@Am misschien dan ook maar eens een testje er tegenaan gooien. Al lijkt me dat een spiraal wel veilig is toch?? Wel vervelend dat je nu zo lang slecht slaapt. @LZ hopelijk wordt het niet een al te dure keuring. Hier werkt dat ook wel eens even eruit tv kijken en dan weer naar bed maar helaas gisteren werkte niets. @KLeintje lekker tot 9.30 slapen Hier ook eentje die altijd op de bank klimt en loopt. Gelukkig is ze wel altijd voorzichtig. Ik kan trouwens echt nergens (op internet dan) leuk behang vinden voor de babykamer. Het is maar voor 1 muurtje de rest is gewoon wit gestucd. Ik ben op zoek naar turquoise/wit/zilver en dan wel iets stoers geen beertjes ofzo nou het lijkt wel niet te krijgen terwijl toen met N hadden ze het in overvloed
Am he wat een vage klachten allemaal....ja ik zou toch even een testje doen. Als je zwanger bent met spiraaltje is dat wel tricky dus dan wil je het wel zsm weten. Kris, sterkte bij de HA, hopelijk kunnen ze je verder helpen met S.! Smile, jeetje wat een dramanacht. Herken het wel, I. slaapt ook niet bij ons in bed, dan gaat ze alleen maar spelen of praten pffff heel leuk maar niet midden in de nacht. LZ zooo wat een aapje heb jij Kleintje ook al zo´n klimgeitje Hier alweer een hele ochtend erop zitten...letterlijk....we zijn alweer vanaf 6.00 uur uit bed :x net boodschappen gedaan en alles en nu doe ik even niks meer
Smile trouwens ik voel de baby voornamelijk bovenin, daar zitten ook de ´harde plekken´ zeg maar, maar ik voel ook weleens wat onderin. Het is ook allemaal een beetje gissen natuurlijk....tenminste ik kan echt niet zeggen of ik nou het hoofdje of het kontje voel.
met 32 weken kan de baby natuurlijk ook nog gewoon draaien.. Wanneer moet je weer naar de vlk ? Nou de huisarts weet het ook niet. Moet nu urine opvangen om uit te sluiten dat ze blaasontsteking heeft en om half 5 even bellen hoe het is als ze zieker wordt wil hij even dat ik bloed ga laten prikken in het zh dan. Kon gelukkig vrij regelen op mijn werk. maar madam zit met 39.5 ( net gemeten ) nu liedjes te zingen naast me al bladerend in wat boekjes, dus in die zin maak ik me niet zo`n zorgen. Maar ja.. we moeten het afwachten. De koorts moet wel gaan zakken..
Kris ja klopt hoor. Moet volgende week dinsdag naar de vk. Hmmm ze klinkt niet echt ziek inderdaad....hopelijk zakt de koorts toch! Poe en urine opvangen, dat lijkt me lastig, heb je zo´n zakje ofzo gekregen?
@Kris ze heeft wel echt hoge koorts raar dat ze zich niet ziek gedraagt zeg maar. Hopelijk knapt ze gewoon snel op. @Eylem hmmm tja ik vond het ook altijd wel moeilijk hoe N.oelle dan lag. De armjes kun je natuurlijk ook voelen maar ik zou inderdaad dinsdag afwachten hopelijk ligt de kleine gewoon goed of gaat alsnog goed liggen.
Hey meiden, Kom ff binnenvallen.... @AM: ik las ff snel je verhaal en moet zeggen dat ik veel overeenkomsten met mezelf zie. Ik had ook allemaal van die vage klachten...achteraf bleek het gewoon door het spiraaltje zelf te komen, maar zou voor de zekerheid wel ff testen.... Verder nog niet echt bijgelezen.... Vanmorgen ben ik op kraamvisite geweest bij een vriendin. Net bevallen van de vierde en oooooooooooh wat een schatje zeg!!!!! Zwijmel!
met een plaszakje, maar het is drama. Dat had de huisarts al voorspelt. Net zat er wat in dus ik gauw naar boven zakje eraf, was het al scheef gaan zitten dus in haar luier terecht gekomen.. ZUCHT.. De huisarts zei al; " dat is leuk joh ? " ( huisarts is een collega van me geweest.. ) En nu ruik ik poep is vast ook niet bevorderlijk voor dat zakje.. en ik heb er maar 3 gehad. Dus zo maar alweer de laatste en ik heb nog geen druppel... Vanmiddag denk ik gewoon opnieuw proberen. Het zou wel kunnen dat het blaasonteking is want steeds als ze moet plassen roept ze ohhhh Poepen AUW.... dus het lijkt pijn te doen... Nou ja ga haar maar een schone pamper aan doen..
ja ze is echt heel zielig. Als ik vraag hoe het gaat met d`r zegt ze; Sanne een beetje ziekjes... ahhhh dan breekt mijn hart echt en dat met van die rode koontjes van de koorts en pips rond d`r neusje, waterige oogjes... arm lief klein meisje...
mag ik even binnen vallen!!!! n komt net van de psz en nou had de juf een taaltoets afgenomen bij der !! en ze had dus gewoon maar 1 fout juf zei dat ze ver boven het gemiddelde lag ik is dus ook super trots op mijn meisje!!!!!!
Goedemiddag! Vervelend hoor al die gebroken nachten.. hier was het 05.00 uur vannacht, toen bij ons in bed genomen en toen was het 08.00 uur, lekker. Kris: beterschap met S.anne! Smile: bij jullie dus ook een slaap-drama, frustrerend hoor! Ik kan er helaas over meepraten.. LZ: nou je hoeft voor het weer niet naar buiten te gaan, het waait me toch hard zeg, phoe! Bank: hier loopt J. er het liefst overheen, maar dat mag niet. Am: voor de zekerheid eens een testje doen dan? Kleintje: woow lekker uitgeslapen dus. Eylem: ook alweer vroeg uit bed.. zucht. Je zal wel gebroken zijn zeg! En dan natuurlijk ook nog hoogzwanger. Kris: ze klinkt niet echt ziek dan, maar de thermometer zegt anders.. Moeilijk urine opvangen.. Hoe ga je dat doen? Met een zakje, hoe werkt dat dan? Wonder: ohh zwijmel die kleine babytjes.. LM: wat goed! Daar mag je zeker trots op zijn! Ik ben ff HA bellen voor de diarree van J.
oh balen Ak... nog steeds diarree... heeft hij geen peuterdiarree.. het speelt al zo lang of vergis ik me ?
Nou ja! Moet ik morgenochtend om 8 uur terugbellen, want de tijden tussen 10 en 11 en na 15.00 uur mogen ze morgen pas inplannen, STOM! Ik denk dat ie iets van een bacterie heeft in zijn darmen ofzo.. Ik geef alleen maar bruin brood, melk, fruit, droge koekjes, Roosvicee, maar het blijft dun/waterig/slijmerig en die billen worden zo dus ook nooit beter, luier verschonen/billen afdoen is nu helemaal een drama.
@ Lovely wat goed zeg ! Daar mag je zeker supertrots op zijn ! @ Akoya wat een stomme regel zeg ! Kan je morgen weer in de wacht staan...