APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ik ben door mijn recepten aan het worstelen. Heb echt een la vol uitgescheurde recepten, maar daar is geen doorkomen aan. Heb nu een mapje gemaakt waarin ik ze orden op soort recept en dan het voornemen iedere week min. 1 ervan te proberen is het niets gooi ik het weg, is het wel wat plak ik ze in mijn grote receptenboek. Maar Als ik alles wil proberen ben ik nog tot het jaar 3000 bezig vrees ik.. heb er nogal veel..

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Fraaaannnkkkaaaaaa ... !! :D ik zie je wellll..... :p

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    oh nou ben jij ook weg... hmmm... nou duik zo ook mijn bedje in..

4. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    24 maart kan ik sowieso niet. Dan zijn we een weekendje weg. Zal ik invullen.

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Zo, visite is weg. Was super gezellig, dus al met al echt een hele leuke dag gehad. Iets minder leuk alleen dat N.oa aan het rommelen is in d'r slaap. Steeds weer ff wakker en huilen. Dat belooft wat voor vannacht!

Ik ga morgen wel even op die datum site kijken. Nu lekker naar bedje toe!

@ ka, superleuke foto's!

Komen de andere foto's ook nog op een site? Volgens mij had Wonder nog foto's gemaakt en Franka? Zo leuk!

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oja, en Lukas zei nog wel dat hij het heel leuk vond, maar dat hij wel blij was dat hij niet zo veel broertjes en zusjes had!:D

7. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Wie had er nog meer foto's gemaakt? Ik heb wonder al een pb-tje gedaan met gebruikersnaam en wachtwoord. Dan kan je inloggen en de foto's toevoegen. Dan zal ik die ook nog even een pb-tje sturen.
    Nu ga ik lekker slapen! E ging weer niet slapen dus ik was erg laat op de verjaardag. Wou ook niet weg gaan voordat ze sliep. En net weer terug. Was ze alweer even wakker maar ze slaapt gelukkig weer!

8. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    goeiemorgen!!!

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedemorgen :)

Hier alweer tot 7.00 uur mogen slapen, wauw, en I. de hele nacht niet gehoord. Heerlijk. Manlief kwam pas om 4.00 uur thuis met de opmerking dat hij een beetje veel had gedronken dus die zal wel erg gezellig zijn straks - ik ga hem vooral NIET wakker maken, haha.

10. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!
    Hahahah 'ons' clublied!
    Kris: knuffel! Hopelijk gaat 't vandaag lukken.
    Eylem: jammer..
    Pamsie: wat lief van M. Dat is leuk thuiskomen!
    Yestin: leuk ventje!
    CM: hahah die L.ukas!
    Ka: ik heb iets van 5 foto's ofzo..
    Hier geslapen tot 07.00 uur, blijven liggen tot 08.00 uur,
    heb er al een was in zitten, nu ff ontbijten, dadelijk
    douchen en dan vanmiddag ff de bossen in.

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemorgen!

Ik zit hier dus gewoon in mn eentje op de bank....
    En 1 hond in de mand, de rest slaapt nog, dus ik denk dat ik ons clublied even op standje 10 ga aanzetten....

12. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whahahaha, ben benieuwd LZ hoe snel ze wakker zijn..

Hier is J. gedouched, manlief is nu aan het douchen, dus dadelijk kan ik, eerst ff mandarijnen met J. eten.

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    goedemorgen,

hier is lotte heel vrolijk wakker geworden.

leuk ons clublied:D zo zijn we een echte club:p

verder wat kunnen mannen toch een ego wezens zijn zeg!!
    michel is altijd vroeg wakker 7 uur ( ofzo) en eet dan samen met Lotte en om 9 uur kwam hij naar boven om mij en valentijn uit bed te halen. daar hebben we nog even met z'n 4tjes in bed gespeeld/knuffeld en daarna naar beneden ik ben toen gaan ontbijten en ik zette lotte bij mij aan tafel voor fruit.
    dus michel had valentijn en besloot een tompouce te gaan eten. eerst wil hij naar de woonkamer lopen met de tompouce dus ja lotte denk lekker dus ik gaat brullen dat ze uit haar stoel wil. dus komt michel in de keuken zitten. leg hij valentijn in de wipper en terwijl hij dat doet voelt hij aan zijn broek alsof hij nattigheid voelde dus ik zeg heeft hij al een schone broek gehad. ( had zijn nachtluier nog op) nee zeg mich. en begint hem toch vast te maken. dus ik hou hem geirriteerd tegen en zeg "laat maar ik ga hem wel eerst verschonen" toen zat ik dus al brood te eten en thee te drinken. "oh is goed zeg meneer gewoon en gaat lekker aan tafel zitten zijn tompouce op eten.:$:$ dus ik kan hem boven helemaal gaan uitkleden en verschonen terwijl ik nog aan het ontbijten was.
    en alsof dat nog niet erg genoeg is. kom ik beneden is michel klaar met zijn tompouce dus ik ga weer zitten om verder te eten. gaat ie een vet stinkende vuilniszak op het moment dat ik zit te eten vervangen. terwijl ik dat gisteren ook al had gevraagd.
    grr van alle momenten die hij kan kiezen doet hij het nu!!!

