APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Caro: ohhh wat een tè leuk filmpje! en wat een knappe dochter heb je.

2. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    jaa muts wil die wel op maar trekt ie ook weer af
    me vriendin waar die gister was zei ook dat hij tot 10 met der aan het tellen was
    heb het zelf niet gehoord

maar T neemt zoveel over van N
    als N wat vraagt aan hem antwoord ie er echt op
    en hij begint ook steeds vaker met 3 woorden te praten
    en zijn woordenschat wordt alleen maar groter
    maar merk wel dat T beter praat dan N op die leeftijd
    hij spreekt de woorden duidelijker uit

3. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Akoya, Wow!! Wat een gave foto's zeg! Knap kind :D Kan niet wachten tot ik hem in het echt kan bewonderen volgende week haha..

Caro, oooohh dat filmpje! Wat een schatje is Noa zeg! Ik zou bijna fan van nijntje worden haha :D

Lm, leuk he dat dat praten steeds beter gaat, ik geniet ook van ieder nieuw woordje!

Oh oh, ik ruik een stinkmonstertje, ben even verschonen :cool:

4. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgende week al meeting! Heb er zin in!
    Chloe: dankje meis, ben ook zo benieuwd naar jou en Yes! en natuurlijk de rest vd meiden en kids!

Lovely: ja die T. doet natuurlijk alles na.. over het algemeen gaan de kindjes die je na de 1ekrijgt nòg sneller (alsof het allemaal al niet snel genoeg gaat).

Eindelijk, m'n mannen zijn onderweg naar huis..
    Oven staat hier al aan; risotto met een stuk vlees. Mjam!

5. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Mmm lekker zeg! Eet smakelijk zo!
    Manlief komt hier net ziek thuis ;):( Hij rilt helemaal van de kou en rent om de twee minuten de wc in om over te geven :cool:
    Zielig!

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Akoya, wat een gave foto's zeg. Wat een lekker ding. *smelt*

@Franka, Wat goed dat ze het toch weer gaan proberen je broer en Szus.

@Eylem, Haha dat is handig als je zelf geen zin hebt om te poetsen.

@Cm, zal straks nog eens proberen om het filmpje te kijken. Daarnet wilde hij het niet doen bij mij.

@Lm, wat een scheet.

Vanmiddag naar het cb geweest en Tygo was nu 12 kg en 90cm. Een lange dunne dus. Stond de papa ook nog voorschut. Jeroen gaat alrtijd tijdens de afwas naar de wc en vorige keer zei ik tegen Tygo ga maar aan papa vragen of hij aan het poepen is.. Dus vanmiddag toen die man naar het zindelijk worden vroeg vertelde ik dat hij af en toe op het potje wil. Zegtt Tygo ineens papa poepen een stuk of 4x achter elkaar...haha daar zit je dan met je goed gedrag. :D

Net lekker kibbeling gegeten met sla en aardappelschijfjes...mjam. Zo lekker!

7. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    beterschap voor ray!

8. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    #128 lovelymom, 4 jan 2012
    Laatst bewerkt: 4 jan 2012
    meiden
    nog kleding nodig voor de kids
    www.pompdelux.nl
    zag allemaal shirtje en jurkjes tussen de 4 en 15 euro

9. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Thanks LM, ik heb de beterschap doorgegeven ;) Hij ligt nu boven te rillen onder de dekens ;) Zo zielig als die mannen ziek zijn he haha..

Jewe, hahaha geweldig, even lekker papa voor schut zetten :p
    Yestin wilde de vorige keer niet op de weegschaal staan, dus zei de wijkverpleegkundige dat we het maar even samen met hem moesten proberen.. Maar wegen en meten gebeurd bij ons voordat je naar de arts gaat, dus in een volle wachtkamer, en ik begreep natuurlijk dat we eerst samen met hem moesten en daarna alleen om ons gewicht eraf te trekken, dus gaf ik Yes aan zijn papa..
    Ray heel netjes met hem op de weegschaal, was zich van geen kwaad bewust, en daarna nam ik Yes weer over. Zo meneer en nu nog even alleen, Ray keek me aan emt een blik van; je hebt me er ingeluisd haha.. Dus hij nog even op de weegschaal in de volle wachtkamer vol met ouders, en die vrouw schrijft en vraagt of je je gewicht dan wilt noemen, nou je had zijn gezicht moeten zien ;)
    Ik dacht ja, niet iedereen uit het dorp hoeft te weten hoeveel ik weeg haha

Is ook weer een lekker lang verhaal geworden ;):p

10. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Avond!!

@akoya: wat een moooooooooie foto's zeg!! Wij gaan binnenkort een familie foto maken en die op canvas laten drukken...

@cm: jah!! dansfilmpje net gezien: zzoooo lief...maar dat liedje kan ik dus terugvinden op youtube? denk dat T.omas die ook wel leuk vindt!

@lovely: wat goed dat T. tot 5 telt!!!
    @akoya: wow, J. al tot 10...hier is er nog geen getal te bekennen...het is paard en alle volgende paarden zijn 'ook'...(dat is ook een paard...)

11. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @chloe: beterschap voor je mannetje!! Goh wat slim van je!! Ik moest dat laatst in zh ook doen met T.omas...Maar ik was niet zo slim hahah...maar goed, was gelukkig niet in volle wachtkamer :D

@jewe: leuke actie van T.ygo bij het cb!

@manlief hier vanmiddag even naar de dokter gebracht omdat ie helemaal scheef liep en pijn in rug hadL: het is spit....pijnstillers en afwcahten...

