@ Eylem: Gefeliciteerd! Maar ik hoop idd wel dat ze hem al gezien heeft... Mjammie patat! En mjammie gevulde wijnbladeren. Ik eet ze wel eens bij de Griek, maar de Turkse variant lijkt er vast op.
Oei Ingrid, lekker handig dat ie 's nachts gaat rollen. Gelukkig vond Julian het wel leuk gisteren en heeft ie er geen trauma aan overgehouden.. Am: en watvoor iets zoekt ie? Zelfde soort functie? Tien jaar, dat is mij nog nooit gelukt, knap hoor! En na 10 jaar lijkt het me inderdaad een uitadging om eens wat anders te gaan zoeken. Ja ik lijk ook wat gemist te hebben op de parkeerplaats.. Eylem: gefeliciteerd met Deniz! Hoop wel dat ze hem gezien heeft! Heerlijk frietjes! Gelukkig is je man te genieten..
Net lekker door het bos gebanjerd. Inmiddels laatste was erin gegooid, schoenen/laarzen afgedaan met een sopje, tas voor J. al gepakt en manlief staat te koken, het wordt Gado Gado, mjam! J. ligt languit over de bank heen naar Plop te kijken. Dus ik mooi ff ZP'en.
@ Akoya: Hij heeft een functie gezien bij een Leasemaatschappij als medewerker bestelling. Dat houdt in dat je dan verantwoordelijke bent voor de inkoop van de auto zoals de cliënt 'm wil. OMG zeg, A. kreeg net even een giga driftbui toen ik haar luier wilde verschonen toen ze net uit bed kwam. Het sloeg echt helemaal nergens op, ze moest natuurlijk even blijven liggen en ze werd echt WOEST!
Am: nou dat klinkt leuk! Helemaal wat anders, leuk een nieuwe uitdaging! Kan me voorstellen dat als je ergens 10 jaar werkt je een beetje in een soort van sleur komt.. Ohhh die A., lekker de dramaqueen uithangen
Ik had Spikkel ff pb gestuurd waar ze is en waarom ze er gisteren niet bij was.. Spikkel zit ff niet lekker in d'r vel en was helemaal vergeten zich voor gisteren af te melden.. Zodra het wat beter gaat komt ze hier gewoon weer gezellig meekletsen.
@ Ak; lekker geweest in het bos ? Wij zijn ook nog even gaan wandelen, maar vond het maar koud.. @ Ingrid oh balen zeg van dat rollen s` nachts kan me nog herinneren dat Sanne dat ook had. Slaapt hij wel weer gelijk terug in ? @ Eylem; wauw wat een vreetzakkie daar zeg ha ha.. Ach nou het is te hopen dat het niet klopt dat ze hem niet niet gezien heeft maar 36 weken is natuurlijk wel veels te vroeg.. Hopelijk gaat het allemaal goed.. ! Oh en gefeliciteerd natuurlijk... @ Ak; weer gado gado... lekkker ... ga ik van de week denk ik ook maar weer eens maken volgens mij eet ik het altijd in de week nadat jij het hier post dat je man het staat te maken haha.. @ Am; hmm niet leuk zo`n woeste bui.. Hopelijk niets te ernstigs met Spikkel... was me ookal opgevallen dat ze er niet was de laatste tijd.. kwam wel een berichtje van haar elders op het forum tegen.. maar weet even niet meer in welk topic..
