APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach ja. Morgen meteen de HA bellen dus.

Nou alles voor paspoort aanvraag ligt klaar, dus zodra J. wakker is ff fruit eten, pasfoto's laten maken en pp aanvragen.
    Kunnen we 26 april een week naar Schotland.

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Kris: Ach gossie, arme Sanne :(.

@ Akoya: Wat sneu dat J. nog steeds diarree heeft. En wat een stomme regel bij de ha :x.

Ik was enthousiast begonnen met het opvouwen van de was, maar ik heb nu alleen nog maar hydrofielen om te doen en daar heb ik echt zo'n hekel aan, dus ik zit nu op de bank met een kopje thee. Even wat kleren van A. op Marktplaats zetten.

3. Amethist

Oh en hm, een testje doen... Durf ik eigenlijk niet :) (hadden we het pas niet over struisvogelen? Ik kom me ook aanmelden ;)). Maar goed, ik houd me er maar aan vast dat het bijna onmogelijk is, aangezien ik een spiraaltje heb. Het is gewoon alles bij elkaar dat er (alarm)bellen gaan rinkelen. Nou ja, misschien komt het idd gewoon van het spiraaltje net als Wonder had...

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Akoya, Ik probeer die drama's wel aan te gaan, want meneertje kan er hier ook wat van soms maar meestal geeft hij het ook wel weer zo op. Mijn schoonzusje ging ook steeds bij haar zoontje op de kamer liggen en hij is nu 3 en weigert nog steeds alleen te gaan slapen tegenwoordig zit hij vaak om 22.30 nog beneden.

@Kris, arme sanne. Hopelijk knapt ze snel weer op.

@Am, struisvogelpolitiek haha ik zou gewoon even testen voor je eigen gemoedsrust.

@Lm, wat goed van N zeg.

Hier vanmorgen weer lekker naar de kapper geweest. Heb lekker de uitgebreide behandeling genomen, heerlijk. Heb nu weer een keer een koperachtige kleur erin laten zetten en weer kort laten knippen.

5. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jewe: ben benieuwd naar je haar!
    Ja ik moet ff moed en geduld verzamelen om de strijd aan te gaan, gewoon geen zin in en geen puf voor.. Vanavond maar eens kijken,dan zijn we met z'n 2en en kunnen we om en om naar boven als het nodig is.

Am: verschrikkelijk hè die hydrofielen vouwen, takkewerk!
    Ff relaxen dus en wat kleding verkopen.

Vraag, ik ben opzoek naar een kruimeldief die nat en droog kan zuigen, bijvoorbeeld als J. een koekje heeft verkruimeld/melk heeft gemorst, iemand tips voor een fijne/handige kruimeldief?

6. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    RTL 4.. sneu zeg die jonge meid, zo dik..

7. smile17

smile17 Niet meer actief

@LM wat goed zeg van N!

@Kris ahh wat zielig als ze dat zo zegt...............

@Akoya jeetje J nog steeds diaree dat is inderdaad wel erg lang. Raar van de ha dat je dan morgen pas kan bellen snap daar echt geen reet van
    Welk behang heb jij voor J? Kan me namelijk herinneren van iemand uit dit groepje die heel leuk behang had maar wie dat was??

@Am ik heb nog een kv 2x5 test liggen die kan ik zaterdag wel meenemen als je wilt?

@Jewe klinkt leuk je haar

8. Amethist

@ Smile: Misschien dat ik morgen in de pauze nog even een test koop bij de Kruidvat. Als ik er niet meer aan toe kom maak ik alsnog graag gebruik van je aanbod. Zal ik je dan even sms-en? Ik weet niet of ik morgen nog online kom.

Tssss, ik heb nog steeds die Shoesme laarsjes te koop staan op Marktplaats. Die krengen zijn helemaal nieuw, nooit gedragen en waren nieuwe € 79,95 krijg ik een mailtje dat iemand ze wel over wil nemen voor € 20,--. En dat terwijl ik in de advertentie duidelijk heb staan dat er geboden kan worden vanaf € 30,--.... Dus nou ja, ik heb terug gemaild dat ik er minimaal 30 euro voor wil hebben. Ben benieuwd naar de reactie.

9. Amethist

Zo zeg! Het begint hier ineens keihard te regenen :$.

