APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Ingrid: Oh ja, vandaag DE dag natuurlijk. Succes!!!!

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ingrid, heel veel succes!!

Am, jammer dat de bv nu echt terugloopt, maar inderdaad wel fijn dat het zo op een rustige manier stopt. En heb je het toch ruim een half jaar volgehouden, fantastisch toch?

Smile, succes met opruimen! Lief dat je vraagt naar mijn nichtje. Ze was opgenomen met beginnende weeen, heeft weenremmers gekregen en is nu weer thuis, had nog geen ontsluiting. Dus hopelijk blijft de baby nog een paar weekjes zitten. Ze willen wachten met de keizersnee tot week 36, dus nog 3 weken sowieso.

zoooo, ik heb brooddeeg gemaakt, nu even uithijgen (leuke combi, verkoudheid en zwanger) en dan stort ik me op de keuken....

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goedemorgen! Nou ja, eigenlijk is het helemaal nog niet zo'n goede morgen! Pffff, wat was het weer vroeg vanmorgen nu de kerstvakantie voorbij is! Ben zo gewend geraakt aan dat uitslapen! De kids waren ook allebei nog in diepe slaap, dus heb L.ukas met bruut geweld moeten wakker maken. Arm mannetje. En het ergste is dat ik morgen weer moet werken en er du nog vroeger uit moet! Aargh!

Nou ja, genoeg geklaag! Hoe is het hier? Ga ff bijlezen. Tot zo!

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

CM, oei dat zal tegenvallen ja!

I. begrijpt duidelijk niet veel van mijn zwangerschap, haha, als ze op mijn buik wijst zegt ze baby maar sinds vandaag trekt ze elke keer haar eigen trui omhoog, wijst op haar eigen buik en daar zit dan volgens haar ook een baby in :D logisch natuurlijk.

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ am, ik vind jurk nummer 3 en 5 het leukst. Oh lees dat je je keuze hebt gemaakt maar dat 'ie uitverkocht is. Balen!

@ lz, leuk een klingel meeting! Heb nu ook wel weer zin in volgende week! Jopen dat ik dit ke zonderr cartroubles op tijd aan kom! Haha!

@ kris, oh wat vervelend die onzekerheid! Ik zou. Toch voor de zekerheid een testje aan wagen.

@ am, het is ook best lastig om partime te voeden in combi met vast voedsel. Maar je hebt het superlang gedaan, dus je mag zeker trots zijn op jezelf!

@ eylem, oh ga je zelf brood bakken? Lekker! Die geur van versgebakken brood is altijd heerlijk!

6. smile17

smile17 Niet meer actief

@Eylem hopelijk blijft de baby dan nog even zitten maar raar 36 weken je zou dan eerder 37 denken toch?
    Hihi die I heeft ook baby in buik.

@CM tegenvaller dan weer he om vroeg op te moeten staan. Succes vandaag

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik hoor N.oa wakker worden dus die ga ik uit bed plukken.

Ze had trouwens vannacht voor het eerst sinds ik me kan herinneneren een poepluier 's nachts. Was sowieso een geweldige nacht, want eerst had L.ukas in zijn bed geplast, toen werd N.oa wakker om dat ze haar lala (=drinken) wilde. Toen hoorde ik gedrup en bleek manlief het dakraa op zolder open te hebben laten staan en regende het naar binnen, dus kon ik de zolder dweilen en daarna werd N.oa weer wakker omdat ze gepoept had!

8. smile17

smile17 Niet meer actief

@Cm jeetje wat een nacht had je achter de rug en dan nog ook nog de eerste dag vroeg op na vakantie dan is het extra zwaar

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ smile, ja erg he! heb ook ontzettend medelijden met mezelf! Dus heb ik besloten de stofzuiger even een ochtendje te laten staan en straks lekker op de koffie te gaan bij mijn ouders. Dat is ook wel eens lekker! ;);)

10. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    heey meiden ik kom even flabbergasted binnen!!

net bij de ha geweest voor me klachten die ik al een een week of 3 heb
    duizeligheid misselijkheid draaierig

ze kon niks vinden behalve dat me bloeddruk 110/70
    en toen schoot ik in paniek
    dat is hetzelfde bloeddruk wat ik heb als ik zwanger ben !!
    allebei de zwangerschappen was dat me bloeddruk

dus heb ik nu bloed laten prikken ook voor andere dingen maar ook dus voor een zwangerschap
    maarja dan is het de vraag als het zo zou zijn hoelang ben ik al zwanger ! want heb gewoon elke keer in me stopweek netjes me menstruatie gehad, en dan kon volgens de dokter want het is maar een ontrekkingsbloeding

dit komt dus echt even flabbergasted aan want heb hier dus echt niet aan gedacht

ik ga zo even bijlezen T is een beetje zeurderig
    is niet helemaal lekker

11. smile17

smile17 Niet meer actief

heel goed CM even lekker de tijd voor jezelf nemen dat stofzuigen komt morgen wel weer hopelijk na een goede nacht rust

12. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Kris
    lees mijn verhaal hier ook gewoon netjes de pil
    en ook allemaal klachten die al een week of 3 zijn en die ook met vlagen komen
    ik dacht ook niet aan een zwangerschap tot ik vanochtend bij de dokter kwam die dacht daar dus wel aan omdat ze voor de rest niks kon vinden

am jammer van de bv maar je moet maar zo denken je hebt 6 mooie maanden bv gegeven

eylem irri scooter door de straat met z'n herrie

cm meid je hoeft toch niet elke dag wat te doen en als je zo moe bent lekker laten liggen

ohja hier voor de zekerheid dus even geen ibuprofen slikken tot ik de bloed uit slagen weet
    maar het zal allemaal wel niet zo zijn
    heb vaker vage klachten

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ lm, oei, even spannend dus!

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Spannend LM, wanneer krijg je de uitslag? Knap dat je nog kan wachten, ik was meteen naar het Kruidvat gerend waarschijnlijk, haha! Sterkte met wachten, kan me voorstellen dat dit wel even een grote verrassing zou zijn als het zo is!

CM, lekker relaxt toch, koffie drinken bij je ouders!

Hier is de keuken weer schoon, was uitgehangen....nu even een appeltje eten met Irem en dan wat boodschappen halen, het weer ziet er vriendelijk uit zowaar!

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nou had ik toch van de week die drie jurkjes gezien op MP? Ik had een bod van 11 euro gedaan en kreeg een tegenbod van 12,50. Prima, dus ik heb vrijdagavond een berichtje gestuurd dat ik akkoord ging en als ze hun rekeningnummer zouden sturen, ik het geld zaterdag over zou maken. Dus dat heb ik gedaan. Gelijk zaterdag ook een mailtje gestuurd met een printscreen van mijn ING dat het bij mij was afgeschreven, met de mededeling erbij dat ze het waarschijnlijk pas maandag op,de rekening zouden hebben ivm het weekend. Nou heb ik dus helemaal niets meer gehoord. Je zou verwachten dat ze dan wel een mailtje terug zou sturen. Begin nu een beetje paranoia te worden. Nou ja, wacht nog maar even af. Misschien wachten ze tot ze daadwerkelijk zien dat het binnen is en sturen ze dan een mailtje. Of sturen ze gelijk het pakketje op vandaag.

16. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ik krijg morgen de uitslag alleen voor de zwangerschap op de rest moet ik nog even wachten
    maarja vind morgen dus wel even super spannend
    eylem naja ik ben er niet echt mee bezig natuurlijk!
    bij N en T was ik er bewust mee bezig
    nu komt het echt een beetje flabbergasted
    we hadden namelijk toch echt andere plannen
    en kan het ook niet echt vatten omdat ik netjes me pil heb geslikt de afgelopen maanden

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

CM, is vaak genoeg hoor dat ze het meteen opsturen, of pas een mailtje sturen als het onderweg is. Niet meteen zorgen maken :) komt goed!

LM ja ik begrijp dat je er niet mee bezig was maar ik zou toch meteen zelf een test doen, haha. Overigens als je echt elke dag de pil hebt geslikt en niet ziek bent geweest is de kans wel iniminieklein dat je zwanger bent

18. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ik slik natuurlijk me ibuprofen maar de dokter zei toen dat het geen kwaad kan in combinatie met de pil ;)

maar ik zie het wel ik acht zelf de kans ook klein
    maarja je hebt de natuur nooit in de hand ;)

19. smile17

smile17 Niet meer actief

@Lm jeetje spannend hoor. Krijg je morgenochtend vroeg al de uitslag. Inderdaad maar even geen ibu nemen dan.

@CM hmm tja ik houdt daar ook niet van waarom reageren mensen niet gewoon even netjes. Hopelijk krijg je vandaag bericht dat het is verstuurd.

20. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    nee smile kan hier voor uitslagen pas bellen na 14.00
    maar zit morgen toch heel de dag op babylon

Deel Deze Pagina