APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    primark leuk !
    Ben 1x in hoofddorp geweest, en een mega tas vol met kleertjes gescoord voor Mike. sokken,slabbers,korte broekjes,zwembroekjes,t-shirts etc.
    En nog wat leuke dingen voor mezelf en mijn man natuurlijk.
    Ik had zo een hele grote tas propvol, en ik was toen maar 120 euro kwijt !

Het was er alleen zoooooo druk...

tis ook niet iets wat je elke week moet doen haha

2. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    eylem balen dat I zo vroeg was
    weet nog goed dat N ook zo vroeg kan erg frusterend
    maar zodra je ze iets kan gaan uitleggen kan je een lampje met tijdschakkelaar kopen en vertellen dat ze niet eerder uit bed mogen komen dan 07.00

3. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Nou nou nou zeg! Dat slaapdrama heeft zich tot diep in de nacht doorgezet. Ze ligt er vanaf half 10 alweer in omdat ze zo moe is, maar precies hetzelfde verhaal. Huilen/gillen/schreeuwen/krijsen! Ze wil je alleen maar om de nek hangen en uit bed. Snap er echt helemaal niks van! Ze heeft nog wat gehad met slapen of verlatingsangst. Ze slaapt tussen de middag wel slecht/niet, maar dat speelt ze gewoon in bed en nu begint ze al te krijsen als je haar in bed zet of het woord bed noemt. Waar komt dat dan vandaan??? Echt een raadsel! Heb geprobeerd om bij haar te blijven in de kamer, maar dan gaat ze niet slapen. Om de 5 minuten terug komen wil ook niet. Dan raakt ze helemaal overstuur. Ik weet het echt niet. Vind het zielig om haar zo te laten huilen als ze bang is.

Eylem wat balen zeg dat I zo vroeg wakker is! Zou fijn zijn inderdaad als je iets met een wekker of lichtje kan doen.

Primark, nog nooit geweest. Wel veel over gelezen op dit forum trouwens.

Pamsie, als ik niet met Chloe mee kan rijden, heb jij dan nog een plekje over voor E en mij?

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemorgen,

Ik zal maar niet zeggen hoe laat wij uit bed kwamen:)

Mir: oh wat spannend!!!

Primark: nooit van gehoord... zal eens googlen.

Ka: wat ontzettend vervelend dat slapen zo'n issue voor E is geworden.... Ik weet van mezelf dat ik op een gegeven moment (was wel nadat ik in het zh had gelegen..) bang was voor de spijlen. Misschien eens op jullie bed proberen?? En waar woon je ook alweer? Je mag ook altijd met mij meerijden.

Het is weer woensdag, dus nationale opruim/schoonmaak/wasdag:cool:

5. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ik woon in Kampen. Volgens mij in de buurt van iemand anders dan Pamsie en Chloe. Misschien dat Ingrid trouwens ook nog die richting op rijdt, maar ze heeft de auto al vol met 3 kids lijkt me.
    Ik wacht Chloe en Pamsie nog wel even af.

LZ ik dacht ook misschien toch maar een peuterbedje van het ledikant maken. Maar dan weet ik zeker dat ze steeds uit haar bedje komt en alles uit de kasten gaat trekken. Haar tweede naam is Sjaak Draak af en toe.
    Schoonmaakse!

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ ka, jeetje wat verrvelend dat het slapen zo'n drama is geworden! Heb helaas geen tips voor je! Hihi, Sjaak Draak! Dat zou ook een goeie naam voor N.oa zijn!

Ik hoop toch wel dat je iemand kunt vinden om mee te rijden zaterdag. Zou wel erg jammer zijn als je niet zou kunnen komen! Helaas voor mij echt te ver uit de buurt!

Hier ligt madam ook sinds 10 uur weer op bed! Sjonge jonge, wat een drama queen weer zeg! Niks is goed, overal om janken! Pffff. Als ze zo ook weer wakker wordt, wordt het een lange middag!

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Oh nee, dat is niet echt in de buurt, ik als topografisch wonder:cool:

Ja, met Sjaak Draak is het lastig als je niet elke keer een verbouwde kamer wilt hebben....... mmmmm moeilijk

*hijst zichzelf nu echt van de bank*

8. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

LZ: Vertel maar, hoe laat is het geworden vanmorgen ?? ;)

Eylem: Vervelend zeg, dat ze zo vroeg wakker wordt. Ik ken het helaas. Vanaf z'n geboorte is Justin al een vroege vogel. Met gemiddeld tussen 5 en 6 wakker... Pas sinds hij niet meer bij ons op de kamer slaapt maar op de kamer bij Demi wordt het langzaamaan wat langer (en natuurlijk maar 1 slaapje nog..).
    Komt ook gedeeltelijk omdat ik hem nu pas hoor als hij roept :) en zelfs dan denk ik af en toe, ach nog heeeeeeeeel even blijven liggen. En valt hij soms ook weer in slaap..

Hoop dat I. wat uit gaat slapen, zeker zo met de bevalling op komst !

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    O blegh, nou regent het weer! Uitgerekend nu ik over 10 minuten naar school moet lopen. Zucht!

10. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ka om de dingen die jij noemt hebben we voor T een peuterbedje aangeschaft
    hij wou ook niet meer naar bed en weerd smiddags ook eerder wakker
    en savonds was het drama

zo even een nieuwe verbanddoos besteld
    met hechtsrips en betadine
    want met 2 van die wilderbrassen heb ik dat vaak nodig

11. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    LM ik heb er ook aan zitten denken inderdaad. Ze is alleen wel heel erg ondernemend en ik denk dat ze niet blijft liggen maar alle kasten open gaat doen en alles eruit gaat trekken. Daar word ik wat minder blij van.

CM hè bah regen! Succes met het lopen naar school!
    Hopen dat N.oa vanmiddag beter te spreken is.

Ik heb foto's gemaakt van de nieuwe meubels. Ze zijn inmiddels onderweg van telefoon naar laptop...

12. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    dacht ik ook de 1ste avond kwam die uit bed maar daarna niet meer
    ja nog 1 x sochtends vroeg bij N in bed

13. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    LM dat viel dus erg mee! Kijk het nog wel even aan en anders toch maar proberen. Heb ook al gedacht om misschien alvast een dekbed te kopen, omdat ze ook altijd zo rommelt de dekens en lakens.

14. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    dekbed kan ook hier hebben we het al een poosje
    maar T vind zijn bed echt leuk nu
    hij roept de hele tijd bed bed bed
    en gaat dus graag naar bed nu

15. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    meiden wat denken jullie ???

N heeft der speen nu niet meer maar nou doet ze der duim steeds vaker in der mond
    nou dacht ik doe er bite-x op maar daar kokhalst ze zo erg van dat ze bijna moet spugen
    zeggen jullie van laat er lekker duimen of nee afleren!??!? vind zo lastig ben namelijk al lang blij dat ze der speen niet meer heeft en dat ze zo goed zonder kan

16. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Bij de hema heb je nu 20% korting op een dekbed en beddengoed. Morgen maar even wat halen. Proberen we dat eerst maar eens.
    De foto's hangen nog ergens in de lucht denk ik en ik moet nu richting het werk. Jullie houden ze nog tegoed!

17. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @am: lekker zo'n relax starten.

@cm: lekker een vrije dag!

@wonder: lekker hoor uitslapen. veel plezier bij franka.

@mirjam: haha even geduld meid!

@kleintje: haha leuk dat mike tekenfilms zo leuk vind. lotte heeft er niet echt interesse voor.

@eylem: wat grappig dat I. in het turks telt. balen dat I. sneller uitgeslapen is dan dat jij dat bent.

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ka wat balen zeg dat ze zo moeilijk slaapt. I. is ook altijd een moeilijke slaper geweest, een paar weken terug had ze ook weer een periode dat ze echt een paar keer een uur heeft staan schreeuwen voor ze ging slapen. Maar ja, als ik zeker weet dat er niets is dan bekijkt ze het maar hoor :) ik blijf gewoon duidelijk, ga elke 5 minuten terug maar leg haar alleen plat in bed, zing een liedje en ga weer weg. Als ik dat hier een paar keer volhou is het meestal snel weer over. En een dekbedje is zeker een aanrader - I. slaapt daarmee wel beter, of wordt in ieder geval minder snel wakker 's nachts en het is ook makkelijker instoppen elke keer, ze heeft hem nu een paar weken.

Hier even wat boodschappen gehaald, ook oa een pyama met een paar knoopjes voor in het ziekenhuis straks; heb alleen maar half verwassen dingen liggen, haha. En met knoopjes is wel handig voor de borstvoeding. Ga zo een boterham maken en dan zal I. toch wel een keer naar bed willen want die loopt dus al bijna 7 uur rond...

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @ka: ohh balen van het slaapdrama, als je niet met chloe mee kan rijden kan je wel met mij mee rijden hoor. moet je het wel even optijd laten weten want dan kan ik valentijn niet mee nemen.

@primark: daar moet je echt geweest zijn. je kan daar zo goedkoop goed scoren. je moet geen design kleding verwachten maar het is prima kwaliteit. er zit er 1 in hoofddorp en 1 in rotterdam en binnenkort ook 1 in almere :D ( dus ook voor jou makkelijk te doen Lz ;) )

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ primark, ken het niet. Toch een keer kijken in R'dam!

@ ka, als je nog geen echt dekbedje wilt, kun je ook haar dekentje in een dekbedovertrekje doen. Dat werkt hier prima. Geen gedoe met lakens en zo. Heb het vanaf haar geboorte al zo gedaan.

Ik denk toch dat N.oa moe was, want ze slaapt nog steeds! Al vanaf 10 uur! L.ukas is inmiddels ook thuis. Hebben net een tosti gegeten en gaan zo maar even knutselen, want het is niet echt buitenspeel weer.

Enne, Lukas heeft weer een nieuwe ticker voor me gemaakt. Hij vond die van Ka zo mooi, maar ik zei dat hij niet precies hetzelfde mocht zijn. Haha!

Deel Deze Pagina