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ja hier ook ineens regen...
    Prullie slaapt..

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hmm ga de was maar eens in de droger mikken en de vaatwasser uitpakken.

12. smile17

smile17 Niet meer actief

@Am is goed zal me je nr wel even pben
    Irritant is dat hopelijk vind je snel een koper. Ik heb nu een paar keer gehad dat iemand bied stuur ik terug dat ik akkoord ga vervolgens hoor ik niets meer vet irritant

Hier schijnt de zon 2 uur geleden harde regen

13. Amethist

Oh ja, dat is ook ZO irritant. Had ik pas ook met die laarsjes. Iemand die ze wilde hebben, dus ik gemaild waar ze het geld heen kon overmaken en dat ik het zou versturen wanneer ik het geld binnen had. Hoor ik vervolgens niks meer ;). Dus ik weer een mail gestuurd of ze nog interesse had. Krijg ik alleen terug "Ik zie er toch van af.". ARGH, stomme trut!!! Laat dat dan even gelijk weten :x.

14. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Middag meiden!

@ka: ik dacht ook dat T.omas uit zijn bed zou komen als de spijlen weg zouden zijn ( ik zag de kastinhoud al door de kamer vliegen), maar hij blijft nu al 3 weken braaf in zijn bedje liggen!! Dus gewoon eens proberen!
    Hoop dat je met iemand mee kunt rijden!!

@cm: belachelijk! aangereden worden door een scootmobiel! de oudjes van tegenwoordig! Cool dat feest!

@mirjam: jammer dat de test nog wit was, maar idd nog steeds aan de vroege kant...Mijn test ( extra gevoelig) werd ook pas op de NOD zelf goed zichtbaar...dus geduld (weet het is moeilijk)

@am: super dat de blazer bevalt! mocht ook wel eens een keer iets leuks wel bevallen na alle minder geschikte kledingstukken van de laatste tijd haha!

@akoya: bekend 'probleem'hoor, het gevoel hebben alles alleen te moeten doen. Hier moet ik manlief 9/10 ook aantsturen dat ie iets moet doen mbt de kids...

@eylem: hier was G.uusje zoals je misschien nog wel weet ook een dwarsliggertje. Ik heb in week 36 een versie gehad ( waar ik wel even over getwijfeld heb, maar is erg meegevallen) en wilde absoluut niet in stuit bevallen...als je meer wilt weten, mag je me ook pb sturen :D

@kris: beterschap voor de kleine meid! T.omas hier ook al sinds maandag 39 graden. Leek vanochtend iets beter te gaan dus ben benieuwd als ik het straks ophaal bij kdv...

@ingrid: spannend school kijken!!

@lm: super van N.!!

@akoya: tijden bij HA: is hier ook met die tijden: zijn 'gereserveerd' voor spoedgevallen en mogen dus op dag zelf pas ingepland worden...

@am: met spiraal kun je ( kans is klein) wel zwanger worden...Maar dan moet spiraal er wel snel uit! Hoi Struisvogel :D

@jewe: lekker naar de kapper geweest :D Ben benieuwd zaterdag!

@akoya: wij hebben zo'n kruimeldief!! weet alleen de naam niet: bij de mediamarkt gekocht...zal eens voor je kijken thuis!

Zo, weer even globaal bijgelezen vanaf mijn werk!

Vandaag van het extra geld van mijn spaarloonregeling een keukenmachine gekocht!! Whoehoe! Ikke blij, kan ik helemaal los met bakken :D

Nu snel weer aan het werk :D

15. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
  16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    wat een gaaf ding Franka..

17. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook regen en ik moet naar de gemeente :x!

Franka: gaaf keukending!
    Thanks voor de link!

Uhm.. ja ik ga ff fruit eten en dan de regen trotseren!

Later!

18. smile17

smile17 Niet meer actief

@Franka leuk kun je weer lekker taarten gaan maken!
    Hopelijk is T zo opgeknapt.
    Ik heb je een pb gestuurd :)

19. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @smile: je hebt pb terug! :D

20. Amethist

@ Franka: Mjammie, weer lekker aan het bakken?! Kan je niet wat meenemen naar de meeting ;)?
    Wat een cool ding zeg die kruimeldief! Ik wil er ook nog 1, wel handig met zo'n knoeient kindje in huis ;).

Deel Deze Pagina