Goeiemorgen Hier net wakker Cm jeetje dat is ook heftig dan Goeiemorgen eylem balen dat je zn slechte nacht hebt gehad Frankaa jaAa het lijkt me leuk om te doen Heb nog wat gereedschap liggen om een taart open tye snijden en een spuitzak maar in ridderkerk moet ik nog heen ik ga eerst oefenen haha Am herkenbaaar zo is mijn A ook dus snap je frustratie
Zo wat een nacht klaas vaak is de weg naar mijn huis kwijt Heb dus nu alweer hoofdpijn van het slechte slapen #datwordteenlangedag
Goeiemorgen Ik kon jullie gewoon bijna niet vinden...hihi....LEUK deel drie alweer! @CM: jemig joh wat een verhaal dat je zolang plat hebt moeten liggen... @meeting: super veel zin in! @Hier: J.annes word ik op het moment serieus gestoord van....het is een super lieve hond maar mijn god wat zit die in de pubertijd zeg!
Goedemoppermorgen Zeg, ik vond jullie al steeds zo moeilijk en dan nu stiekem een deel 3 openen, zoek me een breuk Wonder: het is een faaaaaaaaaaaseeeeeeeeee Gisteravond gewoon 3 dakpannen van het dak hier gewaaid, moest man nog het dak op! Nu gelukkig minder wind en geen regen, voor zolang het duurt... Bijna meeting!! Moeten we nog een lijstje/ verdeling maken van spulletjes wat we mee moeten nemen? Speelgoed oid?? Ik hoop dat alle zieken snel opknappen!
Goedemorgen! @ eylem, oh balen joh van je nacht. Gelukkig beginnen I. d'r wakker wordt tijden wat meer op ochtend te lijken ipv nacht! Hier is het helemaal geen slecht weer! Zonnetje schijnt! Ik stuur wel een paar stralen jouw kant op! @ wonder, ah die Jannes! @ lz, heeft hij hopelijk geen hoogtevrees?! Hier heeft het gister ook loeihard gewaaid, maar gelukkig geen schade! @ plat liggen, vind het eigenlijk wel grappig dat sommige van jullie zo verbaasd reageren terwijl die ook in het zwangerschapstopic al meeschreven! Die hebben het toch soort van "live" meegemaakt! Misschien wel een goed teken. Hebben jullie me tenminste niet onthouden als die zeur die zo lang plat moest! Hahaha!
Jeetje deel 3 alweer! haha, ik was jullie gewoon kwijt Am, lekker zeg vanaf nu twee dagen werken! Grrr goed begin van een goed voornemen Ik zou daar ook niet tegen kunnen hoor! Akoya, hoop dat je je vandaag beter voelt! Eylem, fijn dat het nog goed gaat met manliefs nichtje! Balen dat je zo beroerd bent, en van je nacht! CM, jeetje wat heftig dat je tijdens je zwangerschappen zo lang plat moest liggen! Ik had trouwens ook nog nooit van funneling gehoord! Wonder, lekker dan dat je zo gek wordt van Jannes! Ik heb ook echt heel veel zin in de meeting! LZ, zo drie dakpannen van het huis afgewaaid, schrok je je geen ongeluk? haha, twee jaar geleden is er bij ons eentje eraf gewaaid, en dat maakte al een hels kabaal! LM, jij ook al zo slecht geslapen! Hoop dat je hoofdpijn snel weg is! Ik heb een nergens zin in dag haha, heb me zelfs nog niet eens aangekleed
Betrapt Haaaai meiden, Ik kom even onder werktijd langswaaien... het is zo'n gekkenhuis zowel thuis als op het werk haha. Feestdagen waren eigenlijk best leuk, oud & nieuw ook.. Het was heel dubbel inderdaad, maar toch nog gezellig ! Hoe gaat het met jullie allemaal ??
Hihi, je ziet he he! Je kunt hier niet ongemerkt meespieken! Hier alles goed. Lekker twee weekjes vrij. Heerlijk! Hebben jullie al kijkers voor het huis gehad?
Heeeeerlijk, ik las al dat je aan het uitslapen was terwijl je moest strijken Nee, helemaal niks. Geen reacties of iets.. Wil er in het voorjaar wel vaart achter gaan zetten, alvast met de prijs zakken oid.. We zijn ook ietwat onvoorzichtig met AC geweest, en gezien de snelheid waarmee D.emi en J.ustin onderweg waren, bestaat er een ienieminie kans dat het gelijk weer raak is natuurlijk. Dan moeten we helemaal haast maken met een nieuw huis
Haaaii Mirjam!! Fijn dat je toch genoten hebt van de feestdagen! Logisch dat het dubbel is, maar dat maakt het alleen maar extra fijn dat het toch gezellig was! Hier gaat het ook goed hoor! Kom je de veertiende ook? Volgens mij zag ik je wel tussen het lijstje staan haha
mirjam oe spannend en feestdagen snap dat het dubbel is ! hier blijft oud en nieuw ook altijd dubbel 3 jaar geleden kwam met oud en nieuw me opa toen in coma te liggen en op 3 jan is tie toen overleden en jij bent altijd welkom!! jij hoort bij de oude garde cm ja ik wist wel dat je plat hebt gelegen maar dat het zolang is geweest kan ik me niet meer heugen mssn ook omdat je elke dag online was hahaha ik ga hier iemands zijn luier verschonen een broodje geven en hem naar bed schoppen hahaha ik moet echt nodig wat aan me huishouden doen maar het komt er gewoon niet van !!!!voel me op dit moment weer erg futloos
Gezellig! Ik ben er zelf ook minder vaak als ik zou willen hoor.. Doe wel mijn best om de meiden bij te blijven houden, maar heb ook altijd het gevoel dat ik ze verwaarloos haha
Haha nu gaan jullie me echt uitlachen maar pas over 2 weken.. Gisteravond is Just tot en met het zingen in de kerk gebleven en normaal niet.. Omdat ik even geen pil slik, omdat het zo'n rommeltje was met m'n cyclus bestaat de kans dus.. We waren er allebei niet zo mee bezig eigenlijk. Een derde is van harte welkom hoor, maar liever eerst een ander huis. Omdat ik gisteren m'n eisprong voelde, die voel ik altijd heel sterk, begin in hem nou toch te knijpen...