APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hey hey !
    Even snel... we zijn eruit.. oorontsteking. Dubbele
    vanochtend weer hoge koorts en eindelijk urine kunnen opvangen. Die was schoon... gelukkig. Maar de huisarts wilde haar toch zien en ze heeft dus een dubbele oorontsteking..
    Donderdag waren haar oren nog schoon, maar ja kan snel veranderen dus. Nu antibiotica..
    gelukkig !

Sorry moet gelijk weer verder hier.. tot straks

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Caor: Have fun!

@ Kris: Ach, een dubbele oorontsteking. Arm kind :(. Hopen dat ze nu snel opknapt van de AB.

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hallo goedemiddag allemaal.

Tygo heeft gewoon tot half 10 geslapen :$ Het jong was bek af denk ik. Haha.
    Jeroen en Tygo zijn even naar de open dag van de minushallen waar de carnavalswagens worden gebouwd. Vrienden van ons zijn daar hard aan het bouwen aan hun wagen.

Ik heb in de tussentijd al een was aangezet die ik zo nog moet ophangen en de bedden verschoond. Wil eigelijk de slaapkamers ook nog even doen en een stofzuiger door het huis halen.
    Vanmiddag visite van vrienden met hun kindjes. Dus dat wordt ook weer gezellig vandaag.

@Pamsie, Nou fijn is dat. Mannen af en toe zou je ze het liefst achter het behang plakken. Tact is meestal niet hun sterkste kant.

Idd Spikkel was er ook niet nee dat zat ik me nog af te vragen gister of die er nou wel of niet was. Valt nog niet mee naar zo'n eerste keer om alle echte namen te verbinden aan de forum namen. haha.

@Eylem, anlief alweer boven water of ligt die nog te kateren in bed? Volgens mij heeft I het begrepen dat 7.00 uur een veel betere tijd is om op te staan. *klopt af op hout* je weet maar nooit.

@Akoya, lekker naar ht bos. Het is echt heerlijk buiten. Het zonnetje staat hier lekker in de tuin en is gewoon warm.

@Kris, ach arme S dubbele oorontsteking. Ik weet als geen ander hoe dat voeld als je klein bent. Ik had het vroeger om de haverklap ben nu ook bijna doof aan 1 kant door de vele oorontstekingen. Beterschap voor je meisje. Heb je oordruppels gehad?

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Kris: gelukkig gevonden... en nu hopen dat de ab snel aanslaat en dat ze snel opknapt!

Even over mama-meeting:
    Chloe en Smile: jullie hebben allebei bij elke datum een streepje, dan telt ie jullie niet mee... Je moet even ja/ nee/ liever niet etc invullen...:cool:

5. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh Pamsie, wat irritant èn vervelend! Terwijl M. juist gisteren zo lief was.
    Jammer zeg!
    Am: is A. opzoek naar een andere baan? Getver, vervelend dat alles zeer doet.
    Caro: lief zeg van je mannetje! Dat scheelt weer een hoop!
    Leuk eindelijk de vakantie definitief vastleggen!
    Kris: ohh eindelijk! Wat fijn dat er nu eindelijk duidelijkheid is!
    Hopelijk snel weer de vrolijke, lieve, ondeugende S.anne terug!
    Eylem: je man al uit bed? En is ie aanspreekbaar ;)
    Jewe: zo, tot half 10! Lekker!
    Ja hier ook al hele dag zon, heerlijk zeg!

6. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh J=wakker.
    Wij gaan richting de bossen!

Laters!

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemiddag!!!

Eylem, neem aan dat je man nu inmiddels uit bed is, hoe was/is zijn humeur??

CM, dat is nog eens fijn dat S. dat heeft gedaan!!

Akoya, veel plezier in het bos!!

Kris, gelukkig dat er nu duidelijk is waar S. last van heeft en hopelijk is het nu snel opgelost!!

Am, auww overal pijn :( Grote A. opzoek naar een nieuwe baan dus? Hier ook zo een die geen klap had uitgevoerd.

