APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Ka: Ja zeg, ik las het op FB. Zowel van al die sneeuw, als van de verrassing van je man. Wat heerlijk thuis komen zeg! Echt een super-goeie actie van je man.
    Oooohhhhh, wel komen hoor!!!!

Caro: Hahaha, ik ben ook altijd zo ongeduldig :D.

Zo, beide kids liggen op bed en zijn gelijk lief gaan slapen. Ik heb de reiswieg van de duo afgehaald en het 2e zitje erop gemaakt voor T. Ook gelijk de Lodger Bunker voor T. in het zitje geïnstalleerd en dat kreng gelijk maar in de gang gezet, heb ik het gesleep ermee tenminste vast gehad. Wat een gedoe'tje is dat zeg ;). Nu ga ik maar eens lekker een kopje thee zetten. En dan kan ik als de kids wakker worden naar de C1000 lopen. Of ze moeten lang slapen, dan moet ik eerst T. nog even van een sloot melk voorzien. Maar goed, dat zien we straks wel. Nou nou, wat een boeiend relaas van mij weer *GAAP* ;).

2. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Gelukkig maar cm vind het best griezelig

Kaa wauw wat lief !!!!
    Foto!!

3. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Am heerlijk he als de kids lief gaan slapen
    T is hier ook lief gaan slapen

Hij slaapt trouwens goed in zijn peuterbedje
    Vanochten was T in bed gekropen bij N
    Dat was nou weer niet de bedoeling
    Dus dat moet ik hem nog leren
    Laat nu wel zijn slaapzak uit omdat als die bij N in bed klimt
    Ik het gevaarlijk vindt met een slaapzak,
    Maar gauw de kamer van T klaarmaken

4. Amethist

Leuke actie van o.a. de fotografe die onze bruidsreportage heeft gedaan, je kindje op de foto met zijn/haar favoriete knuffel. Het is op vrijdag 20 januari, dan kan ik niet omdat ik moet werken, maar misschien vindt iemand van jullie het leuk. Het is wel in Utrecht, dus niet voor iedereen echt in de buurt.

Utrecht - Leidsche Rijn - Knuffeldag
    Info Knuffeldag - [KlikKlak.Nu]

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ am, ja, ik zou zelf al gelijk een mailtje terug gestuurd hebben, maar niet iedereen zit hetzelfde in elkaar....

@ lm, ah, die T.! Lekker bij zijn zus in bed gekropen!

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Grappig idee!

7. Amethist

Ja, ik vond het ook leuk. En ik ken de fotografe dus, maar ja, het is op een vrijdag, dus dan gaat het feest voor ons helaas niet door :(.

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Jammer. Kan grote A. ook niet iets eerder weg of zo?

Trouwens ik realiseer me net dat jullie grote en kleine A. hebben, maar ook grote en kleine T.! Haha, grappig! :D

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ka, welkom terug! Wat een leuke actie van je man!

Am, hele verbouwing achter de rug dus ;) . Wel fijn als het allemaal maar weer goed zit. JEEEJ wat goed van A.!

Wonder, dat zou echt fijn zijn als er toch weer een mogelijkheid tot contact is.

CM, gelukkig dat het goed is gegaan met het pakketje van MP!

Ik zit hier te wachten tot I. wakker wordt ;) de afgelopen week sliep ze elke keer een half uurtje of een uur en nu is ze al 2 uur stil dus ja nu verveel ik me :p . Brood was echt goed gelukt, I. heeft zelfs eerst haar boterham opgegeten en daarna pas haar krentenbol, nou dat is een wonder an sich, hahaha.

10. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    CM ik woon in Kampen. Zal Cloe wel even een berichtje doen of ik met haar mee kan rijden.

Maak morgen even wat foto's. Moet zo naar het werk, slaapdienst. Alleen nog nieuwe eetkamerstoelen en 1 of 2 fauteuils (wat schrijf je dat raar zeg!).

LM wat goed dat T in een peuterbed slaapt! E is er eigenlijk ook aan toe. Ze is al 1 keer uit haar ledikant gestuiterd. Daarna heeft ze het gelukkig nooit meer gedaan. Maar ik ben bang dat ze continu alle kasten leeg gaat trekken.

AM leuke fotoactie zeg!

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Heb jij een broodbakmachine of doe je het gewoon in de oven bakken? En gebruik je een mix of maak je het deeg helemaal zelf?

12. Amethist

Hahahaha, ja idd, we hebben 2 A's en 2 T's :D.

A. eerder weg? Dat hij gaat bedoel je? Hm, nee ik wil dan wel zelf mee. En ik bedoel meer dat ik dan dus vrij moet nemen en dat vind ik dan ook weer niet zo nodig.

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Wij hebben over twee weken die fotoshoot. Moet nog even bedenken wat ik de kids aan ga doen. Vind het wel leuk als het bij elkaar past. Vind het ook wel leuk om bijv. alle vier de kids in iets van spijkerstof en iets wit te doen. N.oa bijvoorbeeld een wit shirtje en witte maillot met spijkerjurkje, L.ukas spijkerbroek met witte blouse, mijn neefje in spijkerbroek met wit shirt, mijn nichtje in spijkerrok met witte blouse ofzo. Maar dat is dan wel leuk voor één of twee foto's maar niet voor allemaal. En heb niet zo'n zin om halverwege een verkleedpartij te doen met die twee kleintjes.

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik ganog even wat nuttigs doen.... Tot later!

15. Amethist

@ Caro: Ja, lastig om te bedenken wat ze aan te doen voor de foto's. Ik vind het ook altijd moeilijk om te bedenken wat nou mooi staat op foto's het is idd wel het leukste als het wat bij elkaar past.

16. Amethist

@ Eylem: Een Turkse collega van mijn moeder heet Nefiye. Ze noemen haar daar allemaal "Naffajee", is dat ook echt hoe je het uitspreekt, of moet het iets compleet anders zijn?

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik bak in de oven, en maak het deeg helemaal zelluf :D valt echt erg mee, alleen het rijzen duurt lang (2 keer).

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik zou zeggen dat het Ne-fie-ye (met een korte e) is. Want I.'s 2e naam is Serife (met kronkeltje onder de s), dat lijkt erop, en dat spreek je ook uit als sje-rie-fe met twee keer een korte e.

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

I. heeft al helemaal door hoe mijn telefoon werkt joh :$ er staat een app met dierengeluiden op dus daar zit ze mee te spelen maar inmiddels heeft ze ook door hoe ze terug kan naar het hoofdmenu en dan scrollt ze even door alle foto's en belt ze in een onbewaakt ogenblik net even haar vader op :$ :D

Oh en nu zit ze op ZP :cool:

20. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Haha die I
    En leuk brood zellf maken

En am daar zou ik ook geen vrij voor vragen
    Tis wel heel jammer maarja

Hier is T alweer wakker