Het ging trouwens verrassend vlot vanmorgen ! We hadden vrij snel urine opgevangen met het zakje en daarna de HAP gebelt. Konden om 11.45u terecht. Waren daar 10 min te vroeg ofzo moesten in de wachtkamer gaat zitten die echt bomvol zat. Bereidde me dus al voor op een hele lange zitsessie. Maar we zaten nog niet of er kwam iemand binnen die op zoek was naar meisje vd *taal. Dat waren wij... dus gelijk mee voelde iedereen al kijken. Maar ja.. urine door assistente nagekeken, die zag geen afwijkingen, maar zei dat ze gezien het verhaal en het vandaag de 5e dag hoge koorts was ze vond dat er toch even een arts naar moest kijken. Dus konden we weer terug in de wachtkamer. Dus wederom vreesde ik voor lang wachten. Maar nog geen minuut later werden we binnen geroepen... super ! hele lieve huisarts die al gauw zag dat haar oren erg ontstoken waren. Donderdag heeft onze eigen huisarts ook in haar oren gekeken maar toen was er niet niets... vreemd maar goed.... nu antibiotica.. maar volgens mij waren we laatste binnen en eerste aan de beurt maar goed..
Spikkel: niets meer van gehoord, beetje vreemd...surf had zich bij me afgemeld omdat ze zich niet zo lekker voelt momenteel... @kris: fijn meis dat je nu weet wat S. heeft en dat ze ab krijgt! hoop dat ze snel weer opknapt! @eylem: en hoe was manlief wakker geworden? @cm: ahhh lieve L.ukas, zoveel broertjes en zusjes wil jij als mama vast ook niet aan haha: huis vol! @ingrid: ahhh wat lief van J.ulian! ja, dan zul je aan de bak moeten haha! heb je boekje alvast doorgespit: erg leuk zeg!! @eylem: gefeliciteerd met Deniz: leuke naam!! @akoya: oh fijn jij hebt spikkel gesproken: ik wilde haar pb sturen maar dat heb jij al gedaan...thanks! hoop dat ze zich snel ebter voelt...Verder lekker gewandeld in bos?? T.omas heeft hier dus echt van gistermiddag 3 uur tot vanochtend 6.15 geslapen. Heeft daarna nog op bed gelegen tot 7.00uur, dus hij had het echt nodig :O Vanochtend samen met hem het huis gepoetst en gestofzuigt: zo is schoonmaken wel leuk! Na zijn slaapje van vanmiddag was hij weer erg drammerig: volgens mij is 20 maanden srong begonnen... Man;ief schreef op fb: Tomas, als je óóit besluit je pa zijn oude statusberichten eens na te lezen: Allemachtig, wat was je ongelofelijk vervelend vanavond. Drie keer de vloer moeten dweilen is niet leuk - wil je a.u.b. geen bekers meer van de eettafel af slingeren? Banaan tegen de muur: Ook niet leuk. Twee uur aan één stuk jengelen: Niet leuk. Drie radslagen doen wanneer je pyjama aan moet: Niet geweldig leuk.
@ Kris: Wat fijn dat jullie zo snel aan de beurt waren. En ook echt fijn dat jullie niet afgewimpeld werden, maar dat er echt goed naar Sanne gekeken werd. Hopen dat ze er nu snel vanaf is. @ Franka: Ze zeg! T. heeft heerlijk geslapen dus. Hahahaha, die FB-status van je man, LOL . Nondeju! Nu ben ik wéér verkouden (aan het worden). Dat is toch irritant :x. Ik ben jaaaaaren niet ziek geweest, zelfs niet eens verkouden, elk virusje ging aan mij voorbij. En sinds A. er is ben ik volgens mij alles aan het inhalen. Vorige winter ben ik zo ongeveer permanent verkouden geweest en dus is nu ook al de 2e of 3e keer deze winter...zucht...
Moet morgen om 08.45 uur bij het cb zijn met T. Ben erg benieuwd hoe lang hij nu is en hoe zwaar. Geen prikjes gelukkig!
Kris, wat fijn dat het zo vlot ging! Franka, zooooo, dan heeft T. echt lang geslapen! Am, he getsie wat balen weer verkouden! Hier niks bijzonders....rust in huis, zo nog even douchen als ik mezelf zover krijg om op te staan...
