@lz: jij was wel heel soepel in de heupjes vanmiddag, dus ik doe Rinus wel ije ije ije ije ije, wonder en manlief gaan een stukje rije!
hahahahahhahaha!!!! oooooooh te erg!!!! De locatie waar we gaan trouwen heeft KELDERS hoor!! En dr ligt ook een gracht naast!! Dusse.......
Zwempakje mee dus!!! @lz: was trouwens een ander restaurant die wonder en amethist bedoelden: http://www.a1-plaza.nl/home
ohh zucht michel vertelt net dat valentijn nog niet gepoept had vandaag dus nu schijt meneer letterlijk door zijn broek heen mij onder;(
Dat is geen Utrecht, maar Amersfoort En ik ben bij allebei geweest, maar vond Utrecht iets knusser en daar hebben ze dus die toetjes! Maar maakt mij niet uit hoor
Ik wist niet over welk restaurant jullie het een tijd geleden hadden, maar was me iets blijven hangen van Utrecht of omgeving...Daar tel ik Amersfoort ook wel toe
ab zijn zwager is boven aan het kijken waar de lekkage vandaan komt halen ze een tegeltje weg komt het water er gewoon uitstromen
Ik ga G naar bed brengen en lekker tv kijken, iedereen een fijne avond!!! tange tange tange tange, ik ga lekker op de bank hange...