APRIL-mama's 2010 deel III

Discussion in 'De mama's' started by Amethist, Jan 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

LOL :D! A. mag echt niet met mijn mobiel spelen. Ze vindt het nog steeds hilarisch om alles op de grond te gooien en laat mijn mobieltje daar nou net niet van houden. Ze mag wel eens met de huistelefoon die ik dan op toetsenblokkering zet. Maar ze houdt 'm dan wel echt bij haar oor alsof ze aan het bellen is. Echt komisch om te zien is dat :D.

2. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    Telefoon
    Ik weet van me vriendin haar dochtertje dat die regelmatig ab smsdr of belde A stond natuurlijk als 1ste in haar telefoonboek haha

3. caromama

caromama VIP lid

Jan 23, 2007
    9,017
    5
    38
    N.oa had ook al snel door hoe ze mijn telefoon van de beveiliging moest swypen. Dus nu heb ik er een beveiliging opgezet waarbij je een bepaald patroon moet tekenen. Hopelijk duurt het nog wel even voor dat ze dat snapt!

De Ipad heeft ze trouwens ook al helemaal door! Echt bizar!

4. caromama

caromama VIP lid

Jan 23, 2007
    9,017
    5
    38
    Grrr, ik vind het zo irritant als ik voor Jan met de korte achternaam naar school loop! Heb me helemaal moeten haasten en dan kom ik daar en gaat ie bij een vriendje spelen! Zucht. Nou ja, leuk voor hem natuurlijk, maar als ze dat nou gewoon eens tussen de middag alvast af zouden spreken voor na school!

5. caromama

caromama VIP lid

Jan 23, 2007
    9,017
    5
    38
    Nou, ik ga weer verder met strijken!

6. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    Pff strijken moet ik ook nog !!
    Haha die l.ukas niet echt slim nee

7. smile17

smile17 Niet meer actief

@Am yeah wat goed van A wie weet heeft ze het zaterdag helemaal onder de knie en kunnen we het allemaal zien.

@CM fijn het pakketje is onderweg.

@KA jeetje wat een verrassing van je man.

@LM goed hoor dat N nu zonder speen is en gezellig dat ze zo samen in bed liggen.

Telefoon N.oelle heeft de I-phone ook helemaal door. Zit regelmatig foto's en film te kijken en sommige apps vind ze ook echt leuk. Zoals Tom de kat kennen jullie die? Echt een aanrader ze ligt altijd in een deuk.

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Haha, I. vind die Tom de kat maar een eng beest :D

9. Amethist

App's :(....Tom de Kat :(... Ik heb gewoon heel ouderwets een telefoon zonder internet en allerlei toeters en bellen :).

10. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

Oct 18, 2007
    12,598
    1,244
    113
    Gelderland
    @LM: zo hey die T. al in een peuterbed! Leuk....hier begin ik er nog niet aan, want dat breekt miss E. hier de hele tent af! :D

@CM: leuk idee wat je hebt qua kleding van de shoot. Ik vind zelf wit altijd erg mooi op foto's!

@AM: wat een leuke idee om je kind vast te leggen met zijn haar lievelingsknuffel. Jammer dat het op een vrijdag is!

@Eylem: ja hier ook van die kids die de telefoon nog eerder door hebben dan ik hahaha...leuk is dat. Mijn moeder maakte vroeger het deeg van de pizza ook zelf en ik kan me idd nog herinneren dat het dan twee keer moest rijzen.

@Hier: R. is vanmorgen vertrokken naar Turkije. Eylem, met welke maatschappij vliegen jullie meestal? Hij vliegt nu met Turkish airlines...en laat nou net twee weken geleden dat vliegongeluk weer op tv zijn:cool::(

Zit verder nog met smart te wachten op de definitieve offerte van de locatie!!! AM en CM...ook ik ben een jantje ongeduld!:D

11. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    wonder jaaa T klom steeds uit bed en ging moeilijker naar bed nu gaat ie gewoon meteen weer lief slapen

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

Oct 18, 2007
    12,598
    1,244
    113
    Gelderland
    Ja fijn hoor!

13. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    jaa tis ook wel weer lief om te zien alleen vanochtend om half 6 zat ie al bij N in haar bed haha,
    dat A dus maar gauw die andere kamer mag klaar maken voor T zodat ie ook zijn eigen kamertje weer heeft

14. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    o my god !!!! rtl4 over een moeder die met kind wegzakt door de grond heen
    man probeerde hun nog te redden door moeder omhoog te trekken maar het kindje viel uit de kinderwagen
    kind is dus gewoon spoorloos :$
    het zou je maar gebeuren afschuwelijk!!!

15. Amethist

My god zeg, A. is hier even een perfect staaltje drama aan het weggeven...iemand nog geïnteresseerd in acteerles ;)...echt hoor, The bold and the beautiful is er niks bij :cool:. Beetje jammer wel dat dus ook T. nu niet kan slapen...

16. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    ik zeg filmen hahaha als ze ooit gaat trouwen:p:p:p

17. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Nog niks terug gelezen, maar zit er even door heen. M'n moeder moest vandaag weer naar de oncoloog en nu blijkt dus dat ze ook uitzaaiingen heeft in de long, liezen en buik. De vorige keren hebben ze daar helemaal niks over gezegd. Alleen dat er uitzaaiingen zaten in de rug. Ze hopen dus de 25e alls ze weer in de scans moet dat de tumor en uitzaaiingen voldoende geslonken zijn om te kunnen opereren. De arts zei al wel dat ze de rest van haar leven aan de chemopillen zit als ze kunnen opereren. Het zal een chronische vorm van kanker worden.
    Al dat nieuws voeld als een keiharde klap in je gezicht. Wanneer houdt het op...ze voeld zich zo goed...ze is zo optimistisch...wanneer krijgt ze eindelijk eens goed nieuws te horen.
    Kutzooi! sorry.

18. Amethist

@ Jewe: Oh meisje toch, wat een vreselijk nieuws :(. Hele dikke KNUF!

19. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    jewe dikke knuf meid!!!
    even geen woorden voor

20. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798