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ franka, als je op youtube zoekt op nijntje krijg ik deze bovenaan. Wacht, zoek ff de link op.
    Dans mee met nijntje (officieel filmpje van nijntje) - YouTube

Volgens mij is dit hem.

@ chloe, haha, goeie van jou!

@ franka, papa poepen, hilarisch! Zo heeft L.ukas een keer als driejarige bij de huisarts gezeten en gezegd dat mama vieze dingen bij papa doet in bed! Dat was ook erg genant! Dat kwam omdat manlief erg oorpijn had. De assistente had telefonisch aangeraden om 's avonds voor het slapengaan een druppeltje olijfolie in zijn oor te doen. Dus die avond wilde ik dat doen, maar toen werd L.ukas net wakker. Dus we hadden hem even bij ons in bed genomen. Toen heb ik dus olijfolie in manlief z'n oor gedaan en die riep natuurlijk dat dat vies aan voelde. Dus vandaar het "vieze dingen in bed doen" gedeelte! Gelukkig snapte de huisarts waar het vandaan kwam (we zaten ook bij hem om voor die oorpijn van manlief) maar je staat daar toch even mooi voor aap!

13. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    G.uusje net om 5 uur wortelhapje gegeven ( kregen advioes van cb om met bijvoeden te beginnen) en ze vond het lekker!! Dus dat gaat prima! Vandeweek de keuken maar eens induiken om te koken haha!

Volgens mij wordt ze nu wakker voor de fles...Daarna lekker weer terug in bedje...

Wel het nadeel van man met spit die niet kan lopen of tillen: ik moet alles doen mbt de kids en de hond en het huishouden enz...Makkelijk voor hem :D:D

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ franka, balen van zijn rug! En voor jou dat jij nu overal de pineut voor bent!
    Leuk dat je kunt beginnen met bijvoeden! Weer een nieuwe fase! Wat gaat het toch snel he.

15. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @cm: Leuk die link! Dank je wel! Ga hem morgen eens op T.omas uitproberen :D Ja, mannen ...zucht...En de tijd gaat inderdaad heeel snel! Lijkt veel sneller te gaan dan met T.omas...maar dat zal wel zijn omdat je al helemaal in een ritme/structuu zit...

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Jewe, idd een lange dunne!! Hahaha papa stond voor aap.

Tellen, als milan zin heeft telt ie mee als hij geen zin heeft doe je het voor jan met-de-korte-achternaam. Hier is het niet zo dat Milan dingen sneller doet omdat hij de tweede is, Julian was met alles sneller maar ja die had al hele verhalen (verstaanbaar) toen Milan geboren werd en Milan doet alles gewoon volgens het gemiddelde (behalve groeien). Denk wel dat Noah eerder gaat praten, zowel Julian als Noah zijn heel snel begonnen met brabbelen en Milan niet dus mijn theorie is: snel met brabbelen is snel met praten, later brabbelen is later praten. Tot nu toe klopt het nog altijd met de kindjes die ik ken.

Franka, balen man met spit! Hopelijk is hij snel opgeknapt!

Chloe, een zieke man. Beterschap voor hem!! Sterkte voor jou ;)

Hier Roeland naar de winkel gestuurd voor drinken, ik was er al voor het eten geweest. Blijkbaar was de melk en sap op, tja dat wist ik niet.

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ik heb echt geen energie vandaag!! Zou haast een red bull drinken alleen vind ik dat niet te pruimen of het moet met wodka zijn en gezien het tijdstip hou ik het maar netjes bij een kopje thee.

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Chloe, haha slimme actie!

@Cm, oh haha die is nog erger als papa poepen. Humor!

@Lm, had het van de week idd al gezien bij Pompdelux. Ze hadden jammer genoeg bijna niks meer in Tygo zijn maat.

@Franka, ai Spit! Had me vader laatst ook die kreeg Diclofenac voorgeschreven. Dat hielp redelijk snel bij hem. Hopelijk is je man er snel weer vanaf.

Net nog snel even de badkamer en de slaapkamer van Tygo uit gesopt. Tygo was in bad geweest met papa en de badkamer dreef van het water....*zucht* Nou ja 1 voordeel morgen hoef ik niks meer te doen in het huishouden haha.

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Jewe, wow, dat is lang zeg 90 cm!! Dan is I. echt een ukkie :D die was 2 maanden geleden nog steeds geen 80 cm, 78 geloof ik. Mooie actie op het CB :D

Franka oei spit dat klinkt niet fijn, ook balen dat je nu veel alleen moet doen

CM haha dan sta je ook even met je mond vol tanden!

Ingrid, thee is ook lekker ;)

Chloe, hopelijk knapt ie snel op!

Tellen :$ jeetje wat goed dat jullie kindjes allemaal al tellen! Hier echt nog niet hoor! En begrijpen ze dan ook wat het betekent, of is het een rijtje opdreunen zeg maar?

Ben trouwens ook wel benieuwd of jullie kindjes al zinnetjes maken? Hier namelijk nog helemaal niet, I. zegt alleen losse woordjes. Ze kent wel al ongeveer 150 woordjes, laatst een lijstje gemaakt, en ze leert bijna elke dag wel wat nieuws, maar zinnetjes maken doet ze helemaal nog niet.

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Eylem, Tellen doet Tygo ook nog niet hoor. En echt zinnetjes maken ook nog niet. Hij zegt wel 2 woordjes achter elkaar: mama pakken/maken, auto kapot dat soort dingen. Zijn woordenschat is ook best wel uitgebreid. We moeten ook goed opletten wat we zeggen want hij zegt het meteen na.

Deel Deze Pagina