Bij L.ukas 3 weken in het ziekenhuis gelegen, waarbij ik de eerste twee weken ook echt niet uit bed mocht komen, nergens voor. Verschrikkelijk! Daarna thuis plat. Bij N.oa drie dagen in het ziekenhuis en daarna thuis, maar mocht wel iets meer doen dan bij L.ukas. Gelukkig ging hij al naar school en had hele lieve buurtjes die hem naar school brachten en haalden en zo.
Ik had trouwens funneling. Dat houdt in dat de baarmoederhals door weeen van binnenuit open gaat staan. Bij L.ukas was het al zo ver open dat de vruchtzak erin gezakt was. Vandaar dat ik echt helemaal plat moest, zodat hij niet verder erin zou zakken. De eerste week in het ZH lag ik ook met het voeteneind van mijn bed omhoog. Heel irritant!
@Cm, jeetje dat is best heftig zeg. Kun je je toch bijna niet voorstellen dat je een week of 10 niks anders kan en mag als liggen...pff lijkt me erg zwaar. Ik duik me bedje in manlief is weer aan het gamen dus ik ga boven nog maar even tv kijken en dan slapen. Fijne avond nog en slaap lekker voor straks.
Ik ga ook afsluiten, lap is bijna leeg en zit warm te worden op de bank dus te lui om de lader te pakken. Tot morgen!!!
@akoya: lekker uitzieken morgen hoor: Anders dan blijf je er mee rond lopen en das ook niets... @am: leuke kleertjes!! @ingrid:ik maak me ook niet druk hoor over hoofdje...T.omas heeft ook klein koppie en veel kindjes hier ook zo te lezen, dus nothing to worrie about....Fijn dat ze nu wel interesse hadden in de opname van N.oah! Toch wel fijn dat je 'gehoord' wordt! @lovely: wat leuk dat je zelf een taart gaat maken! Ik ben vandaag ook weer in de weer geweest met cupcakes en vandeweek nog een taart maken Leuk, leuk!! @jewe: goed geslaagd: leuke kleuren ook! @caro: hoop dat je man heel terugkomt!! en toen zaten we ineens alweer in deel 3!! dat gaat snel dames!! @akoya: slaap lekker! @eylem: hoop dat je je snel beter voelt meis, zwanger én ziek zijn is helemaal niets! Duim dat I. weer lekker uitslaapt! Fijn dat nichtje nog geen intsluiting heeft...beebje moet nog even binnen blijven...Hot coldrex mag je ook niet hebben als je zwanger bent!! @lovely: slaap lekker! @caro: funneling: nog nooit van gehoord...maar lijkt me idd wel vervelend om helemaal plat en rust te moerten hebben...gelukkig voor je lieve buurtjes! scheelt een hoop! @jewe: slaap lekker!
@ Jewe & Ingrid: Slaap lekker. @ Caro: Vreselijk zeg dat je zo lang plat moest liggen. Pfff, A.'s goede voornemen voor 2012 was om meer "quality-time" thuis door te brengen. Nou, is goed begonnen (NOT!!!), want vanavond ging hij al langs mijn vader en stiefmoeder om een kopje koffie te drinken. Alsof we hier thuis geen koffie hebben....wél dus, hij had het notabene zelf gezet . En dan wel verwachten dat ik gelijk de laptop aan de kant zet als hij thuis komt. Dat HAAT ik dus echt hè :x.
@ jewe, tja, je hebt het er wel voor over he! Maar het is wel de reden van het grote leeftijdsverschil tussen de kids. Ik wilde niet weer zo lang plat moeten met een peuter in huis.
@ am, oh bah, lekker irritant zeg! Hier had manlief altijd zo veel commentaar als ik op mijn telefoon wordfeud zat te spelen. Nou, sinds gister heeft hijj het zelf en is niet meer van zijn telefoon weg te slaan! @ franka, hij is al heelhuids thuis hoor. Hij kwam vanmiddag om 3 uur thuis. Het waaide erg vlagerig, dus na een uurtje hield hij het voor gezien.
Ja, want het is een afwijking van mijn baarmoederhals. En in combi met harde buiken dus een potentieel gevaar voor vroeggeboorte.
Mannen ... Hier altijd gezeur dat ik op de laptop zit als hij tv kijkt (alsof ik "gezellig" mee voetbal of 1 of ander oorlogsprogramma ga kijken), maar als ik iets kijk wat hij niet leuk vindt gaat ie ook op de laptop. Dus waar hebben we het dan in godsnaam over...
Goedemorgen, CM jeetje wat heavy zeg, allebei de keren toch zo'n 10 weken plat. Lijkt me vreselijk! Maar goed, het moet natuurlijk. Am, oh lekker ja, dat soort opmerkingen....mannen Franka, oh ik dacht dat hot coldrex misschien wel mocht, er zit geloof ik alleen vit. C en paracetamol in? Maar goed ik lust het toch niet Pff ik ben gebroken, wat een nacht en nu eens niet door I. maar gewoon door mezelf, heb de halve nacht wakker gelegen met mijn gesnotter. BAH. I. heeft gelukkig goed geslapen tot 6.30. En nu is het WEER van dat pestweer :x ik krijg er wat van! Ik ga nu even verder in mezelf mopperen