ik ook morgen ook even een setje extra kleding hier gelukkig kids wakker rond 7 uur dan moet ik het makkelijk redden en het belangrijkste van alles heb er ook onwijs zin in!!!
kris, even lekker onderuit op de bank met een wijntje, heerlijk!! Hopelijk slaapt Sanne gewoon lekker en is ze morgen weer een stuk beter en lukt het ook met het zakje!! Sterkte!!
Hier word het echt wekker zetten en kindjes wakker maken, dus als we morgen allemaal niet zo wakker lijken dan klopt dat hahaha
Hey meiden. Idereen al helemaal klaar voor de meeting lees ik. Ik heb nog niks gedaan. Oh nee is niet waar heb de oplader van de camera in het stopcontact zitten en de buggy ligt al in de auto waar die altijd al ligt haha. Heb er wel zin in hoor. Ben wel benieuwd naar iedereen en naar de kindjes. Hier vanmorgen bij de huisarts geweest had ineens sinds vorige week plekken op mijn armen en lijf. Het lijken wel brandwonden ziett er niet uit en jeukt als een gek. Blijkt het dus zwangerschaps eczeem te zijn. En het leuke ervan is: ze kunnen er niks aan doen. Fijn!Not! Heb nu wel een verkoelende creme gekregen en een vettende om het leed iets te verzachten. En het fijne is het gaat pas over als je bevallen bent...Heb ik weer! @Miriam, gefeliciteerd meis. en streep is een streep. @Akoya, Hopelijk is J nu snel af van zijn diaree. @Cm, N op het potje. Wat goed zeg! Ze kijkt er ook zo trots bij. haha! @Kris, Ach arme S al dat gedoe voor een plasje...is het nog gelukt uiteindelijk? @Napoleon, Jammer dat je er niet bij bent maar als je moe bent dan moet je zeker niet zo'n eind gaan rijden. Nemen jullie verder nog iets te eten of te snoepen mee? Ben d'r nog nooit geweest dus geen idee waar ik rekening mee moet houden.
jewe ik neem wel snoep mee drinken mssn dat ik een fles aanmaak maak en dat mee neem N en T zijn van die dorst lusten
o en balen van je zwangerschaps eczeem je kan eventueel ook nog dode zeezout gebruiken weet niet of je een bad hebt
Snoep neem ik niet mee, drinken wel. Iig een tuitbeker en een rietjesbeker met wat drinken voor daar, in de auto geef ik ze maar niks aangezien we 1,5uur moeten rijden en ik er niet op zit te wachten om een pitstop te moeten maken omdat Julian moet plassen.
Ja heb een bad. Zal van de week eens kijken. Wil alles probern om die jeuk te verzachten...wordt er knettergek van.
Jewe, balen van het eczeem!!! En ook dat je er niks aan kan doen en dat het pas na de zwangerschap overgaat Heb je er ook last van qua jeuk?
een flinke schep dode zeezout in het bad als je nergens voor allergisch ben(zal niet omdat de HA zegt dat het door de zw-schap komt) kan het wel weg gaan door dode zeezout
trouwens ik baaaallde vanochtend echt flink!!!! ik was N der kamer aan het verbouwen haal ik de commode die tegen de muur van de douche aan staat weg achterkant van de commode onder de schimmel kijk ik op de muur ook schimmel wat blijkt we hebben dus lekkage in de douche!! nou moet heel de douchebak weg om te kunnen kijken waar de lekkage zit baal echt enorm!!!
@gtst: ohh wat spannend he, ik hoop ook echt zo dat rikki en sjoerd bram terug krijgen. maar ik denk het wel voor het verhaal. dan kunnen ze er een tienerouderschap in gooien. en edwin ziek, lukas straks ziek. gaat lekker zo!! @meeting: allemaal al goed voorbereid. @lm: lekker hoor negerzoenen ( al mag je ze niet meer zo noemen ) @jewe: bah, vervelend van de jeuk. ik neem een rietjesbeker mee met drinken verder niks
ja zeg dat maar A kwam gelukkig nog badkamer tegels tegen in de schuur met dank aan de vorige bewoners en A zijn zwager is loodgieter
@ Mirjam: Ja hoor, ik zie ook een licht streepje! @ Kris: Ach gos, arme Sanne . Is het inmiddels al gelukt met urine opvangen. On nee dus lees ik. Maar fijn dat ze zich wat beter lijkt te voelen dan gisteren. @ Akoya: Zo hèhè gaat die ha van jullie eindelijk actie ondernemen?! Het mocht wel eens een keer zeg! Fijn dat er nu dus wat gaat gebeuren. @ Ingrid: Toch de duo maar verkopen. Tja, als je m weinig gebruikt is het zonde om m te houden idd. @ Napoleon: Jammer dat je er niet bij bent morgen. @ Caro: Ach gossie, kijk die Noa nou trots zitten op haar potje . @ Jewe: Bah, balen zeg van die zwangerschapseczeem. Hopen dat die verkoelende creme wat verlichting geeft. @ Meeting: Ik neem voor A. gewoon haar tuitbeker met sap en een soepstengel ofzo mee en verder niks. Nou ja, luiers natuurlijk, maar verder geen extra eten ofzo. En een extra setje kleding is ook niet nodig, aangezien ze toch nergens zelf heen loopt . Hier weer een f*cking drukke dag op het werk gehad. Maar goed, was wel weer leuk. Verder baalde ik vanavond even flink van grote A., want die had zomaar even een jas van 120 gekocht, terwijl we echt zuinig moeten doen. Ik loop al maanden in mijn koude, oude, afgeragte kleren omdat we weinig geld hebben en hij koopt zonder blikken of blozen even zon dure jas. Die hij nodig had want zijn andere jas was te wijd en begon er wat oud uit te zien . Ik heb dus wel even heel goed duidelijk gemaakt dat ik echt niet blij (= een understatement) word van zulke grappen en dat hij dat niet nog een keer in zijn botte hersens moet halen. Ik ga van het weekend dus eens even flink shoppen voor nieuwe laarzen en nog een jurkje of een broek!
Dat is dan nog een geluk. Wij zijn onze badkamer aan het verbouwen. Ben allemaal bang voor wat wij allemaal gaan tegen komen. Nou ja wij...het bedrijf wat het gaat doen dan. Kost echt een hoop met geld.