@am: heel goed de verleiding van de koek weer staan. balen dat de kat op het kleed gekotst heeft. ik heb ff online gezocht maar kan geen afbeelding vinden van de blazer. maar ik doe hem zaterdag aan denk ik kan je hem in het echt bewonderen 40 euro valt opzich ook wel mee maar met de ww is het wel ff op de kleintjes letten. plus we hebben ook de lening voor de reperatie van de badkamer nog lopen zo heel verhaal geworden. @lz: zwaai zwaai en tot zaterdag. @ka: tuurlijk kan je mee rijden dat had ik ook al ergens gezegd. alleen dan moet ik valentijn wel thuis laten want anders gaat het niet passen. pb me maar even waar ik je op kan halen.
@ Pamsie ! Lekker zeg !!! Je moet jezelf afentoe verwennen ! @ Ka ziet er mooi uit ! Spiraaltje.... Idd kun je daar zwangerschapssymptonen van krijgen. Ik had er veel hoofdpijn van. Die van mij zat te laag volgens de gyn. en moest verwijderd worden. dat was ook al het geval toen ik 18 was, en toen had ik er ook zo'n last van. Het verwijderen was ook geen pretje, omdat hij vast zat. Voor mij nooit meer een spiraal i.i.g.
@kleintje: zo dat is een goede deal zeg!! @eylem: het is missn niet de ideale timing voor een verhuizing, maar de woning klinkt perfect. @ka: mooie meubels. vooral de bank echt mijn smaak ook.
ben trouwens vandaag begonnen met MvM. was helemaal vergeten wat een stank er uit die bussen vandaan komt ! Bah zeg ! haha... ....*tis voor een goed doel*....
cm aangereden door een scootmobiel ik vind het zulke ondingen mijn oma die viel ook altijd om met dat ding am leuk blazertje binnen! jewe foto van je nieuwe kapsel!! akoya grrrr mannen die naar binnen komen als je net schoongemaakt hebt leuk 2 shirtjes besteld en ik snap hoe moeilijk het is met consequent zijn ben het levende voorbeeld hahah wat je zou kunnen proberen is eerst er bij gaan liggen en dat steeds gaan afbouwen ik moest elke avond bij N liggen nu gaat ze zonder problemen alleen slapen kinderen hebben grenzen nodig en ze hebben duidelijkheid van jou nodig dus eigenlijk wat J doet is aan jou vragen om grenzen door dus de regie te proberen te krijgen ik zou als ik jou was beginnen met een strafstoel of hoek(weet niet of je dat al doet) en dan 1 jaar is 1 minuut in de hoek T weet het ook precies en de grenzen duidelijk houden mag het 1 x niet de volgende x ook niet en kinderen voelen ons gewoon heel goed aan! maar zou als ik jou was nu al mee beginnen dan heb je er straks alleen maar profijt van en een duidelijke structuur wil ook wel helpen ben daar nu met T ook mee bezig omdat hij thuis ook vraagt om duidelijkheid en structuur en dat je het op werkdagen minder kan hebben is best te begrijpen vraag of E je bij wil staan en het op dat moment even wil overnemen doen wij hier ook als het mij teveel wordt neemt A het over en als het A teveel wordt neem ik het over maar wat je zegt E denkt dat doet akoya wel is hier ook zo vooral op het gebied van N die denkt Lm die leert het allemaal ik ga struisvogelen haha wij hebben eergister een gesprek gehad, en hij zou gaan veranderen (fingerscrossed) ingrid hahah roeland geen vakantie meer eylem T klimt hier ook op de bank dat mag van mij wel omdat ie ook gewoon netjes tv gaat kijken in het begin liep het uit op veel valpartijen ingrid mogen ze op die school niet voor de vakantie wennen?? hier is dat namelijk wel zo smile balen dat N.oelle vaak wakker wordt savonds arme sanne koorts beterschap kris kids hebben regelmatig koorts en spelen dan ook heerlijk zo onbegrijpelijk haha kleintje urine opvangen doen ze middels een urinezakje die je bij jongen rond hun piemeltje en balzak plakt het piemeltje en de balletjes moeten dan in het zakje zitten o lees dat ik spuit 11 ben hahah akoya balen dat J nog steeds diarree heeft hoop dat er bij de dokter wat uit komt zodat de ha iets heeft waar het mee over kan gaan! am haha was vouwen dat ken ik er staan nog 2 wasmanden te wachten haha franka mooie keukenmachine!! eylem jeej nr 1 voor een huis ik zeg doen!! ik wil ook een tuin am ik had ook zw-schaps kwaaltjes van de spiraal ook 1 van de redenen waarom ik hem niet heb en cm was idd zwanger geraakt met spiraal zo ik ben weer bij
o meiden even een vraagje?? ik wil een cursus voor mezelf gaan doen zit te denken aan thuiskapper (heb natuurlijk al een cursus gedaan) maar bij deze cursus zit permanenten verven watergolven enz maar nagelstyliste lijkt me ook leuk wat vinden julliee??
@ Ka mooie meubels zeg! @AM balen dat de jurk nog niet verzonden is. Zal je net zien dat hij zaterdag rond 11 uur geleverd wordt @Kleintje das inderdaad een koopje. @Pamsie hopelijk komt er een baan uit 1 van de 5 brieven. @Eylem oh spannend misschien zitten jullie deze zomer wel heerlijk in de tuin met 2 kids Yeaahh mijn sz belde net want ik had nog geen cadeau voor mijn verjaardag gehad. En nu krijg ik een 4d echo bij dr papa ben helemaal blij ermee wel een beetje te gek maar ja. We hadden eigenlijk besloten geen 3d echo te maken dit keer omdat het zo vreselijk duur is. Heb meteen een afspraak gemaakt voor 6 maart dus ik is blij
LM tja denk dat ik dan voor verdieping kapper zou gaan dan kun je daar echt mee verder. Nagelstyliste moet je weer helemaal opnieuw beginnen. Verder weet ik via vriendin dat de producten die je moet hebben voor nagelstyliste heel erg duur zijn
smile wat een leuk kado zeg ! Dat word genieten 6 maart ik zou ook kiezen voor kapster. Idd omdat je daar al ervaring mee hebt.
is wel leuk, maar je moet wel alle spullen er voor aanschaffen...volgens mij best duur om te gaan doen.
Ja echt zat hier vanmiddag 3d foto's te bekijken en vond het toch wel jammer dat wij het nu niet zouden doen en nog geen uurtje later bel ze op