Middag! @eylem: coldrax zit iets in wat niet mag als je zwanger bent. iets wat in de toevoegingenlijst staat ( heb pakje niet bij de hand) maar goed als je het niet lust, maakt het ook niet uit @lijstje meeting: als iedereen gewoon wat meeneemt aan speelgoed ofzo? @lz: wow dan heeft het echt goed gewaid bij jullie, dat de dakpannen van het dak afwaaien!! gelukkig heb je een man die het dak op wilt! @mirjam: hi meis! drukke dagen lees ik! wel fijn dat de feestdagen gezellig waren! en misschien raak; wow!! Dan moet je met de meeting meer weten!! spannend! Enne wat betreft het huis: ik ken het: mijn ouders hebben huis al meer als een jaar te koop staan, al een aantal keer de prijs verlaagd en ook nog helemaal geen kijkers gehad....Vrees dat het er in de huidige markt wel een beetje bijhoort...
Ja de woningmarkt is echt verschrikkelijk... We zien ook wel hoe het gaat. Mocht er een nummer 3 onderweg zijn vinden we daar ook wel weer een oplossing voor De meeting is de 14e toch ?? Ik geloof dat de 16e mijn NOD is. Vorige keren merkte ik het vrij vroeg voor m'n nod al.. Dus wie weet haha Hebben jullie gisteren nog last van het weer gehad? Hier was het vrij flinke storm met heeeeul veel regen.. Overal stond het blank haha
Hier gisteravond G.uusje om 23 uur wakker gemaakt om te tempen en een fles te geven: ze had gewoon 40 graden koorts! Heb maar even HAP gebeld omdat ik echt niet wist of ze zo hoog mogen komen van alleen de prikjes. Goed in de gaten houden werd gezegd. Heb haar PCM gegeven en dekens van het bed gehaald. Fles ging er wel in, maar kwam er 5min later net zo hard weer uit. Heel akelig, was net de exorcist: alles in een keiharde straal eruit, net toen ik haar poepluier aan het verschonen was, dus gelijk omgedraaid, wij allebei onder de poep, BAH...Daarna is ze wel lekker gaa slapen, en nu is ze weer koel en vrolijk gelukkig. T.omas net op bed gelegd, maar die ligt nog te keten, dus die ga ik er zo even opnieuw instoppen... Manlief moet vanmiddag naar de dokter voor zijn rug. Had ie gisteren al last van, maar nu loopt hij helemaal krom en scheef. Kan niet meer zitten en liggen en T.omas mag zijn been niet eens aanraken want dat doet zeer. Dus hij moest van mij een afspraak maken...Denk zelf dat er zenuw klem zit ofzo, of spieren verkrampt...
@mirjam: ja, die oplossing komt er vanzelf wel als het zo blijkt te zijn...wel spannend hoor! Meeting is idd de 14de Hier geen last gehad van het weer...
Goedemiddag meisjes! Ik kom net m'n bed uitgerolt, net gedouched en dadelijk ff wat eten. Voel me nog aardig beroerd, gatver! Eylem: gelukkig so far so goed! Jeetje Caro, dat was heftig tijdens de zwangerschap van L.ukas! Nou die A.rco kan er wat van.. Jammer dat ie jullie afspraak aan z'n laars lapt. Ohh gatver Eylem, niet ziek worden wijffie! Hier! *gooit wat extra vitamines die kant op* Lovely: oh ow.. hoofdpijn! Takkezooi! Ik heb ook een hoofd dat op springen staat. Bluh! J.annes in de pubertijd.. heel vermoeiend is dat! Dan heb je nu 3 kleine kindjes rondlopen, want J.annes zal nu vast veel uitvreten (?). LZ: oei, dakpannen eraf. Schade weer hersteld? Ik hoop dat dit de 1e en laatste storm was! Hier hebben/hadden we lekkage bij het rolluik aan de 8erkant. Komend voorjaar willen we een aannemer laten komen.. Chloe: vandaag een lekker lamballen-niks-doen-relaxed-dagje? Ook lekker op z'n tijd! Mirjam: fijn dat de feestdagen leuk waren, zal inderdaad wel dubbel zijn, blijft een groot gemis. Oei, dus wie weet een 3e?!? Hopelijk komt er snel een kijker die koper wordt! Gelukkig is G.uusje weer beter, maar wat een nacht.. poeh poeh! O ow en hopelijk kan de huisarts je man van zijn rugpijn afhelpen. Zo.. ik ben weer bij.
