer wakker geworden van een knetterende brommer midden in de nacht :x maar heeft daarna doorgeslapen tot 7.00 uur ondanks mijn man die er om 5.30 al uit moest. Gelukkig! Nu net klaar met ontbijten, zometeen maar eens wat in huis gaan doen...
@ Kris: Ik sluit me aan bij Eylem. In theorie zou de kans op een zwangerschap zeer klein zijn, maar ja....theorie en praktijk hè...die luisteren niet altijd naar elkaar. Ik zou zeker een testje doen, al is het maar om een zwangerschap uit te sluiten. Wederom wat Eylem zegt -> een zwangerschap en de pil is geen goeie combi. @ Eylem: *GROM*! Fijn zo'n herrie-brommer door de straat :x. Hier ook een goede nacht gehad. T. was wakker toen ik gisteren nog even bij hem ging kijken voor ik naar bed ging, maar hij is gewoon weer lekker gaan slapen. De BV is hier volgens mij toch wel op zijn einde aan het lopen. Rechts is al helemaal klaar. T. weigerde elke keer rechts, soms dronk hij alleen even de harde plek eruit, maar that's it. Sinds zaterdagavond wilde hij rechts helemaal niet meer en ik heb totaal geen stuwing gehad. Links zat vanochtend wel nog erg vol en die heeft hij leeg gedronken. Dus we zien wel hoe lang het nog gaat met die ene kant. Nou ja, een natuurlijk afvloeiing is het dan iig. Dat voelt goed.
Goedemorgen @INgrid en vooral N heel veel succes vandaag! Zaterdag avond had ik hier nog gereageerd via telefoon maar blijkbaar staat het er niet op vet irritant. @Akoya bah ongi geworden. Die foto's zijn echt prachtig geworden! En staan ook super mooi bij je interieur zo te zien op de foto. Leuk naar Schotland @Am yeah een tandje voor T. Jurkje nr 2 vind ik het leukst. Shit uitverkocht dat haat ik zo @Wonder haha bridezilla. Fijn dat de datum vast staat dan kun je al meer dingen gaan regelen. @Eylem hoe is het nu met je nichtje die zou toch misschien kz krijgen? Balen dat I wakker was geworden maar wel redelijk uitgeslapen. @Kris ik zou het weekend zeker even een testje doen Hier lekker weekend aachter de rug en hebben vooral veel opgeruimd en weggegooid want die zolder moet echt leeg voor we kunnen verbouwen. Maar vrees dat dit nog enkele weken gaat duren voor we kunnen beginnen.