zo weer klaar met klagen:p

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @kris: ohh lekker recepten

@franka: ahh wat was T. moe dan zeg!!

@hier: we gaan straks bij michel's beide broers langs. dus weer een druk dagje.

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @franka: ik zag trouwens nog ik het prive bericht over de meeting de volgende meiden ook staan, spikkel en surf, had jij daar een afmelding van gehad of niet? kan me voorstellen namelijk omdat surf er niet zo vaak meer is op zp ze het gewoon vergeten was.

16. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Ka: Super-leuke foto’s van de meeting zeg!

@ Akoya: WAUW! Wat een gave actie van E.! Dus nu kun je ook lekker met je eigen auto’tje met J. op stap.

@ Eylem: I rest my case…jij moet volgende keer gewoon mee, zodat je zelf kan zien en horen wie wie is ;)!
    Oh ja, dan is jullie meisje natuurlijk net geboren, nee, dan gaat het niet lukken natuurlijk. Jammerrrrrr! Maar de volgende keer kom je er echt niet meer onderuit hoor :D.

@ Kris: Leuk dat je mee wilt, maar wel balen dat alle data je niet uitkomen :(.
    Fijn dat Sanne wat opgeknapt lijkt, maar het is nog steeds niet helemaal jofel lees ik.

Wat een fanatieke mannen allemaal. A. had echt helemaal niks uitgevoerd, behalve voor T. gezorgd natuurlijk, maar niet even gezogen ofzo. Hij heeft alleen maar heel de dag vacatures gezocht en er, ik geloof, 2 gevonden ;).

@ Pamsie: Nou zeg, lekker begin van de ochtend idd.

Gisteravond nog mijn broertje + vriendin te eten gehad. Was erg gezellig, ze gingen om 00.15 uur weg, dus we hebben niet zo heel lang geslapen vannacht, maar ach… A. en A. gaan zo even naar de kinderboerderij en dan ga ik me eens even storten op A.’s sollicitatiebrief.

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goedemorgen! Uhm middag eigenlijk al!

18. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Caro: Goedemiddag :D.
    Ook lekker relaxed opgestart vanmorgen? Wij wel iig. A. en T. werden pas rond 08.15 uur wakker. Heerlijk! Ik zit nu nog lekker in mijn joggingbroek. Ik heb ook nog steeds een zeer oor/kaak/keel/tong, heel vaag en eten doet zeer. BAH :(!

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ pams, ach ja, mannen! Je kunt niet met en je kunt niet zonder!:D

Hier was manlief gister trouwens wel heel actief geweest. Hij was een uur eerder thuis dan ik (hij had examen in Nieuwegein) en toen ik thuis kwam had hij de benedenverdieping opgeruimd, gestofzuigd, ramen gezeemd, keuken gesopt en wc schoongemaakt. Lief he!

En vanochtend heeft hij tijdens en na het douchen ook heel de badkamer gesopt! Dus ik heb deze week een makkie qua huishouden! Vanmiddag alleen de bovenverdieping stoffen en stofzuigen en de was doen.

Wij krijgen zo die vrienden op bezoek waarmee we op vakantie gaan. We hopen dan definitief de vakantie te bespreken en te boeken! Heb echt vakantiekriebels! :p

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ am, balen van je keel/tong/oor/kaak! Hier inderdaad lekker rustig opgestart. Tenminste ik wel, manlief was dus erg actief! Heerlijk! N.oa ligt inmiddels weer op bed en ik heb net een half uur op het speelkleed gelegen met de lego ruimteschip en auto's gespeeld. Met L.ukas uiteraard!;)

Oh, onze vrienden zijn er. Tot later!

Deel Deze Pagina