@akoya: fijn dat je nu lekker een thuis dagje hebt...hoop dat je je snel wat beter voelt *gooit ook wat vitamines jouw kant op*
@ Eylem ; bah weeral een slechte nacht. Het houdt ook niet op he ! @ Mirjam; HOI en oee spannend.. ha ha met het zingen de kerk in gebleven.. tja... dan bestaat de kans i.d. @ Lovely; nare herinneringen aan oud en nieuw.. is dubbel he dat soort dingen. @ Franka; he die nare prikken ook .. het is dat ze nodig zijn, maar wal een ellende.. gelukkig is ze weer een beetje opgeknapt ! @ Ak; he echt ziek dus... beterschap hoor !
hier vanochtend lekker een beetje aangetut en boodschappen gedaan met Sanne. Even wat gepoets, Sanne heeft geholpen ha ha.. en poetsen dat ze dan ook doet geweldig.. ze heeft de kinderstoel gedaan met een nat doekje en hij is nog redelijk schoon geworden ook ! Over een half uurtje ofzo denk ik zijn mijn ouders er. Die komen koffie drinken en blijven vanavond eten. Helaas moet ik om 22u richting mijn werk.. nachtdienst..
@kris: sanne ook al zo'n poetsmiep: T.omas kan er ook wat van Gezellig dat je ouders komen! Die van mij komen ook zo, moeders had gisteren nog wat kleertjes gescoord voor T.omas...Kan ik mooi even manlief afzetten bij de dokter en snel boodschapjes doen. Blijven zij even bij de slapende kids... Broer en sz hebben trouwens gisteren besloten het toch samen te proberen. Dus zij kan vandaag gelukkig weer terug naar haar huisje samen met hem ( ze zat bij haar ouders de afgelopen dagen).
Franka jeetje, wat een nacht! Arme G.uusje! Gelukkig nu weer alles ok. En wat fijn dat je broer en sz het toch nog gaan proberen Mirjam WOEIII spannend!! Ik ben benieuwd! Hopelijk komen er snel kijkers cq. kopers! Kris, haha, herkenbaar....zodra ik loop te poetsen rent I. ook naar de keukenkastjes om een doekje te pakken. En soms ook uit zichzelf. En dan gaat ze precies de plekjes poetsen waar ik altijd poets, hahahaha. Het ziet er zo eigenwijs uit! Akoya balen meis dat je je nog steeds niet 100% voelt... Blegh, mijn hoofd zit vol met watten geloof ik. Ben echt weinig waard vandaag.
Franka, wat sneu zeg ! Zou ook de HAP bellen bij 40 graden. Dan schrik je toch. Gelukkig dat het nu weer beter gaat
Franka: fijn dat je broertje en SZ het tòch gaan proberen. Kris: haha S.anne alias poetsmiepje. Lief! En nog schoon ook, dat gebeurt bij J. helaas niet.. Ja, ik ga ff wat eten.
@Eylem oh fijn dat het goed gaat met je nichtje hopelijk blijft de baby lekker zitten. Hoe is het met Irem? Jij ook beterschap @Am en nog niet gezondigd? @Franka he bah wat vervelend dat G.uusje ineens 40 graden had zeg. Gelukkig nu weer wat opheknapt. @Akoya he bah ook al ziek beterschap! Hier alle fitnes spullen van zolder op marktplaats gezet dus hopelijk snel verkocht dan kunnen we snel met de zolder en daarna babykamer beginnen Over 1,5 de echo spannend nu toch wat zenuwen. Oh en N.oelle is ook wakker dus ga haar maar even pakken
Spannend Smile!!! Goed bezig geweest, hopelijk alles snel verkocht! Hier is net hèt canvasdoek besteld.. zal zo eens foto plaatsen!