trusten franka!! haha pams binnenkort komt er 1 in almere ! hoef je niet helemaal meer deze kant op maar mag best hoor !!is wel gezellig
asbest in dat oude metrapol gebouw dat gebouw staat er toch nog geen 60 jaar zolang bestaat almere nog niet eens haha
goeiemorgen wat heb ik spijt dat ik zo laat naar bed ging T werd constant wakker omdat zijn neus helemaal verstopt is en zijn borst echt helemaal vol zit heb gister dan ook maar gepufd met hem oke nu aankleden eten enzz N moet zo naar school
Goedemorgen! Eindelijk weer een nachtje door kunnen slapen! Dat is wel fijn! Zo eerst L.ukas naar school brengen en dan weet ik eigenlijk nog niet wat ik ga doen. Ff boodschaapje denk ik. @ lm, balen van je nacht! Beterschap met T.!
Morning! @ Caro: Geniet van je vrije dagje. @ Primark: Ken ik niet. Hier lekker relaxed op kunnen starten. Om 06.45 uur samen met A. de kindjes uit bed gehaald en voor 07.30 waren ze alle3 de deur uit, dus ik kon op mijn gemakje douchen, aankleden en ontbijten enzo. Zelfs nog even tijd voor zp . Eerst bracht ik de kinderen altijd weg woe-ochtend, maar dat was toch wel erg onhandig (denk: A. al om 07.20 uur de deur uit, ik die dan verder alles alleen moet doen en 2 kinderen in jassen/maxi-cosi/autostoel moet hijsen en dan moet zorgen dat ik uiterlijk 08.10 uur bij mijn nicht ben, terwijl A. op 5 min van mijn nicht werkt. Nu moest alles wel redelijk snelsnel, maar goed, het is gelukt ) Zo, nu dus maar weer eens afsluiten en rustigjes aan richting mijn werk. Toedels!!!
am dan moet je toch echt een x hier heen komen super goedkope kleding voor kids ik koop daar altijd me rompers zitten er 7 in een pak voor 6 euro
Goedemorgen allemaal AM: Wat een heerlijke ochtend dan. Lijkt me zooooo lekker om 's ochtends eens op je gemak te kunnen douchen, aankleden, ontbijten enzo... Hier schiet mijn ontbijt er altijd bij in.. LM: Inderdaad fijn dat die test negatief was dan. Tuurlijk zou het welkom geweest zijn, en zou je er goed voor zorgen. Maar je moet nu eerst even aan jezelf denken Kris al getest ?? Ik schrok om half 6 wakker, droomde van een positieve test. Dus 3 x raden wat ik vanmorgen weer stond te doen in de badkamer Het was een ultra vroege (6 dgn voor Nod) maar weer omo-wit dus ik geloof dat ik nu echt even geduld moet gaan hebben... (Lukt me toch niet, dus morgenochtend weer hetzelfde ritueel waarschijnlijk) Was wel weer misselijk... Waar dat nou vandaan komt !? Had ik bij D & J niet zooooooo vroeg. Het was ook snel weer weg hoor..
Goeiemorgen all! @AM: wat een heerlijke start van de dag! @CM: geniet van je vrije dag... @Mirjam: hihi...dus morgen kunnen we weer testnieuws verwachten? Leuk!!! Maar die misselijkheid is wel apart ja.....zou toch bijna verwachten dat er morgen een ienieminilijntje moet staan. @LM: balen van je nacht. @Hier: mocht tot HALF 9 in mijn bed blijven liggen van de kids!!! WAUWIES....ben er gewoon moe van hahaha...Zo nu eerst een bakkie koffie en dan een boterham...en dan richting Franka....
goeiemorgen meiden !!! Hier ook heerlijk geslapen.. 08.00 was ik wakker, en de kleine om 08.30 Gezellig samen een boterhammetje gegeten, en Mike zit nu nick jr te kijken en mama ff op zp zo leuk, hij kan om sommige tekenfilmpjes helemaal in een deuk liggen, dan lacht ie hardop, en gaat dan wild met zijn benen trappelen, haha !
Wonder, wow, wat een luxe heerlijk zeg! Am, fijn dat de ochtend relaxt is verlopen! Werkze! Mirjam, ik was bij de zwangerschap van I. ook helemaal niet misselijk en deze zwangerschap wel behoorlijk, niet overgeven, maar heel vaak een heel naar misselijk gevoel. Dus het kan zomaar . Spannend allemaal hoor! Primark, nooit geweest, ik zou er ook alleen 's ochtends vroeg willen komen geloof ik. Maar het zit hier niet in de buurt. Hier was I. om 5.30 wakker :x en ze is serieus 2 keer weer braaf gaan liggen en 5 minuutjes stil geweest maar dan begint ze toch weer te roepen, dus ze is gewoon echt uitgeslapen in tegenstelling tot ikzelf. Nou ja. De badkamer is weer tot in de puntjes gepoetst....dat is ook wat waard . Zo meteen naar buiten, moet overal en nergens zijn dus lekker even op pad. Trouwens, we hadden het toch laatst over tellen, I. telt nu dus in het Turks opeens, zo schattig!!! ze begint bij vier