trouwens n is nu 2 dagen speenloos komt ze net naar me toe mama ik slaap nou zonder speen mag ik dan me duim in me mond en die kan ik natuurlijk niet eraf haken
@Kris, oh dat is even schrikken. Zou er toch een testje aan wagen denk ik. Die onzekerheid is ook niks. @Lm, Jij ook al in spanning. Morrgen weet je meer. Spannend. @Am, Je hebt het tot 6 maanden al gered, dat is ook al een hele prestatie vind ik. @Cm, at een beroerde nacht. Groot gelijk dat je de stofzuiger lekker in de hoek laat staan. @Eylem, je hebt het echt te pakken met het brood bakken, lekker hoor. Ruikt altijd zo lekker in huis, vers brood. @Ingrid en N heel veel succes vandaag.
@ Caro: Oh, pffff, vreselijk hè als je er dan ineens weer zo vroeg uit moet. ARGH! Wat een nacht zeg. Vreselijk . @ Eylem: LOL , hahahaha, die I.! @ LM: Nou ja, ik denk dat als je aan de pil bent de kans op een zwangerschap klein is als je m gewoon netjes en consequent geslikt hebt.
en dat heb ik nu voor de verandering ook echt consequent gedaan en ben behalve verkoudheid ook niet ziek geweest dus ik vind het eigenlijkk van mezelf ook niet echt gek dat ik daar niet aan denk ik denk ook zelf echt wel dat het niet zo is maarja even laten uitsluiten,
Hoi hoi allemaal! @CM: leuk soeljen!!!!!!! Ik heb dr zin an!!!! @Kris: oooooh spannend!!! Ik zou denk ik toch een testje wagen! @AM: ik vind het echt super dat je het zo lang hebt volgehouden joh! Ik was na vier maanden een droge put! @Ingrid: meis heel veel succes vandaag! Denk aan jullie! @Hier: Pffffff wat een takkenacht hebben wij gehad. E. lag om half 12 nog te krijsen...en was om half 6 alweer van de partij. Maar goed... Verder ben ik aan het kijken naar fotografen en hebben er eentje gezien die echt super ontroerende reportages maakt, maar die zijn dan ook om te janken zo duur! Gelukkig zijn er ook hele goede alternatieven! Verder heel bijzonder......we hebben een gesprek gehad met de moeder van R. Heb ooit verteld dat we helemaal geen contact meer hadden door verschillende omstandigheden. Nu er een bruiloft in het verschiet ligt wilde we toch kijken of er iets aan die situatie gedaan kon worden. Gesprek is heel goed verlopen en de deur staat weer op een kier. Merk aan R. dat het hem heel goed doet en als hij gelukkig is ben ik het natuurlijk ook. Daarbij is het voor de kinderen ook super als ze nog een oma hebben...
@Wonder, wat fijn dat de deur weer op een kier staat. Het blijft toch zijn moeder dus kan me voorstellen dat het hem zeker wat doet.
wonder balen van je nacht!! en wat fijn dat de deur weer op een kier staat tis en blijft altijd lastig met schoonmoeders
Ja alleen zal vooral zij moeten laten zien dat R. OOK haar zoon is en blijft....en vooral daar zit hem het probleem. Er was weinig belangstelling van haar kan voor hem en zijn gezin. Maar goed....we zien wel wat de toekomst gaat brengen...het begin is er....
Die schoonloeders...die weten wat . Ik vraag me wel eens af hoe onze schoondochter(s) e/o -zonen later over ons praten .
Hm, net mijn vader aan de telefoon gehad. Die was bij de ha geweest, want heeft al een paar keer gehad dat hij ineens opgezwollen gewrichten kreeg (teen, knie etc.) en nu denkt de ha aan een infectie. Dus hij moet zo straks bloed laten prikken (HIEP HOI! Hij HAAT naalden. Held...). Ben benieuwd wat daaruit komt...
@AM: GO A!!!!!!!!!!!Wat fijn zeg! En die arme pa van je! @LM: ik hoop dat ze idd vol lof over ons praten!
Ik ben weer terug van het weekje wintersport. Echt superleuk gehad!! Was alleen nog ziek geworden daar. Dat was wat minder... De één na laatste dag was het noodweer. Gigantisch stormen en sneeuwen. 's Avonds viel de stroom uit en die ging dus ook niet meer aan... De volgende morgen hadden we besloten om alvast naar huis te gaan. We zouden anders na het skiën gaan rijden, maar de liften deden het niet dus mooi naar huis. Zijn 1.5 uur bezig geweest met het uitgraven van de auto. Wat een sneeuw! Vervolgens met sneeuwkettingen de berg af. Gelukkig konden we de rest van de weg lekker door rijden. En thuis de verrassing van manlief! :-D Die had de hele week hard gewerkt. Alles geverfd, nieuwe meubels (hadden we samen al naar gekeken, maar als verrassing had hij ze gekocht en stonden ze al in huis), alle slaapkamers af, overal lampen opgehangen. Echt helemaal geweldig!! Meeting, ik moet nog even kijken of ik wel kan. Ik heb geen auto en wel twee kids. Misschien kan ik met Cloe meerijden, dat kan ik nog wel even vragen, maar 3 autostoeltjes passen niet achterin. Mijn moeder even vragen of ze op wil passen op L anders. Jullie horen nog.
@ wonder, wat fijn voor R. dat er misschien toch weer mogelijkheid tot contact is. zou voor de kids ook leuk zijn. Even afwachten dus! Moeilijk he, fotografen! Bij ons heeft een collega van mij van destijds de foto's gemaakt. Hij deed dat ernaast zeg maar. Echt supermooie foto's geworden en goed betaalbaar! Maar je kunt natuurlijk ook wel sturen wat voor soort foto's je wilt hebben en eventueel wat voorbeelden laten zien, zodat de fotograaf een beetje een idee heeft wat voor kant je op wilt. Misschien wordt ik later ook wel een vreselijke schoonmoeder, maar ik kan me toch echt niet voorstellen dat ik geen contact meer zou willen met een van mijn kinderen! @ am, jeuj A.! You go girl! Hmmm, hopelijk is het niets ernstigs bij je vader... @ ka, wat superlief van je man! Foto van de nieuwe meubels? Ik hoop dat je wel wat kunt regelen! Zou erg jammer zijn als je niet kunt komen! Waar woon jij ook al weer?
Oja, ik heb te vroeg geklaagd over MP! Kreeg net keurig een mailtje dat het geld binnen was en het pakketje onderweg!