Roeland is nu naar de nieuwjaarsborrel van de voetbal maar hij is met de auto want hij moest nog tanken voor morgen dus echt borrelen kan hij (gelukkig) niet doen!
    Milan ligt alweer op bed want die was alweer moe, zoveel huilen op 1 dag is natuurlijk ook erg vermoeiend. Helaas heeft Julian er geen last van hahaha. Julian zei dat hij het gisteren wel heel leuk vond dus ondanks alle tranen en verstoppen onder de tafels vond hij het toch leuk ;) Ow en Franka hij is nu verslaafd aan je cupcakes en zit de hele tijd te zeuren wanneer wij taartjes gaan maken dus zal binnenkort ook weer aan de slag moeten hahaha

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Noah heeft ook weer wat nieuws bedacht om 's nachts te doen ipv slapen, namelijk: rollen!! Helaas voor mij kan hij alleen nog maar van buik naar rug rollen en wil hij daarna graag weer terug naar zijn buik. Dat lukt dus niet en tja wat doe je dan?? Idd, huilen!!! Dus afgelopen nacht 3x eruit geweest om hem weer terug op zijn buik te leggen.

9. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @kris: oei een dubbele oorontsteking! maar hopelijk knapt ze nu wel op van de ab

@akoya: veel plezier in het bos

@jewe: zo wat een slaapkopje

@cm: wauw, s. dus ook goed bezig geweest.

@eylem: en is je man goed gehumeurd??:p

@ingrid: hahaha die julian vond het stiekem toch leuk. en nou mag jij ook aan het bakken

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

ohh lekker irritant s'nachts

11. Amethist

@ Akoya: Ja, A. is het zat op zijn werk en wil graag wat anders. Hij werkt alweer ruim 10 jaar hier (met een klein uitstapje van een jaar), dus toe aan iets nieuws.

@ Ingrid: Oh ja, lekker irritant is dat 's nachts ;).

Beide kids liggen lekker op bed. Heerlijk rustig!

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ja en nu slaapt ie al de hele tijd;)

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Heb de duowagen ook op mp gezet maar blijkbaar is zondag een nationale mp dag want het is me toch ineens druk met mail.

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Zeer handige duowagen aangeboden, erg makkelijk in- en uit te klappen (met 2 personen):D:p

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ssssstttt!!!!! What happens in lunteren, stays in lunteren (behalve als je rinus en romana op de parkeerplaats na gaat doen:p)

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Rinus en Romana.... die ken ik niet:D:p

17. Amethist

Ik heb geloof ik nog wel wat gemist hè op de parkeerplaats :D.

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Neeeee joh, hoe kom je erbij:cool::D;)

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Pamsie :x lekkere actie van M., grrr. Mannen!

Akoya, wandelze! Het is heerlijk weer!

Kris, ach arme S., hopelijk slaat de antibiotica snel aan!

Am, hopelijk vindt A. snel wat geschikts!

CM, oh leuk, vakantie boeken!

Jewe, zo dat is lekker uitslapen!

Ingrid oh dat is niet handig, hopelijk gaat ie snel uitvogelen hoe ie terug moet rollen

Nou manlief werd om 11.00 uur zijn bed uitgekrijst dankzij een driftbui van miss I. ;) maar hij is gelukkig wel redelijk te genieten. Ik heb net gevulde wijnbladeren gemaakt, wat een pestwerkje, maar het is weer gebeurd. En toen wilde mijn man friet eten ;) (hoezo, een kater?) dus huppatee friet met een kaassoufle gehaald, I. helemaal blij met 3 frietjes en een stukje kaassoufle, haha (die had al 2 bananen op en heeft na de friet nog ananas gegeten dus waar ze het laat :( ) maar vanavond hoeven we dus niet veel meer te eten.

Oh en mijn nichtje is bevallen! Met 36 weken dus ongeveer. Jongetje heet Deniz. We hebben haar al gebeld maar ze was nog een beetje wazig van de narcose en ze zei tegen mij dat ze hem nog helemaal niet gezien had :( weet niet of ik haar goed begreep of dat de vraag niet helemaal overkwam maar als dat zo is zou het wel heel erg zijn :( .

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Eylem, gefeliciteerd!!!!!! Hoop wel dat ze hem al gezien heeft!

Deel Deze Pagina