APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Same here!

2. Amethist

Ik heb vandaag trouwens dat blazertje van Only wat ik had besteld binnen gehad. Echt een GAAF ding, en dat voor maar € 29,95 :D. Nu hopen dat ik morgen dat jurkje binnenkrijg.

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik ga trouwens waarschijnlijk naar een 90's feest in Ahoy met allemaal, toen bekende, artiesten. Een vriendin heeft een kaartje over. Lijkt me wel grappig!

Dit staat op de site:
    Met o.a. Captain Hollywood, Culture Beat, Rozalla, T Spoon, Paul Elstak, Flamman & Abraxas, Two Brothers on the 4th Floor, Gijs Staverman (presentatie), Special acts i.v.m. lustrum,
    DJ Coenio and many more!

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Leuk Am! Ben altijd bang dat het tegenvalt als ik iets online besteld heb, dus dan is het extra leuk als het wel helemaal goed is!

5. Amethist

@ Caro: Whahahaha, superleuk naar zo'n fout 90's feest :D.
    Ik bestel best vaak online. Als het tegenvalt stuur ik het gewoon terug.

6. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedenavond!
    Hier ook een sportende man, dus home alone, nou ja alone......

CM: mijn hemel, zou verboden moeten worden scootmobielen IN de supermarkt!

AM: leuk!!! Ben ook altijd gek op pakketjes!

Kris: fijn dat de test nega was.

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Haha, volgens mij hebben alle mannen het meer sporten als goede voornemen!

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Grrrrr!!!:x:x:x weer een stomme herhaling!

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Lm, Kijk dat is nog eens een goed idee: eerst Primark en dan eten haha. Primark helemaal geweldig...het is alleen altijd zo rete druk.

@Cm, jeetje aangereeden door een benidorm basterd :$ Ze zijn soms levens gevaarlijk in die dingen.

@Am, Het jasje is in elk geval al leuk en makkelijk te combineren dus dat is ook al lekker mocht het jurkje niks zijn.

@Kris, negatieve test...dat lucht op toch?

@Miriam, jammer van de nega test...misschien toch nog te vroeg.

Heb vandaag voor morgen vroeg een afspraak gemaakt bij de kapper. Nieuw verfje erin en weer kort wieken. Heerlijk!

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ jewe, leuk naar de kapper! Ik moet mijn moeder even vragen mijn haar weer te verven. Misschien heeft ze vrijdag wel even tijd. Is hoog nodig!

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ja dacht al snel een afspraak maken voor zaterdag om een beetje netjes voor de dag te komen voor jullie :D

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik ben begonnen aan die film met Morgan Freeman, de vorige waar hij dezelfde politie agent speelt heb ik vorige week gekeken...

13. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    AAAARGH ff ego-en hoor.

Mannen :x:x:x

Heb ik de wasbak helemaal met Cif uitgedaan; man poetst tanden, overal tandpasta, dus weer opnieuw.
    Gestofzuigd; man loopt met z'n klossebakken vol zand/bladeren door de woonkamer, overal vuil, dus weer opnieuw.
    WC uitgesopt; man gaat daarna uitgebreid zitten kakken inclusief remsporen, dus weer overnieuw.

En nu.. nu is ie met vrienden de kroeg in. En wie klaart de klus? Ja.. ik weer.

GROMMM!

14. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry dames.. :)

Hoe is het hier?
    Heb al 2 bijleespogingen gedaan.. maar wil maar niet lukken.

Nu ff zitten met kop koffie èn chocolade.

15. Amethist

Zo, heb nog even een spijkerbroekje, overhemdje en pullover voor T. besteld bij Hummbee.

Ik heb voor T. trouwens ook een spijkerbroekje van Noppies, maar dat is zo'n stug ding, die ga ik denk ik maar op Marktplaats zetten.

16. Amethist

*GROM*! Daar kan ik ook zo woest om worden. A. loopt hier altijd met zijn werkschoenen door de woonkamer te banjeren :x.

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    VET irritant

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

Akoya :x:x:x mannen!! Joh ga lekker zitten en laat de boel de boel, morgen weer een dag ;)

Am toevallig dat je dat zegt, ik was vandaag in een boetiekje waar ze ook uitverkoop hadden maar ik vond die broekjes van Noppies zo hard allemaal! Da's toch niks voor zo'n kleintje. Heb trouwens niets gekocht van 50% van een truitje van 35 euro vind ik nog steeds schreeuwend duur :$ en als het nou superleuk was, maar dat was het ook niet.

CM, jeetje wat een enge bejaarde :p

Ga even douchen, ben zo weer terug....

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik heb het idee dat ik die film al gezien heb, maar weet niet meer precies hoe die gaat... ook irri whahahahahaha

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ akoya, oh irritant!
    Ik heb er ook een hekel aan wanneer ik net heb gestofzuigd en manlief dan thuis komt van het strand. Echt overal zand! Van de woonkamer, tot de badkamer en de zolder. Zelfs in ons bed ligt vaak zand! Ik haat zand!

Deel Deze Pagina