@pamsie: zo,M. is goed bezig geweest! Dat is lekker thuiskomen! @volgens mij hoor ik T.omas wakker worden...ga eens even loeren. We hebben besloten om maar gewoon boterham met ei te gaan eten...allebei geen honger, t.omas nog niet wakker ( nu dan misschien wel) en ouders die zo op de stoep staan...
maar pin jullie niet vast op mij. Met mijn werk is het erg onvoorspelbaar en kan het zomaar nog veranderen
wahahahahhahahahahaha ooooooooooooh ik pis in mn broek!!! Ik zie je het al doen jij met je STUKJE!!!!!
Whahahaa wel filmen dan dat stukje want dat willen we allemaal wel zien, ik iig wel na het voorproefje van vanmiddag
Gaat goed met die inschrijvingen voor de mama-meeting! Al 10 meiden hebben zich aangemeld Dat gaat helemaal goed komen...Lachen, gieren, brullen!!
wahahahahaah die zanger rinus !!! nou lig ik nog meer in een scheur door lz hahahahah dat wijf verschrikkelijk!!! eylem dat spijkerjasje/jurk denk dat je mijn dochter bedoelt hihi nou hier zijn de kinders echt aan het draken ze zijn nog steeds wakker en liggen te keten samen
o kris kan je niet de hap bellen en je verhaal doen dat je op je werk gestript hebt en je waardes vertellen want het lijkt me beter hoe eerder ze medicijnen krijgt hoe beter het is voor het meisje
weet je ik denk dat ik met het sushi gewoon ga proberen want ik ben een beetje wat de boer niet kent vreet ie niet
Kris: jeetje.... wordt voor jullie wel eens tijd voor duidelijkheid... Ik hoop dat het morgen lukt en dat er snel iets tegen gegeven kan worden... Snap dat je er doorheen zit... Dat liedje, whahahaha, Franka doe jij Rinus? Of wil je met je heupen draaien?? whahahahahaha
Sushi is zooooooooooooooooooooooooo lekker, maar als je op de site kijkt dan zie je dat ze ook heel veel andere lekkere dingen hebben. En dat toetjesbuffet is met chocoladefontijn