over ongesteld gesproken hier na de geboorte van valentijn ook nog steeds niet ongi geweest. maar goed ook ik geef bv natuurlijk. en ik heb natuurlijk ook pcos dus we zien we wanneer het komt. ben trouwens niet meer aan de pil begonnen. wij gaan kloten met condooms
nou nog wel plopjes af en toe....en ik ben wat licht in mijn hoofd....En ik heb tijdens mijn eisprong echt migraine!!
@ Pamsie: Met BV kan je menstruatie lang wegblijven idd. Condooms....ik HAAT condooms! @ Wonder: Dan houden we het maar op darmenplopjes en geen babyplopjes .
ja precies.....ik had ook een keer het gevoel dat er iets verschoof in mijn buik...alsof er een kind draaide maar goed....het was vals alarm
Ik ga er maar gewoon vanuit dat het bij mij ook allemaal vals alarm is. Dan kan ik voor nu misschien gewoon rustig slapen .
Ja, ik ga afsluiten. Misschien nog tot morgenavond en anders tot zaterdag. Ik heb er zin iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin! Slaap lekker!
goeiemorgen!!! menn die kids van mij zijn al vanaf 5 uur wakker gelukkig scheelt het hier dat ze samen gaan spelen totdat de oogjes vann de wekker open gaan(07.15) maar goed ben nu wel de eerste
Goedemorgen, LM zoooo dat is wel heel vroeg! Hier was het zowaar ineens zomaar 7.00 uur! Wat een luxe! Nu aan het ontbijt en straks breng ik I. even naar mijn moeder zodat ik zelf even wat in huis kan doen....ik heb ook nog 100en foto's liggen die moeten worden ingeplakt, zucht, als ik daar nou eens een begin mee maak....
eylem zo das lekker ik heb ook gewoon geslapen tot kwart over 7 maar toen ab eruit ging toen zei die dat ze al wakker waren vanaf 5 uur
LM: Heerlijk is dat dat je nog even je ogen dicht kan doen.. Beseft T. ook al wat de wekker bedoelt ? Eylem: Ook heerlijk 'uitgeslapen' ! Heerlijk he, ik ben ook altijd blij als het op z'n minst 7u is.... Nou ladies, ik geloof dat de test licht positief was vanmorgen.. Op de foto zie je het minder, maar ga hem toch even posten. Wat vinden jullie ?
als ik zo kijk zie ik heel licht een streepje nee T weet het niet maar hij kan niet bij de deurklink komen en N die blijft in de kamer dus dan gaan ze samen spelen ik ga even de laptop afstaan aan N ze ligt op mijn bed en wil even alleen een filmpje kijken zonder der broertje
Goedemorgen! LM: das vroeg.. Eylem: 7 uur! Heerlijk! Mirjam: ja hoor, positief! Zondagochtend nog eens testen, dan zou ie alweer een stuk donkerder moeten zijn.. Iig een voorzichtige gefeliciteerd! Hier: geslapen tot 07.30 uur. Om 10.30 uur met J. naar de dokter voor de aanhoudende diarree.. Ben benieuwd.
Hier was urine opvangen gisteren dus niet geconcentreerd genoeg dus moest vanochtend weer. Maar dat is misgegaan. Ze heeft naast het zakje geplast... en ze schreeuwt ondertussen heel de buurt bij elkaar als ze zo`n zakje ziet, want het doet onwijs zeer om eraf te halen. Schaamlipjes zijn ook helemaal rood nu. Maar ja .. de huisarts wil eigenlijk toch dat ik het nog een keer probeer. Heb haar nu even geen zakje opgedaan hoor. Even adem halen. Arm prullie
Kris: ohh verschrikkelijk! Maar goed,wat moet dat moet hè, vanmiddag gewoon nog eens proberen, dan kan het daar onder ff tot rust komen.. Zo'n zakje plak je dus met de plakrandjes om haar vagina heen ofzo? Brrr, lijkt me inderdaad niet prettig en al helemaal als je het allemaal nog niet snapt..
Ach wat zielig... Lijkt me ook ontzettend moeilijk om die plas op te vangen. Het potje is nog te vroeg he ? Hebben ze geen speciale luiers ervoor ?