Ik neem drie kinderen en een duowagen mee en Julian kennende probeert ie 100 auto's mee te krijgen maar verder dan de spullen die ik voor de jongens nodig ben neem ik niks mee.
urine opvangen is nog niet gelukt.. Sanne plast niet als ik haar luier uit doe. Een enkele keer in het potje, maar nooit in de douchebak ofzo.. Ik heb nu steriele gazen in haar luier gedaan en die knuip ik dan maar uit boven het potje.. je moet wat. Is vast niet helemaal steriel, maar beter dan nog een keer zo`n zakje plakken
Ingrid: aan die 3 mannekes heb je al je handen vol. Ik neem ook alleen het hoognodige mee en de buggy neem ik mee mocht ie willen slapen (200% zeker weten dat ie dat toch niet doet/wil, maar tis maar voor 't idee..).
@kris: ja je moet toch wat. @meeting: ik neem wel wat speelgoed mee maar niet meer zo'n verhuiswagen vol als de vorige keer
Hahaha en de auto Buggy is ook wel handig voor als je een stukje moet lopen van de auto naar binnen of noujuist de van binnen naar buiten als hij stiekem toch een beetje moe is
jullie maken wel foto`s he van de meeting.. lijkt me nu het dichterbij komt toch wel leuk. Wat ben ik toch ook een watje dat ik niet mee ga. Maar goed nu had het toch niet gekund nu Sanne zo ziek is.. maar toch.. Ak; fijn dat ze gaan onderzoeken. Wanneer krijg je de uitslag ?
Net roeland maar eens verteld dat hij morgen overdag de hele dag alleen is. Was ik blijkbaar vergeten eerder te vertellen.
@kris: ohh ja zal je net zien. maar dan ga je volgende keer toch gewoon mee. @ingrid: haha lekker voor roeland toch, michel baalt al, omdat ik ka en E. mee neem moet valentijn thuis blijven en michel had zich juist verheugd op een middag alleen
voor de liefhebbers! neem van n een zak met rokjes shirtjes mee die N niet meer past! o cm heb je nog z'n spenendoekje nodig ?? met die stippen erop?? ik heb hem gevonden hahaha akoya ik weet als N niks te doen heeft ze onwijs gaat lopen drammen dreinen enzz dus neem alleen de knutselbak mee hoor en de kids zelf en voor T een buggy en luiers
Kris: zul je net zien, poept ze. Volgende meeting ga je gewoon mee! Er zullen dit keer vast weer veel foto's gemaakt worden.. Ingrid: haha, die man van mij dacht tot gisteren dat ie op J. moest passen omdat ik wegging, maar toen ik zei dat J. èn ik wegzijn zag ik een big smile, dus die heeft lekker een halve dag voor zichzelf. Pamsie: dus M. mag op V. passen, dat valt toch wel mee? Slaapt ie nog veel overdag? Ach ja, mannen..
Lovely: leuk die cursus! Ja begrijpelijk dat je dan de knutselbak meeneemt. Tering! Zat ff op routeplanner te kijken, Lunteren is gewoon 1,5 uur rijden.. Mag ik dus tegen 09.30 uur al gaan rijden wil ik optijd zijn.