Applaus voor N.oa! Héél goed ! Napo: begrijpelijk meis, maar wel jammer! Doe je een beetje rustig aan denk aan jezelf. LZ: tot morgen! Ingrid: fijn dat het goed heelt en met lijmen zie je er straks bijna niets meer van. Karamba! Ben kapot, maar ik moet nog ff.. Heb ontlasting weggebracht, geld gepint, getankt, cd van Plop al in de auto gelegd, tas gepakt, reserve setje kleding al in de auto gelegd, camera opgeladen en in de tas gemikt, was gevouwen, wéér een nieuwe was erin, vaat weggewerkt, J. gebadderd, gegeten.. Dadelijk J. nog papfles geven, op bed leggen, wasje vouwen en nog een broek strijken en dan, avond! Manlief gaat naar verjaardag van een vriend van ons, ik ga niet mee omdat het morgen ten eerste vroeg dag is en ten tweede hadden we ook geen oppas. Zo, nu eerst ff koffie.
haha ja dat had beter geweest. maar jij hebt het nog druk gehad. hier, boodschappen gedaan, getankt, gepind, en het bad loopt nu vol en ondertussen geeft ik valentijn nu eten.
Smakelijk voor V. en badderse dadelijk! Ik ga ff verder hier, komt straks wel weer ZP'en als J. slaapt.
Nou echt wel! Had je z'n zenuwachtige kop gezien? Zo.. manlief is naar de verjaardag, J. slaapt en ik ben gtst aan het kijken. Heerlijk!
heerlijk A komt net terug van de boodschappen heb gevraagd of die buys zoenen mee wou nemen dus zo lekker smikkelen arghhh kan jij bing ook al door de tv heen trekken??
Ik haat die Bing! Ik gun het Ricky en Sjoerd zó erg! Soms zou ik willen dat ik de tv in kon springen.. (hahaha, hoezo ik leef me?). Negerzoenen. Das lang geleden!
En dat virus dan? Woow. Manlief riep al; 'Straks sterft de hele cast uit, dan is er geen gtst meer'. Tsss, stomme reactie.
Negerzoenen, jammie!!!!!!!!!!!! GTST, nu net aan het kijken dus krijg het einde nog mee. Akoya, lekker druk dus al geweest! Hier, getankt, gepint, boodschappen gedaan, gegeten, Roeland heeft de jongens mee onder de douche gehad dus die liggen op bed, nu op de bank aan het wachten tot tvoh begint en dan tussentijds Noah nog een flesje geven en op bed.
Hahaha Lovely.. je misselijk gegeten? Ingrid: ook al druk geweest zeg! Ik ben er helemaal klaar voor. Morgen alleen nog een broek strijken, that's all. Ja nu is Edwin ook besmet.. en dan zal Lucas straks ook welbesmet zijn. Spannend!
spannend he gtst ... zit er ook helemaal in. Stom eigenlijk.. Sanne slaapt. Vanavond iets minder koorts dan gisteren. ( 39.8) voor de pcm gisteren was dat bijna een graad meer.. dus dat stelt me wel wat gerust. Ze heeft vanavond ook gewoon gespeeld. Alleen vandaag amper gegeten, maar dat vind ik niet raar.. Morgenochtend maar weer een zakje plakken.. en hopen duimen voor een zakje vol plas.. En nu lekker met een glaasje wijn en vriendjelief op de bank. Ben er moe van ! Als ik jullie niet meer " spreek" veel plezier morgen.. maar denk dat ik straks misschien nog wel even kom kletsen
Het klinkt allemaal wat 'rustiger' Kris. Hopelijk lukt het morgen met het zakje, zal voor je duimen! Nu lekker ff onderuit gezakt met je vriendje, even helemaal niks. Geniet!
Ik moet de extra kleren nog in de tas stoppen en een tuitbeker voor Milan, camera nog in de tas en verder zou ik het eigenlijk niet meer weten. Tomtom ligt in de auto, adres moet ik nog opschrijven dat wel, wekker staat al klaar dus volgens mij ben ik er dan wel met wat er moet gebeuren. Heb er zin in!!!!
of fijn dat de koorts iets minder is !! lekker wijntje ga ik ook zo doen! Als A op de bank komt zitten heb gauw even de shortie gekeken maar hij ligt wel meteen doodziek in dat bed zeg