Kris: gelukkig zat het allemaal mee en waren jullie snel a/d beurt! Gado Gado was heerrrlijk. Am: bah balen! Franka: hahah dat FB bericht van je man. J. slaapt, ik ga koffie en thee zetten voor ons en dan op de bank en optijd naar bed. Meiden fijne avond! Am: succes morgen @ CB! xxx
altijd weer leuk om te weten hoeveel ze zijn gegroeid !! goedenavond ! eylem gefeliciteerd!! pams balen van M a doet het ook wel eens kan hem dan ook schieten akoya lekker door het bos gewandeld kris dus toch ooronsteking!! gelukkig nu ab hier weer thuis vandaag bij me so geweest wat kan ik die mensen soms niet uitstaan zit ik heel enthousiast te vertellen over me cursus zegt me sv ik snap niet dat daar een thuis cursus van is dat kan je toch niet zo leren, barstte gewoon bijna in janken uit en wou naar huis maarja T lag op bed en wou hem niet wakker maken en voor de rest steken ze echt hun hoofd allemaal in het zand zondag middag is N altijd helemaal van slag als we daar zijn geweest me s.zusjes blijven zo ontzettend druk doen tegen der en als ze dan bijna overstuur raakt gaan ze heel gezellig doen waar door ze nog meer overprikkeld raakt conclusie wij zitten dan met de gebakken peren gevolg slecht eten dramatisch doen elke week probeer ik het weer en alleen A zijn oudste zus die snapt het allemaal een beetje en die respecteert het ook allemaal owja en mij gewoon 9 van de 10 x compleet negeren zit ik daar op de bank een beetje voor me uit aan het staren en drinken ze geven me alleen koffie en iedereen krijg daarna gewoon drinken(wordt dan gevraagd, en mij slaan ze gewoon over) zo dat is eruit of ben ik nu een beetje onredelijk
@lovely: blijft lastig zo die s-ouders he! Heb geen tips voor je, behalve trouw blijven aan jezelf en goed je grenzen aangeven hoor! Als je s-oders niet luisteren naar jou, kan A. dan niets voor je doen/opkomen voor kids? Anders gewoon even niet meer gaan? Weet niet of dat een mogelijkheid is..? @am: leuk morgen weer naar cb om te wegen en meten! ik ben benieuwd!
nee weet je wat me sm van de week zei ik belde op over N de taaltoets zegt ze gewoon zie je wel dat er niks mis is met der ( babylon die ging in het team overleggen of ze naar het mkd moest, en dat had ik verteld, nou men men men ze willen het niet horen) en dan als ik bel over zoiets er even in wrijven zaterdag was er niks aan de hand ! ze liep gewoon lekker rond niemand die haar dan even helemaal gek loopt te maken, en ging ze lekker bij l.ukas zitten terwijl het zaterdag drukker was dan op zondag bij me s.o even niet gaan is zeker wel mogelijk had gister gezegd we gaan alleen koffie drinken maarja T die lag half te slapen dus automatisch leg je hem dan daar op bed en A daar kan ik altijd ruzie omkrijgen heb al vaker gezegd dat ie voor ons op moet komen, maar dat durft ie niet echt hij vliegt nog voor zijn pa en ma net als kerst trouwens N die kwam tegen een pannetje aan van het gourmet stel alles in rep en roer en ze moet nu met der hand in het water bladiebla N helemaal uit der pan gegaan waarom omdat iedereen paniekerig deed van de week raakte ze een heette pan aan en was er niks aan de hand omdat ik haar gewoon rustig heb benaderd en haar mee heb genomen naar de keuken
@ LM: Hm, ik kan me wel voorstellen dat je je eraan ergert. Misschien A. eens met ze laten praten. Het zijn tenslotte zijn ouders. Ik ga T. nog even uit bed halen om te voeden en dan gaan wij een filmpje kijken.
@lovely: lastig hoor meis! maar hou het belang van je meisje voor ogen hoor! die is het belangrijkst ( t. natuurlijk ook ) en als ze daar niet op de juiste manier mee om kunnen gaan, dan misschien maar even niet...Wat zeggen ze er op babylon van of weten ze dit niet>?